Vzhodna obvoznica in Golovec

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.789
14.584
113
Citat:
Uporabnik msenjur pravi:
jest tud ne vem kaj tam dela guzvo... pred tunelom se kolona lepo raztegne, skozi tunel ni guzve, in potem na zozanju se tud cisto normalno pelje...

Kako skozi tunel ni gužve, če se pa pacienti, ki želijo iti na J LJ obvoznico postavijo na skrajni desni pas še pred prvim tunelom/galerijo in posledično se ob neupoštevanju zadrge zabaše vse (upam da ni to to, kar si ti opisal kot da se kolona lepo raztegne
grin1.gif
). Danes zjutraj sem stal pred Golovcem pri rdeči luči, s katero so dosegli vsaj to, da se ni stalo v tunelu.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.864
9.088
113
Prejšnjič sem stal pri rdeči luči, pred mano pa oba leva pasova skozi tunel prazna....go figure zakaj je pol gužva do Zadobrave.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.789
14.584
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ker se na darsu ne morejo zmenjt o dodatnem pasu, ker se dolenjci ocitno lahko vse zmenite, ponovno predlagam da dolenjcem zacasno vzamemo en pas in ga damo stajercem.

Pazi, strop je nizek in trd.
Res me zanima ali gre na juzno obvoznico vec stajercev, ali vec dolenjcev.

Več štajercev+Kamnik+Domžale+Lukovica in vsa okolica + Romuni, Bolgari, Madžari, Nemci, Avstrijci itd. tako da ja, večji vpad prometa je iz štajerske smeri, že predebatirano in dokazano.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.789
14.584
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Prejšnjič sem stal pri rdeči luči, pred mano pa oba leva pasova skozi tunel prazna....go figure zakaj je pol gužva do Zadobrave.

Meni je kristalno jasno, da se premnogim tudi sanja ne kako naj bi potekalo združevanje v takih primerih in če se vsi postavijo na skrajni desni pas nebi bilo nič čudnega tudi če je kolona do Domžal.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.864
9.088
113
Yesyes. Sam zapiranje enega pasu iz smeri Dolenjske bi naredil podobno situacijo na Dolenjsko stran vsako jutro. Že videno in sprobano. Edina rešitev je še en pas, kdaj bo pa to Darsovcem kapnilo, je pa drugo vprašanje.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.864
9.088
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Kaj bom razložil? Da je večino časa gužva, ker se ne znajo zment na zožanju in niti slučajno zarad semaforja na staro Dolenjko? Da so poizkusno zapiral desni pas iz smeri dolenjske, pa ni pomagal? Gospod novinar še ni priznal zmote.

Fora je, ker se en sam pas nagužva od zožanja do tunela, zaprejo pa posledično tri. Edina trajna rešitev je širitev.
Kdaj so zapirali desni pas z dolenjske tako, da sta bila potem dva pasova direkt na južno obvoznico (torej ekvivalent nekdanji vožnji čez dve črti)? Se ne spomnim, da bi tak test zaznal ...

Aja, tule, kot berem neuspešno :
http://www.dars.si/Novice/Na_obmocju_razcepa_Malence_testno_spremenjena_prometna_ureditev__1463.aspx
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Enkrat sem na polni AC proti Dalmaciji gledal zakaj smo se vozili skoraj 5 km po zožanju na en pas, če pa je bila zapora še daleč. Dejstvo je, da zastoja skoraj ni bilo, ker je bil pas tako daleč prej zožan in z normalno omejitvijo "uleta" 80 km/h in potem si par km peljal še čisto normalno. Mogoče pa je res rešitev fizična omejitev zavijanja na J obvoznico že veliko pred prvim tunelom.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.511
10.069
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Kaj bom razložil? Da je večino časa gužva, ker se ne znajo zment na zožanju in niti slučajno zarad semaforja na staro Dolenjko? Da so poizkusno zapiral desni pas iz smeri dolenjske, pa ni pomagal? Gospod novinar še ni priznal zmote.

Fora je, ker se en sam pas nagužva od zožanja do tunela, zaprejo pa posledično tri. Edina trajna rešitev je širitev.
Kdaj so zapirali desni pas z dolenjske tako, da sta bila potem dva pasova direkt na južno obvoznico (torej ekvivalent nekdanji vožnji čez dve črti)? Se ne spomnim, da bi tak test zaznal ...

Aja, tule, kot berem neuspešno :
http://www.dars.si/Novice/Na_obmocju_razcepa_Malence_testno_spremenjena_prometna_ureditev__1463.aspx

Samo tu je bil odcep vzhodne na južno obvoznico še vedno enopasoven, edino vozni pas na južni je bil potem rezerviran za vozila iz vzhodne. Kar se osnovnega problema združevanja v en pas ni niti dotaknilo.

