zahteva za nov telefon

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
kako naj zahtevam od servisa nov telefon? grem kr tja in rečem da hočem nov telefon ali je treba pisno uredit?? gre pa se za to da bo v nedeljo 45dni od predaje telefona servisu.
rolleyes-1.gif
 

romci

Pripravnik
21. sep 2007
143
0
16
V pondelk greš z papirjem, katerega si dobil ob predaji v servis, tja, pa poveš. Mogoče pa še prej pokliči na urad za varstvo potrošnikov, pa ti bojo pomoje najbolje svetovali.
LP
 

ishtar007

Majstr
31. avg 2007
1.354
212
63
Jaz sem imel te težave na Telerayu in sem se 48. dan oglasil pri njih. So mi dali kao mojga popravljenega nazaj, pa sem se sam nasmejal in rekel, da jaz sem prišel po nov telefon ne pa po starega, ker smo že krepko čez 45 dni... Po krajšem pregovarjanju sem potem dobil nov telefon.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
torej lahk kr tak zahtevam?? mah, sm že utrujen od tega čakanja. že drugič v pol leta čakam mesec pa pol na popravilo. telefon pa stal 720€.
crazy1.gif
me ma da bi še zahteval denarno nadomestilo za ta čas ko sem brez telefona, k niti nadomestnega niso mogli zrihtat.
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
jaz sem dobil telefon nazaj 45 dan..tako da se še ne ceseli prehitro...
napisal si da si ga ze imel na popravilu - če gre za isto napako potem ti 45 dnevni rok pri drugi oddaja aparata na servis ne začne teči od 0, ampak od tistega števila dne kolikor si ga že pri prvi oddaji na servis čakal...razumeš? npr. če ti je prvič crknil display pa si nanj čakal 10 dni da so ti ga popravli, pa ti je zdaj še enkrat crknil dipslay ti začne 45dnevni rok teči od 10dneva naprej...

+ tega ker si tako dolgo aparat čakal - se rpavi da je bilo potrebno večje popravilo moraš dobiti novo garancjio (zdaj pa ne vem točno ali na celoten telefon ali samo na ta del..jaz sem dobil za celoten telefon 2 novi leti garancije, menjali so pa ploščo, dobil pa kot že napisal 45dan..tako da pri meni ni bilo na koncu veselja)

Lp
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
aja pa nadomestni telefon so ti dolžni dati (sploh glede na to da je bil 720e...moj je bil 80e pa sem dobil praktično nov nadomestni telefon)...če ne lahko zahtecaš denarno nadomestilo za ta čas ko si bil brez telefona...

preberi si vse te pravice na tržnem inšpektoratu

lp
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
za drugo popravilo gre. 1. je bla matična plošča zdaj pa camera. garancijo pa vsakič podaljšajo za tisti čas ko je bil telefon na servisu. prvič so mi ga vrnili 43. dan.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Pri nadomestnem telefonu se zelo rado uporablja izgovor: "nimamo nobenega, vsi so v obtoku", pa se lahko slikas
10.gif
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
citirano iz ..varstva potrošnikov
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.



Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.


V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi , ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.



to jim omeniš bodo takoj kakšnega našli
 

dejan001

Pripravnik
3. sep 2007
363
0
16
Citat:
Uporabnik nepot pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
me ma da bi še zahteval denarno nadomestilo za ta čas ko sem brez telefona, k niti nadomestnega niso mogli zrihtat.

ne-ne-1.gif


zgoraj..sicer ne piše denarno, ampak piše povračilo škode...verjetno kilo krompirja ni mišljeno
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
Citat:
Uporabnik nepot pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
me ma da bi še zahteval denarno nadomestilo za ta čas ko sem brez telefona, k niti nadomestnega niso mogli zrihtat.

ne-ne-1.gif

zakon o varstvu potrošnikov 20. člen
tongue-1.gif
sicer pa ne rihram nič prek operaterja ampak direkt s servisom, kr je telefon kupljen v prosti prodaji.
 

