Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Nekateri to ne zelijo baje celo ne pustijo?!
Jst sem še zmeraj bil zraven, oziroma tisti ki je peljal. Če ne dovolijo, majo ziher kaj za bregom, kakšne nečiste načrte.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Nekateri to ne zelijo baje celo ne pustijo?!
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
In kaj pol če je najsodobnejše tehnologije...če je redni servis lahko sploh kaj zahebeš
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Pejt recimo na Cosmos pogledat kdo so mehaniki pa kako šalabajzajo, pol pa me poklič, pa ti bom jaz povedala za ene dva popoldanska maherja, ki se jima pol BMW-jašev klanja in sta carja.
Ja a pooblaščenc je pa drugačen? Kdo pa misliš da so popoldanci? Ja tisti ki zjutraj delajo pri pooblaščencih...
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Ja a pooblaščenc je pa drugačen? Kdo pa misliš da so popoldanci? Med drugim tudi tisti ki zjutraj delajo pri pooblaščencih...
Lahko poveš kaj več o tem? Sam sem sicer zavore vozil tam pri Šparu na Viču; prezadovoljen. Ampak vedno dobro imeti še koga na rezerviCitat:
Uporabnik panoramic pravi:
Po mojih izkušnjah so najboljši manjši "družinski" pooblaščenci kot je npr. Kavčič v Lj za Fiat, Vovk v Trebnjem za Renault, itd. Na drugi strani pa npr. zadeve okrog zavor rihtam pri možakarju na Zavetiški v Lj. Delavnico ima v plehnatem kontejnerju na dvorišču bloka, ampak človek je enciklopedija za vse kar se tiče zavor.
Jah ne vem no. Recimo, da se ti zraven poškoduješ, ko si tam. Kdo bo potem odgovarjal? Potem bi bili pa spet prasci, kako strankam kar pustijo, da hodijo po delavnici in se potem seveda poškodujejo. Zihter bi bilo na Kanalu A, Pop TV-ju, pa še kje...Citat:
Uporabnik flip pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Nekateri to ne zelijo baje celo ne pustijo?!
Jst sem še zmeraj bil zraven, oziroma tisti ki je peljal. Če ne dovolijo, majo ziher kaj za bregom, kakšne nečiste načrte.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Pejt recimo na Cosmos pogledat kdo so mehaniki pa kako šalabajzajo, pol pa me poklič, pa ti bom jaz povedala za ene dva popoldanska maherja, ki se jima pol BMW-jašev klanja in sta carja.
Ja a pooblaščenc je pa drugačen? Kdo pa misliš da so popoldanci? Ja tisti ki zjutraj delajo pri pooblaščencih...
Za 20 let stare BMWje mi ja jasno da sta lahko carja, ker mulci na pooblaščenih servisih sploh vedo ne kaj je to frgazar ipd.!
Popoldancev tipa dopoldne za poblaščenca popoldne zase ni več, če ne drugega ne legalno (konkurenčne klavzule)! Tudi zaposleni s cerfifikati in veliko izobraževanji (vodje) ne bodo delali popoldne ker zaslužijo dovolj se ti ne zdi?
Citat:
Uporabnik testni_voznik pravi:
Odtehta cena uradnega servisa tudi kvaliteto ali ne?
Opazoval sem servise uradne 7 let in delali so po knjigi. Avto gre še danes.
Novi avto pa bi servisiral pri nepoblaščenem serviseru. Seveda po knjigi in enako bi bil zraven.
Računi se itak shranjujejo, da se po njih ob prodaji dokazuje kaj se je delalo in kako ti to je to.
Ima kdo kake drugačne izkušnje?
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
]Torej če strnem misli pristašev kozolčarjev.
- Na serviserjih delajo šalabajzarji in nateguni.
- Zato vi vozite avte pod kozolce, kjer se ti isti šalabajzerji in nateguni popoldne spremenijo v strokovnjake in vgrajujejo sam top shit v avte in se jim posvečajo kot vi podvozjem vaših boljših polovic?