Zares bi morali narediti na Dolenjki razcep tako, kot so ga že naredili na testu, le da bi moral biti tudi dovoz vzhodne na južno dvopasoven. To jim še ni kapnilo. Raje so vlekli nerazumljive šikane.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.511
10.069
113
kod Džej-Zija
Zakaj? Čisto dalo bi se izvesti, samo malo iznajdljivosti in Dolenjci bi se za stalni morali odpovedati tistemu delu voznega pasu. Torej, odcep vzhodne na južno bi moral ostati dvopasoven, desni pas bi odvil desno na Dolenjsko cesto, levi bi se pa podaljšal v sedanji vozni pas. Tako sem tudi pričakoval, da bojo uredili, pa žal niso.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.628
6.043
113
pri taščici
Da bi se dolenjci odpovedali izvozu na dolenjko in bi zaradi tega morali narediti dodatni km ali dva do izvoza rudnik? E to pa ne. Pa ce vzhodna obvoznica stoji do MB.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Kaj pa če bi se vsi? Itak je prenatlačeno... Eeee, to pa ne, bodo Hanziji predolgo v Leclerc se vozili gužvo delat...
evil.gif

Mamicu, včeraj sem šel ob cca 15:20 tam proti Dolenjski in vajen prometa iz Dunaja ali Minhna prav nobene tragedije in potrebe po tolikšnem jambranju...
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.438
1.008
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Da bi se dolenjci odpovedali izvozu na dolenjko in bi zaradi tega morali narediti dodatni km ali dva do izvoza rudnik? E to pa ne. Pa ce vzhodna obvoznica stoji do MB.

in zakaj bi morali drugi trpet da se boš ti lepo vozu? Res ne štekam te mentalitete, naj pa še sosedu crkne če je men...

Naredijo naj tako, da bo ok za vse, ne pa da nekdo trpi na račun da bo drugemu bolje.
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
kolikor sem opazil je problem tudi v tem, da se dolenci prehitro vkljucujejo na zaviralni pas za na dolenjko. polna crta je kar precej dalec, pa se vedno par folka tlaci tam notri in zato moramo tisti z golovca bremzat.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.864
9.088
113
Dons spet stal v gužvi ob 16.40. Zanimivo ne duha ne sluha o kakem štajercu....
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.864
9.088
113
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Zakaj? Čisto dalo bi se izvesti, samo malo iznajdljivosti in Dolenjci bi se za stalni morali odpovedati tistemu delu voznega pasu. Torej, odcep vzhodne na južno bi moral ostati dvopasoven, desni pas bi odvil desno na Dolenjsko cesto, levi bi se pa podaljšal v sedanji vozni pas. Tako sem tudi pričakoval, da bojo uredili, pa žal niso.
Odpovedat voznemu pasu, to pomeni zadrga, pri nas itak no go, posledično gužva do Debelega hriba, zapiranje Debelega hriba....gužva preseljena iz enega konca na drugega.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
19.511
10.069
113
kod Džej-Zija
Odpovedat voznemu pasu samo za južno obvoznico. Dolenjka -> Lj jug ne zgleda ravno najbolj obremenjena. Torej tisto, kar je Dars že imel testno s premično zaporo, samo da bi ta postala stalna.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.628
6.043
113
pri taščici
Verjemite mi da v primeru zastoja na zaloski ali na litijski obrnem in grem na severno. Ce bi do tega prišlo. Na sreco je leclerc ze precej dolgo na letaliski, tako da zaradi mene bp lahko zaprejo izvoz za dolenjsko cesto. Lahko tudi tunele zasujejo....
Kako dolgo traja voznja od zaloske do rudnika v primeru da zapirajo tunel. Pol ure?
Prijetno cakanjen v kolonah zato da ima kalbo in njemu podobni svoj prometni pas od doma do šole /službe.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.015
1.120
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Kaj bom razložil? Da je večino časa gužva, ker se ne znajo zment na zožanju in niti slučajno zarad semaforja na staro Dolenjko? Da so poizkusno zapiral desni pas iz smeri dolenjske, pa ni pomagal? Gospod novinar še ni priznal zmote.

Fora je, ker se en sam pas nagužva od zožanja do tunela, zaprejo pa posledično tri. Edina trajna rešitev je širitev.
Kdaj so zapirali desni pas z dolenjske tako, da sta bila potem dva pasova direkt na južno obvoznico (torej ekvivalent nekdanji vožnji čez dve črti)? Se ne spomnim, da bi tak test zaznal ...

Aja, tule, kot berem neuspešno :
http://www.dars.si/Novice/Na_obmocju_razcepa_Malence_testno_spremenjena_prometna_ureditev__1463.aspx
Tu nista bila dva direkt na južno. Je kar isto sranje, le z rumenimi črtami namesto belih. Da bi kaj takega lahko delovalo, lahko pomisli le bebec.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.628
6.043
113
pri taščici
Bi pa bil en direkt na južno, kar bi dolgorocno najbrz rešilo vzhodno obvoznico. (glede na to da smo jo prej resevali padalci.)
Kako pa bi to vplivalo na dolenjce ti bo pa kalbo povedal, ki ze sedaj stoji pri Višnji gori.