Zamuda leta in odškodnina

delavec44

Guru
17. dec 2012
1.564
942
113
Stand-by se tudi ne splača več? Res da za to ne smeš imeti obveznosti ampak je bilo pa včasih zelo poceni, če je ratalo.
 
27. jan 2022
4.704
1.676
113
Precej običajno je, da se proda nek % več kart kot gre potnikov v avion - računa se na tiste "ki jih ne bo". ;)
 

damirj

Guru
9. maj 2012
4.769
2.022
113
Tako je, v skrajni sili če vsi potniki pridejo, jih posedejo na zasilne stole pri vratih. In pa kabinsko prtljago ko že ne gre več v prostore nad glavo niti milimetra, se najde vseeno še prostor za par kovčkov, se pač ostalo precej spešta. Big deal ja :) ali pa jih celo dajo v čekirano prtljago seveda zastonj.
 
  • Haha
Reactions: shift

delavec44

Guru
17. dec 2012
1.564
942
113
Ne, ponudijo jim denarno nadomestilo za menjavo na kasnejši let. Če se noben ne javi, po nekem algoritmu parim pač prepovejo vkrcanje. Zgodb precej na netu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

raners

Majstr
4. mar 2008
2.690
349
83
Evo, da opišem našo izkušnjo do konca.. Domov smo prišli 2 dni kasneje, ampak je wizzair zagotovil prenočišča in zajtrka ter večerjo.. Čeprav so 5x prestavili povratni let, so vedno dovolj "zgodaj" obvestili preko maila..

Glede kompenzacije: "preletel" sem par člankov online, ki so opisovali, da je vseeno najprej najbolje prijavit kompenzacijo direkt letalski družbi in če v doglednem času ni odziva, posreduješ podatke agencijam, ki to rihtajo.. In tako smo tudi naredili..

V sredo čez dan sem oddal prijavo za kompenzacijo preko Wizzair spletne strani in imajo obrazec, kjer vpišeš booking reference in se je večina podatkov že kar samo izpolnilo.. Ker ima hčerka enak priimek kot jaz, boljša polovica pa ne, mi je mogla napisat pooblastilo, da se kompenzacija za njo tudi nakaže na moj TRR.

In potem sem v četrtek preveril stanje "Your claims" in videl, da se je status spremenil v "In payment". Torej so dokaj hitro obdelali pritožbo.. In danes sem dobil mail od Wizzair, da so začeli postopek za povračilo (1800 eur) in da bo denar nakazan v 10 delovnih dneh.. ;)

Čeprav sem tudi sam v preteklosti že večkrat pokritiziral Wizzair, moram rečt, da so me tokrat glede kompenzacije pozitivno presenetili.. In ker smo se ob teh dveh dodatnih dnevih kar dosti pogovarjali potniki med seboj (velika večina Madžarov), mi jih je večina reklo, da imajo razen kakšne dokaj majhne zamude dobre izkušnje z njimi (da so po večini zadovoljni z Wizzair - saj so tudi edini Madžarski prevoznik)... Razen supporta seveda - tudi madžari imajo plačljivo številko, čeprav je Madžarski prevoznik.. :bonk:

Pač Wizzair, Ryanair (in še mogoče kakšni drugi nizkocenovniki) pač imajo nizke cene letov in pač delajo na račun mase ljudi (vsi leti, ki smo jih opravili z njimi, so bili skoraj polno zasedeni). Se pa tehnične težave se dogajajo tudi pri višjecenovnih ponudnikih, tak da zaradi tega jih ni treba na klin obesit.. ;)

Samo Izoliranc , ne, to ni bil let na Maldive, tisti še nas čaka.. ;)

Vglavnem, na koncu se je vse dokaj dobro izteklo.. ;)