1.6 TDI 110 DSG

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.976
1.107
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ne vem kaj Alter dirkači (drekači) dejansko potrebujejo 2.0 TDI motor in 150 KM+... Sem se vozil na podobno vižo cel teden z Benzom, karavanom, C180 CDI (120 KM) in avtomatikom... ma to je milina, itak je bilo takoj 150km/h na števcu... Edino očitek da ne prestavi navzdol... No, sigurno ima menjalnik (tudi DSG) 2 načina delovanja, eden je "sport". Kar pomeni da ob pospeševanju vedno prestavi navzdol in prestavlja pri višjih obratih... Ko dosežeš želeno hitrost je tudi poraba po pričakovanjih nizka...
Osebno ne bi imel pomislekov vzeti 1.6 TDI 110 z DSG menjalnikom v Touaranu.

Ta Benz ima 2143 ccm in dejansko vleče zelo lepo. Problem pri 1,6 tdi je majhna kubatura, sploh če mora vleči večjo težo ali če imajo avti velik zračni upor. Saj avto pelje, samo se mora malo bolj zavrteti.

No ja, sems e ravno vozil ene 2 tedne z A 200 dizlom avtimatik 4matic. Da glih kam gre, ne bi rekel. Vsaj ne, dokler se ne vrti čez 2 jurja vrtljajev (in tudi čez 3, sploh v prvih dveh prestavah, polg tega pa menjalnik čisto prepočasi prstavlja navzgor, tudi v ročnem načinu, da bi lahko vozil varčo, a še vedno zmerno hitro), kjer je pa za MB grdo glasen.
Ker sem se presedel dirket v novo Astro, imam čisto dobro primerjavo. Je veliko poskočnejša, ima nižjo porabo (OK, ni 4x4) in tišja. Pa ima na papriju enako konjev in precej manjšo prosotrnino (1,6).
110 TDI je v Touranu čisto fajn, če te ne moti, da občasno motor pač brni, ker se vrti višje - navora spodaj je pač premalo, da bi se pri večjih hitrostih, sploh malo naložen, premikal kolikor toliko živahno).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.983
5.406
113
Jaz bi raje vzel 2.0TDi z ročnim......sem se dostx peljal v Touranu s to motorizacijo in je to to kar se vožnje tiče...zta tok velik avto
 

Flikca

Pripravnik
12. mar 2013
306
6
18
Škofja Loka
Jaz vozim Passta 2.0. TDI + DSG in sem zelo zadovoljen z motrjem in porabo. Vmes sem dobil otroka, prostora je veliko, vendar je avto zelo nizek. Morem se sklanjat, ko otroka dajem ven in noter iz avta. V tem primeru je Turan boljši, ker je višji in si v pokončnem položaju, ko otroka daješ v avto.
Vendar jaz bi ti predlagal, ker kopuješ nov avto, da vzameš VW Caddy 1.6. TDI + DSG. Še vedno je visok, prostoren in ima zadnja stranska vrata drsna. Ta kombinacija je pa zmagovalna. Zelo veliko maneverskega prostora imaš, ko otroka daješ ven in not iz avta in na parkirišču ti ni treba z vrati butat v drug parkiran avto.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.710
3.591
113
Voziš se pa nazadnje kot krompir, samo da lažje mulca not in ven daš tisti dve leti ko še ne more sam ven in not. Že med karavanom in enoprostorcem je razlika (Touran&co imajo zaradi višine pač gajba filing, ki ga v nižjih avtih ni), da greš pa zaradi drsnih vrat še na tovorni avto v potniški izvedbi (caddy) je pa kar se vožnje tiče strel v koleno.
 

B81

22. jul 2007
34.685
9.073
113
Ja, ce mas kak AV instaliran, drugace ne
grin1.gif
 

Rokk

Pripravnik
9. jul 2008
34
0
6
Res je, za to ceno sem že zelo blizu Avensiski, Mazdi6, celo Passatu in vem da so to odlični avtomobili.
Ampak višina, prostornost,... meni osebno nekaj pomenita in sem kar odločen za avto takega tipa. Tudi Touran ima svoj "čar" :)

DSG odločitev je padla (da), delno tudi na podlagi tega foruma, sedaj samo še malenkosti, potem pa čakanje - očitno se VW kriza kaj dosti ne pozna, če se ga čaka 3 mesece
 

gas

Fizikalc
23. jul 2007
2.236
54
48
Citat:
Uporabnik Rokk pravi:
1.6 je dovolj, preverjeno. Ni noben dirkalnik, ampak dovolj je.

Vprašanje je bilo samo 1.6 navaden ali 1.6 DSG.
Hvala za odgovore, kakor kaže bom vseeno ciljal na DSG, mogoče se prej dogovorim še za kakšno testno vožnjo s tako kombinacijo (tudi če je Golf ali kakšen drug model, saj motor/menjalnik sta enaka)

En cas sem vozil sluzbenega 1,6 s DSG... cisto ok se pelje.... ko smo bili 4 odrasli notri, se je poznalo,... samo ne pa toliko hudo, da se ne bi dalo vozit. Sedaj ima 180k, brez problemov....
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.238
2.093
113
SV SLO
Tri mesece je normalna čakalna doba za vozilo po naročilu. Pa kaj mislite, da cel VW čaka samo na vaše naročilo?

Sam bi si nabavil 1.6 tdi predvsem zaradi stroškov. Pri 2.0 tdi je dražji cestni sklad in zaradi moči tudi zavarovanje.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Sej vsak ima svoje potrebe in prioritete.

Drugače pa vrjetno ne DSG ne 2.0 TDI nista nuja, vprašanje samo kaj ti več pomeni, če pač ni budgeta za oboje. DSG je fajn in zame en redkih "avtomatikov", ki bi ga mel. Za daily drive mi je mogoče bolj všeč edino 8 stopenjska ZF avtomatika, ki jo vgrajuje BMW (ni dosti počasnejši, je pa mogoče malenkost bolj uglajen). Res pa je, da sem DSG vozil samo v 6-stopenjski verziji v kombinaciji z 2.0 TSI (Scirocco) in 2.0 TDI (Passat), tako da težko rečem, kako se obnese 7-stopenjski DSG s suho sklopko v kombinaciji z 1.6 TDI. Če bi že moral izbirat med 1.6 TDI+DSG ter 2.0 TDI z ročnim, bi vseeno izbral 2.0 TDI. Po drugi strani pa spet z ročnim menjalnikom ACC (sicer super zadeva za moje pojme, sploh v kombinaciji z Lane assistom
cool-1.gif
) ne pride več toliko do izraza in vrjamem, da bi marsikdo drug raje žrtvoval konje za DSG. Nekje je pač treba potegnit črto in naredit kompromis v okviru svojega budgeta.

Vsekakor se pri novem avtomobilu ne bi obremenjeval z okvarami DSG menjalnika. Če ti odgovarja, ga vzami in mislim, da ti ne bo žal.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.460
5.929
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Tri mesece je normalna čakalna doba za vozilo po naročilu. Pa kaj mislite, da cel VW čaka samo na vaše naročilo?
A to je zaradi recesije in just in time dobave?
Razumel bi nekaj tednov, ampak cetrt leta.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.521
59
48
Kranj
Peugeot ima tri mesece, Hyundai štiri pa ga delajo na Češkem in ne v Koreji. So mi razložili da je to normalno, ker logistika tako zahteva. Pač ko začnejo tvoj avto sestavljati na tekočem traku morajo biti vsi deli za tvoj avto dostavljeni in pripravljeni, da se jih zmontira v tvoj avto. Kar pomisli koliko je avtosalonov v Evropi in koliko je to različnih želja in kombinacij. Prav tako generalni uvoznik recimo za Slo naroči avtomobile po svojih željah in jih potem razdelijo po salonih. Pa vsaka država oz. regija ma neke svoje standarde glede na njihove zahteve kupcev.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Če si zadovoljen z nekaj, kar je na zalogi in lahko že nekaj mesecev vedri pod vedrim nebom na parkingu skladišča, super. Si nezahteven povprečnež.
Osebno ga raje naročim (pa magari samo druge feltne), da dobim 'svežega'. 3 mesece ima tudi Renault za čakat na aktualne nove modele...
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Ali pa imaš srečo, da imajo na zalogi to kar si želiš in vzameš v zakup, da je stal kak mesec zunaj, za ustrezno nižjo ceno. Se pa nikakor ne strinjam, da je to zgolj za nezahtevne povprečneže. Če smo že pri Volkswagnu, imajo recimo na zalogi tudi nekaj zelo lepo opremljenih Passatov in težko rečeš, da je 240 konjski Passat 2.0 TDI 4motion Highline R-Line, ki ima poleg tega še kar nekaj dodatne opreme (od 19 colskih platišč, aktivnega zaslona, elektronske zapore difa, LED HIGH, Side Assista, Lane Assista, do taboljše navigacije, vzvratne kamere, elektronske vlečne kljuke, ogrevanega volana, ...), za nezahtevne povprečneže.

Pri bajti je bilo že nekaj avtomobilov iz zaloge, ampak vsi po naših željah in samo zato, ker bi karkoli vsaj podobno opremljenega prišlo bistveno več. Seveda, če to to, da je avto stal par mesecev zunaj (kar bo itak še naslednjih N let), ali pa da se je že kdo pred tabo vsedel v njega, preveč moti, enostavno skeširaš za novega in žrtvuješ nekaj dodatne opreme recimo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tebi ustreza tisto kar je uvoznik predvidel da bo šlo... Ali pa 'select all' avto, katerega je po tričetrt leta pošteno skontiral da se ga je losal...
Car si, če se za avto po naročilu zdilaš za isti skonto kot iz zaloge. Ali boljšega.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Pri tistem iz zaloge sploh, če ga vozijo službeno kak mesec, imajo ponavadi več lufta in se da tudi tam še marsikaj zdilat. Ampak ja ok, potem nisi car... (če je to point). Vsakemu svoje pač.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Še enkrat...
Saloni oz. uvoznik naroča v glavnem vozila na zalogo za katera je prepričan, da jih bo hitro prodal. To pomeni srednji paket opreme (standardizirana oprema) in srednja motorna možnost. Pa nabor najpogostejših barv. A ti misliš da ne delajo statistike naročil po posameznih barvah?
Potem imaš na zalogi kakšen top avto, katerega kupec ni prevzel (si je premislil, ni dobil financiranja...) in ga ima na zalogi. Tudi službena vozila niso top of the top, če bolje pogledaš...
Zakaj ni praktično nobene izbire Touarana s 7 sedeži? Zakaj so po večini na lagerju Comfortline opreme, ne pa Highline? Zakaj ne moreš iz zaloge dobiti npr. 1.6TDI DSG Highline 7S z LED, usnjem....?
Zato ker uvoznik ve, da tak avto proda en ali 2 na leto... Proda pa žnj povprečnih vozil?
Pa še na omenjenega passata... Čemu na čast potrebuješ 240 konjsi biturbo? Razen za kompenzacijo oneta? Tak avto ponavadi niti ne pade v rang službenega vozila (12.500, 17.500, 23.500, 27.000) so ponavadi zneski za nakup... Tisti ki ima pa 30k ali 50k limit pa verjami da ne bo vzel passata... se noče enačiti z mesarji...