Eno imas med podutikom in Dobrovo. Zaprto cez "Stransko vas". Ze vsaj eno leto ce ne vec.Ali imamo kakšnega lokalca, ki bi nam povedal kje so te nove omejitve, ali če kdo najde na spletu
Zdaj se pa ob 7h stemplajo v.Ljubljani in pridejo ob 9h na sedež v Celje. Popoldne pa 1h koncajp da so do treh na uri v Lj.Nič nimam proti, da omejujejo prevoz po cestah, ki niso državne in krite iz skupnih sredstev davkoplačevalcev RS in tudi EU. Če pa so, pa je to problem. Plačal si, uporabljati pa ne smeš.
Problem pa sploh nastaja, ker nekdo v državi ni pravi čas opravil svojega dela. V prvi vrsti seveda DARS, ki je tudi izredno slab zgled "decentralizacije" Slovenije. V Celju ima uradni sedež in prazno stavbo, novo poslovno stavbo pa je naredil v Lj ob obvoznici, da še njegovi zaposleni delajo gužvo. Naredil bi jo na kaki bivši čelni cestninski postaji. Bi lahko v živo spremljali rezultat svojega dela.
Neumno je bilo delati nekaj, kar trenutno še ne vrača denarja. Ko si se po letu 2005 peljal na sestanek v Lj, si lahko šel ob katerikoli uri in si prišel brez težav. Infrastruktura je zadostovala za takratne potrebe. Takrat si v Avstriji videl kak enocevni predor, v Italiji si pri Benetkah stal kot budalo na cestninski.ne se farbat, da je za vse kriv dars
trdeči pa tbeli so (vsa politična gamad kar jo premoremo)
Da bo treba delat 3 pasove AC, so vedel že v 90-ih, sam je blo tko fjan planirat za taglavne gradbince, da bojo po zaključku ac križa šli še en krog za 3. pas
zgleda si pozabu, da smo mel cestninskeNeumno je bilo delati nekaj, kar trenutno še ne vrača denarja. Ko si se po letu 2005 peljal na sestanek v Lj, si lahko šel ob katerikoli uri in si prišel brez težav. Infrastruktura je zadostovala za takratne potrebe. Takrat si v Avstriji videl kak enocevni predor, v Italiji si pri Benetkah stal kot budalo na cestninski.
Vmes je promet pač narasel. V okoliških državah se je torej nekaj spremenilo (pa imajo tudi tam zastoje), pri nas pa je 20 let ostala infrastruktura enaka. Prav tako se ni zgodilo nič resnega z alternativnimi oblikami prevoza, denimo železnico in organizacijo delovnih mest na katere ima država vpliv.