Xsara 1,4i menjava tesnila glave

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Zdravo,

Evo takle mamo, tesnilo glave gre h koncu in potrebno bo menjat.
Je kdo že sam menjal?
Je potrebno pazit na kaj posebnega?
Katero firmo tesnila nabavit?
Menjal bom tudi zobati jermen - katero firmo priporočate?
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.863
33
48
sam tak informativno kak veš da ti bo šlo tesnilo glave? Na roverju mi je kar šlo brez kakih predznakov!
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Kako pa ves da gre proti koncu?
Treba je pazit ce je glava popolnoma ravna, se boljse jo je poravnat, zbrusit ventile in menjat teflone.
Tesnilo vzemi original ce ni predrago ali pa Viktor Reinz
Jrrmen original ce ni predrag ali pa Gates, Goodyear...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Obema: v hladilni tekočini je "žlobudra" (olje) - tipičen znak za ta motor. Sem tudi pred 2-3 meseci menjal hladilno in opral sistem, tako da svinjarije ne bi smelo biti.

Drugač glede posebnosti sem res mislil posebnosti (to da mora biti glava ravna mi je jasno).
Mislil sem bolj na "cake" oz posebnosti pri točno tem avtu, tesnilo glave sem že menjal (uspešno), samo ne na tem/taekm motorju.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Se mi zdi da imas spodaj na menjalniku luknjo kje blokiras vztrajnik na "nicelno tocko", verjetno rabis tudi nove vijake za glavo in pumpe ne pozabi menjat.
 
Nazadnje urejeno:

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Se mi zdi da imas spodaj na menjalniku luknjo kje blokiras vztrajnik na "nicelno tocko"

Ja, drži.
Nisem prepričan, kje ima bencinarka štarter, če ga ima spredaj tako kot dizel, je luknja točno za štarterjem. Pri dizlu porinem not 8ko inbus.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik trust pravi:
Pa ne loti se tega sam, če nisi mehanik, ker boš več škode naredil kot koristi.

Nisem mehanik.
redface-1.gif
Vsaj ne uradno...
In ko že omenjaš: kakšno škodo bi pa po tvojem utegnil naredit?
Maš sam izkušnje s tem?
evil.gif


Ostalim pa hvala za odgovore.
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik trust pravi:
Pa ne loti se tega sam, če nisi mehanik, ker boš več škode naredil kot koristi.

Nisem mehanik.
redface-1.gif
Vsaj ne uradno...
In ko že omenjaš: kakšno škodo bi pa po tvojem utegnil naredit?
Maš sam izkušnje s tem?
evil.gif


Ostalim pa hvala za odgovore.


Kar izvoli, če veš kaj delaš in, če imaš orodje in če imaš avtodate z podatki potem je ok. Jaz nimam niti avtodate niti pametnega orodja
Pel raje k Binetu v Žiri pa ti bo naredil tako, kot se gre.

P.s. Se spomneš ene xsare, ki s eje prodajala v Brezjeha pri Dobrovi (temno modre barve sigurno se je vozila lastnica 10 let).
 
Nazadnje urejeno:

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Večino so že ostali opisali,potrebuješ še podatek na kakšno slili zategnit vijake,katere bi bilo najbolje nadomestit z novimi. Pa preden razdreš si dobro oglej oznake,na jermenicah,da se pol neboš lovil. Sicer ne vem koliko si vešč....če nisi najbolj,bo to kar velik zalogaj.
Take stvari se morajo opravit kvalitetno,tako da če ne obvladaš najbolj je ceneje,če to opravi kak stručko
wink-1.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
ksz.
Glavo obvezno poravnat!! Tesnilo uporabi, victor reinz ali elring obvezno nove vijake (zategujejo se na kot, pri tesnilu je zraven podatek kako se zategnejo, vsi vijaki, ki se zategujejo na kot so za enkratno uporabo t.i. dehnschrauben), sicer pa se sproti kaže kaj je potrebno narest. Aja pa če ima citroen mokre puše (kar če se spomnim ima, renault ima sigurno ) ne obračat motorja, ko je glava sneta, ker lahko zjebeš tesnilo puše in potem tam ne tesni več.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Krasno. Vse kar ste napisali sem planiral (ali vedel) tako da sem zaenkrat brez skrbi. In ja, ima puše, in vem da motorja ne smem obračat, ko bo razdrto. In pazit kako snamem glavo, da ne potegnem puš iz ležišča.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
hm se ne spomnim ampak bos itak videl, ce ima zunanji torx uporabi le tega, z navadno gedoro lahko zjebes glavo vijaka. Pa tisto zategovanje na kot ni tako tocno ultra natancno par stopinj gor ali dol, se bolje je ce si kupis nastavek z katerim zmeris kot, da se med gedoro in moment kljuc, sicer pa vidim da ti to ni tuje tako samo veselo na del
cool-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
ponavad se zateguje po 90 stopinj.
Tudi na Mercedes servisih vse vijake oznacujejo in zategujejo brez kakih pripomockov.
 
Nazadnje urejeno: