1.6 TDI 110 DSG

tomi

Guru
1. sep 2007
17.993
9.116
113
39
MB
Citat:
Uporabnik Rokk pravi:
1.6 je dovolj, preverjeno. Ni noben dirkalnik, ampak dovolj je.

Vprašanje je bilo samo 1.6 navaden ali 1.6 DSG.
Hvala za odgovore, kakor kaže bom vseeno ciljal na DSG, mogoče se prej dogovorim še za kakšno testno vožnjo s tako kombinacijo (tudi če je Golf ali kakšen drug model, saj motor/menjalnik sta enaka)

če maš denar, vsekakor vzami DSG
smile-1.gif
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.694
3.576
113
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Ta Benz ima 2143 ccm in dejansko vleče zelo lepo. Problem pri 1,6 tdi je majhna kubatura, sploh če mora vleči večjo težo ali če imajo avti velik zračni upor. Saj avto pelje, samo se mora malo bolj zavrteti.

Podoben primer je Volvo V70, tam okoli letnika 2006 so bili nekateri 2.4 s 120PS, ki so bili popolnoma dovolj za tak avto. Ni bil dirkalnik ampak normalno vozen avto, brez nekega zaganjanja, matranja in dretja. No, Touran 1.6 je daleč od tega, čeprav je s konji tam tam, pa še lažji od Volva je.
 

PuskA

Pripravnik
1. dec 2008
117
21
18
kolega narocal golfa variant 40 let pri avtodelta, 1.6 brez dsg, par malenkosti - sport mode pa neki se, za 21k evricev. marca pripeljejo
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Vsekakor na testno vožnjo, pa glej da bo DSG s 7 prestavami (1.4 TSI, 1.6 TDI) ker so razlike v primerjavi s 6 stopenjskim (2.0 TDI)
 

bose

Pripravnik
23. sep 2009
292
14
18
daleč,daleč,daleč proč
1.6 TDI je za normalno vožnjo dovolj. Mi gremo včasih z 1.6 TDI (DSG) namerno malo dlje, da nabijemo nekaj km. Po avtocesti se ni problem premikati s 150-160 km/h. Je pa res, da od tu naprej ni več pospeška. Sicer, pa to to povsem dovolj, da slediš tudi malo hitrejšim. Res pa je, da z njim še nikoli nismo šli polno naloženi (npr. dopust), večinoma so v avtu 2-3 osebe. Žena, kot lastnik, je z njim zelo zadovoljna. Poraba pri našem je cca. 6,5l, so pa predvsem krajše vožnje. Na daljši relaciji pade poraba na 5,2-5,5.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Če normalno voziš lahko seveda dosega povsem enake pospeške in hitrosti kot z 2.0, le da ta vse skupaj dela dosti bolj "z lahkoto" in z manj priganjanja.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.196
1.813
113
Probaj se zmenit za dve testni vožnji...eno z 1.6 motorjem, ko prideš nazaj vzami 2.0....potem se odloči (na Baragovi se bp...v katerem avto bo kater motor je vseeno...vsi imajo okoli tone in pol).

Jaz sem bil že odločen za 1.6...a sem potem peljal tiguana z 2.0 (110 konj)...pa...sem prišel do zaključka da to hočem. Za nažigat bosta oba OK....za izi vožnjo je pa 2.0 zakon (ravno obratno kot se tule piše)....zato ker enostavno vleče.

Recimo...če bi imel sam na izbiro (gor omenjani) 2.5 s 110 konj napram 1.6 z isto konjenico...ga prvi požge na celi fronti. Užitek je vozit (normalna vožnja) s kubiki pod pokrovom...ne glede na to kaj reče konjenica na rdečem polju.

(Tu pošteno zavidam amerikanosom z njihovimi 6, 8 litraši
grims-1.gif
).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Denis pravi:
Na 60 k km bi naj bil pregled, da garancija štima.
To je pri 6 stopenjskem. 7 stopenjski ne potrebuje (no, naj ne bi potreboval po tovarniških normativih
evil.gif
) vzdrževanja, ker ima suho sklopko.
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Kombinacija z ACC jem je pa itak svet zase. Ko dodaš še Lane Assist, pri Tesli temu pravijo že avtopilot.
zmaga.gif
, ampak je treba zadevo v živo sprobat.
Res škoda, da VW ali pa prodajalci ne promovirajo bolj te zadeve. Sam, če bi kupoval sedaj kaj v tem razredu, bi absolutno vrgel še tega jurja noter.

Citat:
Uporabnik vincent pravi:
(Tu pošteno zavidam amerikanosom z njihovimi 6, 8 litraši
grims-1.gif
).
Lepote navora ogromnega atmosferca.
cheer.gif


Še odgovor ali DSG: če nameravaš imeti avto manj kot 6 let, potem ni treba razmišljat. Če pa več, je pa potem malo za razmislit.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.948
2.414
113
Citat:
Še odgovor ali DSG: če nameravaš imeti avto manj kot 6 let, potem ni treba razmišljat. Če pa več, je pa potem malo za razmislit.

To malo bolj utemelji, najbolj me moti, ker govoris o letih, ne o prevozenih km-jih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.372
5.884
113
pri taščici
Ali bo v casu garancije presegel km omejitev.
Kaksna pa je?
Kaj krije tisto njihovo jamstvo.
Ker zakonska garancija in prostovoljno jamstvo sta pogosto kot noc in dan.

Ce ti pri 6,5 let starem avtu pocepne dsg, je najbrz najcenejse popravilo menjava na klasiko.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Citat:
Še odgovor ali DSG: če nameravaš imeti avto manj kot 6 let, potem ni treba razmišljat. Če pa več, je pa potem malo za razmislit.

To malo bolj utemelji, najbolj me moti, ker govoris o letih, ne o prevozenih km-jih.
2 leti garancije + 4 leta jamstva.
wink-1.gif

Pa seveda preveri se še morebitna omejitev po km, da se ne preseže.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.948
2.414
113
Aha, 6 let zaradi jamstva, OK....takrat bo tudi na odpadu kaksen DSG, za tezave se bo vedelo, pa se lahko avta znebi, zahteva popravilo, karkoli, rekel bi, da ce ima kaj za it falit, pa bo ja ze poprej slo v maloro.
smile-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Se strinjam z vincetom, 1.6 TDI z ročnim menjalnikom je v Passatu meni naporen za po mestu, enostavno je mrtev pri speljevanju, avto ti celo crkne če nisi previden s sklopko. Je pa dober na AC pri konstantni hitrosti tudi v kakšen klanec ni problem, ni pa "šprinter" za hitra prehitevanja, tu ga še Prius nese.

Za DSG sicer nimam pojma, to da ni nek biser zanesljivosti bi še preživel, ampak problem je ker ti ga nihče ne zna popravit za normalen dnar.
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.176
683
113
Sej je reku za 15-20 jurjev na leto. Nic ne pove kje se bo vecinoma vozil. Ce mas kup semaforjev pa prometnih konic in kolon je DSG majka. Ce tega ni ga lazje pogresas. Ce hodis zjutraj ob 4 iz sluzbe z relacijsko voznjo je bolje vzet boljse luci. ACC je za moje pojme brez DSG bolj brez veze. Bencin ali dizel pa spet pri tej kilometrazi tko tko. Po moje kakorkoli se bos odlocil bo vec ali manj v redu. Seveda je vec bolje, ampak je tudi drazje. Jurja tam, dva tle in si na koncu kjer si. Potem pa se registracija in zavarovanje vsako leto. Ce mas mulca pa tko divjal in prehiteval ne bos ravno pogosto. Tko da pac bos mogel nardit malo kompromisa ali pa se kar stegnit. Bos pa z 1.6 cist lepo zivel, razen ce res mislis met pogosto poln avto ljudi in prtljage.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Cca. 2k je obnovljen DSG6 pri severnih sosedih, podobno kot klasični avtomat.
 

Rokk

Pripravnik
9. jul 2008
34
0
6
Avto naj bi bil pri hiši vsaj 6 let, upam da več.
Služba: 2x20km dnevno, veliko semaforjev, podnevi tja in nazaj (ok mogoče je decembra tema), zato LED lažje žrtvujem...
Ostalo relacije, izleti, dopust,... Torej 15-20k letno
ACC je pri Touranu v comfortline serijsko, testiral sem ga že v passatu in vem kaj to pomeni

DSG je po vsem tem kar optimalna izbira bi rekel...