Kvaliteta goriva na različnih bencinskih

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
ne da oktani nč ne pomenjo......ampak nekomu v običnem avtu nč ne pomenjo......ker navadne mašine tega ne izkoristjo!

Drugo je če daješ tak bencin v navite mašine......nekdo z ferrarijem bo občutu razliko......al pa če hočeš nam (sebi) bl dosegljivo.......razliko med 95 pa 100oktancem bi občutu nek gozdar pr podiranju dreves vc svoji motorki k se vrti 15.000 obratov.......nek voznik yamahe R1 pr 250km/h......nek mulc z high end predelavo svojga scooterja k mu gre 140km/h....

V enem običnem cliotu.....golfu.....vectri......hyundaju pa ne boš občutu razlike med oktani!

Edin katalizator pa mašina ( rešiš z kakim diesel oljem z velikim TBN da nevtralizira kisline zarad žvepla) bosta bl zadovoljna ker 100tka nima žvepla...to je vse.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
http://www.carbibles.com/fuel_engine_bible_pg2.html

Octane and power

It's a common misconception amongst car enthusiasts that higher octane = more power. This is simply not true. The myth arose because of sportier vehicles requiring higher octane fuels. Without understanding why, a certain section of the car subculture decided that this was because higher octane petrol meant higher power.
The reality of the situation is a little different. Power is limited by the maximum amount of fuel-air mixture that can be jammed into the combustion chamber. Because high performance engines operate with high compression ratios they are more likely to suffer from detonation and so to compensate, they need a higher octane fuel to control the burn. So yes, sports cars do need high octane fuel, but it's not because the octane rating is somehow giving more power. It's because it's required because the engine develops more power because of its design.
There is a direct correlation between the compression ratio of an engine and its fuel octane requirements. The following table is a rough guide to octane values per engine compression ratio for a carburettor engine without engine management. For modern fuel-injected cars with advanced engine management systems, these values are lowered by about 5 to 7 points.
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
meni je mehanik rekel da naj tankam vsaj 98 oktanov ali še boljše 100oktanov
confused-1.gif

mi je pa pokalo iz izpuha in avto je cukal (takrat sem tankal samo na Petrolu).

pomoje mehanik bolj ve kateri bencin je boljši kot pa alter racerji
smirk-1.gif


nekateri pravijo da ni nujno da ima 95 oktanski bencin zares 95 oktanov, da jih ima večinoma manj.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
jah nevem kak avto maš ampak že 10let stari avti....oziroma odkar so se pojavl računalniki avti z različnimi bencini nimajo več problemov ker ti računalnik glede na kvaliteto goriva prilagaja vžig.....v nekih določenih okvirjih/zmožnostih....ne zdei da boš nekje najdu kanto 10let starga 91 oktanca pa da bo pol vseen delu avto normalno....
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
ne vem kaj je z petrolovim bencinom ali kaj je v njem.
ampak, če v državnih rezervah izgine ogromno bencina/goriva in nihče ne odgovarja....
smirk-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
Jah loh da vedno na nepokurjene rezerve od vojske naletiš...edin to bi lah blo...da je mal str benz pol
 

gams

Zelenc'
12. avg 2009
6
0
1
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Nikoli nisem spraševal o mimosunih, kot je to, da bi nekdo nekaj čutil, zanima me pač, katero gorivo je pri nas najboljše, oz katera bencinska.

Še sedaj mi nihče ni povedal zakaj se dizel peni?

Dizel se peni če vsebuje preveč vode. Torej: bolje je, če se ne peni. Razlika med dobrim dizlom in kurilcem pa je ta, da je dizel veliko bolj prečiščen: žveplo, tujki in seveda razne spojine in težke kovine. V glavnem nič ni vidno s prostim očesom razen penjenje. Kakorkoli: vožnja s kurilcem je loterija za sodobne turbodizle, za razne traktorje-golfe II ipd. je pa vseeno
smile-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.116
6.484
113
Včeraj tankal na hrvaškem in se je zadeva kar konkretno penila - INA.

Od slovenskih pump pa se najbolj peni na Agip-u, petrola pa še nisem testiral.

Kakšne posledice pa ima lahko (pre)več vode v dizlu?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.758
5.384
113
prva je da če na 2 leti ne zamenjaš filtra za gorivo (pr dizlu) da ti zmrzne voda pozimi pr minusu ker se tam nabira in ločuje od goriva!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.116
6.484
113
To ni sile, filter se menja na par mesecev, ob vsakem servisnem intervalu
wink-1.gif
 

gams

Zelenc'
12. avg 2009
6
0
1
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Včeraj tankal na hrvaškem in se je zadeva kar konkretno penila - INA.

Od slovenskih pump pa se najbolj peni na Agip-u, petrola pa še nisem testiral.

Kakšne posledice pa ima lahko (pre)več vode v dizlu?