nepot

Pripravnik
2. sep 2007
646
0
16
Beer City/Knežje mesto
samo vseeno ne razumem.....uvoznik pripelje aparat v Slovenijo.....mobilna operaterja(operaterji),odkupijo aparate in jih po subvencionirani ceni prodajajo.Če je kaj narobe z aparatom odgovarja uvoznik, ki je istočasno pooblaščeni serviser.Če zahtevaš nadomestilo za čas ko si bil brez aparata, pri uvozniku te razumem,če se obračas na mobilnega operaterja pa ne.Mobilni operater se zavezuje,da njegove storitve delujejo, ne pa da dela ali ne dela aparat za katerega je pooblaščen uvoznik.
 

nepot

Pripravnik
2. sep 2007
646
0
16
Beer City/Knežje mesto
Citat:
Uporabnik dejan001 pravi:
Citat:
Uporabnik nepot pravi:
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
me ma da bi še zahteval denarno nadomestilo za ta čas ko sem brez telefona, k niti nadomestnega niso mogli zrihtat.

ne-ne-1.gif


zgoraj..sicer ne piše denarno, ampak piše povračilo škode...verjetno kilo krompirja ni mišljeno

hm...a ne piše proizvajalec oz pooblaščeni serviser????ne mešat jabolk in hrušk
wink-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Uporabnik dejan001 pravi:
aja pa nadomestni telefon so ti dolžni dati (sploh glede na to da je bil 720e...moj je bil 80e pa sem dobil praktično nov nadomestni telefon)...če ne lahko zahtecaš denarno nadomestilo za ta čas ko si bil brez telefona...

preberi si vse te pravice na tržnem inšpektoratu

lp


Potem pa pokazi, kje pise, da so dolzni dat nadomesten telefon? Kolikor vem nikjer...

To se mi zdi, da je bolj tisto "rekla-kazala" ...
tongue-1.gif
... nekako podobno, kot krozijo okoli informacije, da lahko po zakonu v 8 oz. po nekaterih informacijah celo v 15. dneh zamenjas oz. vrnes izdelek trgovcu in dobis denar nazaj... TO velja le za katalosko in internetno prodajo... ce pa kupis v stacuni, pa to ne velja...

To, da dobis nadomestni telefon (se drug primer: ali pa avto v casu popravila ali servisa) je le dobra volja trgovca oz. servisa... Prav tako menjava oz. vracilo izdelka...
 

nepot

Pripravnik
2. sep 2007
646
0
16
Beer City/Knežje mesto
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Uporabnik dejan001 pravi:
aja pa nadomestni telefon so ti dolžni dati (sploh glede na to da je bil 720e...moj je bil 80e pa sem dobil praktično nov nadomestni telefon)...če ne lahko zahtecaš denarno nadomestilo za ta čas ko si bil brez telefona...

preberi si vse te pravice na tržnem inšpektoratu

lp


Potem pa pokazi, kje pise, da so dolzni dat nadomesten telefon? Kolikor vem nikjer...

To se mi zdi, da je bolj tisto "rekla-kazala" ...
tongue-1.gif
... nekako podobno, kot krozijo okoli informacije, da lahko po zakonu v 8 oz. po nekaterih informacijah celo v 15. dneh zamenjas oz. vrnes izdelek trgovcu in dobis denar nazaj... TO velja le za katalosko in internetno prodajo... ce pa kupis v stacuni, pa to ne velja...

To, da dobis nadomestni telefon (se drug primer: ali pa avto v casu popravila ali servisa) je le dobra volja trgovca oz. servisa... Prav tako menjava oz. vracilo izdelka...

wink-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Uporabnik dejan001 pravi:
citirano iz ..varstva potrošnikov
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.



Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.


V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi , ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.



to jim omeniš bodo takoj kakšnega našli


Pozabil si se eno besedico bolat
smile-1.gif
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
ja nadomestni telefon ni nujen. imaš pa pravico zahtevat povračilo škode, ki ti je nastala tačas ko si brez telefona(če nimajo nadomestnega). znaš čitat??