Če je v dizlu preveč vode bo motor v prostem teku nemiren, bolj trese, slišijo se črički v armaturi ipd. Gorivo ima tudi funkcijo mazanja in voda pri tem ne pomaga: hitrejša obraba. Voda se nabira v rezervoarju na dnu,ker je težja od nafte. Po daljšem obdobju, če se je nabere dovolj, nastane lužica. Teoretično, pri bolj praznem tanku, v hitrem ovinku itd. jo potegne v cev pri ca. 3000 vrt./min in
evil.gif
bo en serviser dobro zaslužil.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Citat:
Uporabnik V_power pravi:
meni je mehanik rekel da naj tankam vsaj 98 oktanov ali še boljše 100oktanov
confused-1.gif

mi je pa pokalo iz izpuha in avto je cukal (takrat sem tankal samo na Petrolu).

pomoje mehanik bolj ve kateri bencin je boljši kot pa alter racerji
smirk-1.gif


nekateri pravijo da ni nujno da ima 95 oktanski bencin zares 95 oktanov, da jih ima večinoma manj.


Načeloma velja, da je tankanje goriva z več oktani, kot je potrebno, pač metanje denarja proč. Tudi več dokazov je, da poraba goriva z višanjem oktanov narašča in ne upada, kot pa za obratno.
Se pa strinjam, da gorivo z več oktani praviloma ne škodi in imajo marsikatere šalabajzerske pumpe lahko slabše gorivo. Zato se pa tanka raje na OMV kot na Petrolu in podobno. Je pa tudi res, da ima večina avtomobilov zadnjih 15 let senzorje proti klenkanju in znajo prilagajat kot vžiga ter znajo posledično "prebavit" tudi slabše gorivo od tistega specificiranega v homologaciji/navodilih.

Ogo
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.843
5.085
113
dizel se ne peni če ma več vode itd in podobna sranja.
dizel ma aditive ki zmanjšujejo penjenje. trej več aditivov proti temu majn pene.
preprosto
 

gams

Zelenc'
12. avg 2009
6
0
1
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
dizel se ne peni če ma več vode itd in podobna sranja.
dizel ma aditive ki zmanjšujejo penjenje. trej več aditivov proti temu majn pene.
preprosto

Spet en profesionalec ki o temi nima pojma.
V vsakem dizlu je nekaj vode. Če se dizel peni vsebuje preveč vode in pika. Seveda obstajajo tudi aditivi proti penjenju, jih dodajajo tako in tako vsi. Če bi pa nalili preveč tega aditiva za vezavo vode pa padejo iz predpisanih toleranc za mazalne sposobnosti dizla. Zato se pač tisti s preveč vode še penijo.

Enostaven primer za nejeverne:
Preizkusi doma navadno olje v flaši predrmat toliko da se speni. Težko bo šlo. Pa daj zraven malo vode in
shocked-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.843
5.085
113
ti pa maš ful pojam o olju. in o penjenju nafte.
vodo popivna iz kromiprja zato da ne šprica vse. ker se voda in olje ne mešata in ko pride hladna voda v vroče olje se upari in potem šprica. v bistvu voda eksplodira za lažje razumevanje. zato mati zavije ne pa zaradi penjenja.
mislim fak ej pohanje pomfrija in pa penjenje nafte gre človek primerjat med tem pa ostalim govori da nimajo pojma. lol že na pogled je olje čist drugačno od nafte.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Daj spravi se dol s foruma in ne kvasi gluposti. Petrola že najbrž 5 let nisi preizkusil pa si pametn ko drek. Drugače pa odkar ima Petrol Ulimaxa v ponudbi se nekaj govori da bi naj jemal gorivo od MOL-a... Sicer pa meni se zdi da imam z Ulimaxom najnižjo porabo in tudi motor teče najlepše...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Daj spravi se dol s foruma in ne kvasi gluposti. Petrola že najbrž 5 let nisi preizkusil pa si pametn ko drek. Drugače pa odkar ima Petrol Ulimaxa v ponudbi se nekaj govori da bi naj jemal gorivo od MOL-a... Sicer pa meni se zdi da imam z Ulimaxom najnižjo porabo in tudi motor teče najlepše...
No, jaz se Petrola iz principa izogibam.
Sicer pa, čakamo spet na kakšen nov test o kvaliteti goriv. Da ne bomo o občutkih in ''apčutkih'' govorili tukaj.
tongue-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Glej majster, stanje pač je kakršno je ravno zaradi bedakov ki se iz principa izogibajo določenih stvari in zgolj zato ker je v preteklosti ali celo daljni preteklosti bilo nekje nekaj narobe. No sicer nevem če si prišel že do ugotovitve ampak so povsem drugi čas, povsod je borba za tržni delež in vsi so se začeli trudit. Kar se pa tiče test kvalitete goriv, tega testa nikoli ni bilo in ga tudi nikoli ne bo. Še živ dan nisem vido razpredelnice ki jo je objavila neka ugodna institucija in je pisalo: PETROL, OMW, AGIP, bla bla bla in so bile notri izmerjene vrednosti, spodaj so bile napisane ugotovitve in na koncu da so jih rangirali. Tega ni ker v tem primeru bi se najbrž zvrstile hude tožbe. So obstajali določeni testi ampak kaj več ni bilo iz njih razbrat kot pa da so med kvaliteto goriv razlike.
 
Nazadnje uredil moderator: