VW Touran letnik 2012-13

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Torej, kaj so hibe v naslovu napisanega avta? Zanima me za motor 1.6 TDI ali 2.0 TDI, oprema Comfortline ali Highline.
Razlike med paketoma opreme sta mi jasna, prav tako da je 1.6 TDI malo podhranjen in da je avto kot tak bolj kot ne za svojo dolžino in velikost prostorna "gajbica". Nekaj kilometrov sem naredil z obema motorjema, osnove in številke so mi jasne.

Zanimajo me predvsem izkušnje lastnikov, tam od letnika 2012 dalje. Glede na to, da je Touran prišel na trg leta 2003, so verjetno v 9 letih že odpravili večino hib ali je še kar pol-izdelek? Eden prvih letnikov je bil mislim da na AutoBild Dauertest (test na 100.000 km) zasedel neslavno zadnje mesto, nato so leta 2013 ponovili test in je bil rezultat bistveno ugodnejši.

Kako je s temi dizelskimi motorji, na koliko kilometrov je predviden velik servis, so kakšne hibe glede turbine, sklopke, vztrajnika, kakšne druge karoserijske okvare, npr. morebitni vdor vode, rjavenje ipd.? Je potrebno biti pred nakupom na kaj posebno pozoren?

Ne želim, da tema postane kregarija, rad bi kakšen konstruktiven komentar ali nasvet, po možnosti iz prve roke.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.528
113
Vozim letnik 2012, 2.0 TDI, z ročnim menjalnikom. Kupil 2 leti starega, z magičnimi 120k na števcu, zdaj jih ima 150k, crknilo ni še nič, tudi zaenkrat še nič ne kaže na to. Menjal sem edino xenon žarnice, pa do RSR-ja sem ga peljal. Pri bajti je bil včasih zloglasni 2.0 TDI, letnik 2004, ki pa je tudi delal do 300k bolj ali manj brez večjih težav.

Edino kar me moti je da se med vožnjo čuti da je avto kratek (krajši od recimo passata in saaba 9-5, ki sem ju vozil prej). Pa včasih so imeli zelo trdo podvozje, zdajšnji ima cross podvozje, tako da ne vem kako se pelje s tisti z navadnim.
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.253
269
83
38
Ljubljana
Kupi raje 2.0 TDI 140KM, 1.6 je prešvoh, no kokr za koga.

Pri obeh se pazi vztrajnika pa vodna pumpa rada spusti pri 2.0 TDI okol 160-180kkm, edin če jo že prej zamenjaš
smile-1.gif
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.857
1.250
113
ksz

Večina, v srednjih letih, ki jih poznam se pri daljših vožnjah pritožuje nad touranom zaradi neudobja (trdi sedeži) in bolečin po "daljši" vožnji (1.5h-2h).
Pa z vrati so skos neke težave, se ne zapirajo OK pa na servisu ne znajo urediti ali pa popravijo pa je čez 1 mesec isto. Konkretno govorim za avto letnik 2014.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Menjava EGR ventila pri 1.6 tdi motorju na pooblaščencu pride cca. 500 EUR

Sodelavec ga ima (confortline) in razen zgornje okvare v 5 letih in 80.000 km ni imel težav. Pritožuje se edino nad slabimi sedeži (verjetno so pri highline OK).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Menjava EGR ventila pri 1.6 tdi motorju na pooblaščencu pride cca. 500 EUR
A je kaj omenjal kulanco? Če si tiho ti pač zaračunajo celoten strošek, velikokrat se pa da s kulanco priti ceneje čez.

Pri 2.0TDI motorju ti strošek vodne črpalke v celoti krije VW, če potoči. Pa še dodatno imaš en bonus zraven...
cool-1.gif

Predvidevam pa, da to velja le za korektna vozila z znano servisno zgodovino in km.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
tako je, niti en servis ne sme biti opravljen zunaj nepooblaščene delavnice (v praksi) za priznanje kulance
strošek vodne črpalke kot kosa je zanemarljiv (spod 50eur KWP,GRAF ali MEYLE)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Menjava EGR ventila pri 1.6 tdi motorju na pooblaščencu pride cca. 500 EUR

Sodelavec ga ima (confortline) in razen zgornje okvare v 5 letih in 80.000 km ni imel težav. Pritožuje se edino nad slabimi sedeži (verjetno so pri highline OK).

samo menjava (delo) ali komplet s kosom?
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.528
113
Praviloma ima vsaka trgovina z deli več popusta kot znaša kulanca. Je pa res da tam ne dobiš še jebanja z uradnim servisom. Kar je pa tudi nekaj vredno. Pa ene 10x tja in nazaj, ker te 9x odjebejo, klicat na 100 številk in nazadnje zagrozit z odvetnikom. Zato da maš štempelj v eni qrčevi servisni, pa da si miren če ti tam pri 300k odjebe turbina ane. In si ves vesel ker boš dobil originalne dele za 800eur, namesto 1.200, čeprav so pri nepooblaščencu z delom vred 650 eur.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.369
302
83
hvala jello, podobno sem hotel napisat v nadaljevanju
na servisu je fantom vseeno, vse ima v roki sprejemnik - tudi "zneske" posredno
fantje majo pike in normo za narest, doma pa popoldan harajo 100/uro in živijo od 35% rabata v aftermarket SLO štacunah
na šiht hodijo samo zaradi delovne dobe, bolniške in izobraževanj v branži
posledično so slabo plačani, če naredijo samo določen minimum (ure) ki jih morajo

kolega je šel z 1600-1700 neto na pooblaščenca na 1200 neto in se ne pritožuje, razen sedaj, ko mu mislijo napopat še delovne sobote - pravi, da ne bo sprejel in gre raje h kolegu, ki ima svojo s.p. delavnico
jasno, prej je pri s.p. imel skoraj minimalca (fajn za vrtec, slabo za kredit) in ostalo na roke
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Menjava EGR ventila pri 1.6 tdi motorju na pooblaščencu pride cca. 500 EUR
A je kaj omenjal kulanco? Če si tiho ti pač zaračunajo celoten strošek, velikokrat se pa da s kulanco priti ceneje čez.

Pri 2.0TDI motorju ti strošek vodne črpalke v celoti krije VW, če potoči. Pa še dodatno imaš en bonus zraven...
cool-1.gif

Predvidevam pa, da to velja le za korektna vozila z znano servisno zgodovino in km.

Znesek računa: 600 EUR, soudeležba cca. 250 EUR, ostalo kulanca.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Menjava EGR ventila pri 1.6 tdi motorju na pooblaščencu pride cca. 500 EUR
A je kaj omenjal kulanco? Če si tiho ti pač zaračunajo celoten strošek, velikokrat se pa da s kulanco priti ceneje čez.

Pri 2.0TDI motorju ti strošek vodne črpalke v celoti krije VW, če potoči. Pa še dodatno imaš en bonus zraven...
cool-1.gif

Predvidevam pa, da to velja le za korektna vozila z znano servisno zgodovino in km.

Znesek računa: 600 EUR, soudeležba cca. 250 EUR, ostalo kulanca.
Hvala za točne številke, ki govorijo zase. Se mi je zdelo, da bo pri tako starem vozilu, odobrena kulanca. Verjamem pa, da vse, ki doma na črno šraufajo, takšne cene vsaj malo bolijo.

Še komentar na tisto vodno črpalko, katere strošek je le 50 EUR. VW krije 100% strošek vodne črpalke IN MENJAVE, da ne bo nesporazumov. In zraven je še en bonbonček za stranko...
grims-1.gif


Vsak ima pa pravico, da se sam odloči, kam bo dal zadevo poštimat.

Seveda pa je pogoj, da je avto ustrezno vzdrževan, velja pa tudi za avtomobile iz tujine. Sam vem za nekaj primerov, ko so menjali tudi injektorje, lambdo, itd. pod kulanco (% je bil odvisen, pri injektorjih je bila zadeva 100%, šlo se je pa za 1.6TDI motor) na avtomobilu iz tujine. So pa seveda bili vsi ti avtomobili z brezhibno servisno zgodovino pri VW-ju. Je smiselno tudi o čem takem razmišljat, ko se kupuje rabljen avto...
wink-1.gif


Pa še odgovor na zgornje vprašanje: verjetno je bolj primeren 2.0TDI motor, iz večih razlogov.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Večina, v srednjih letih, ki jih poznam se pri daljših vožnjah pritožuje nad touranom zaradi neudobja (trdi sedeži) in bolečin po "daljši" vožnji (1.5h-2h).
Meni trdi sedeži odgovarjajo, obstoječi avto ima notri normalne in se mi prav kolca po enem od predhodnih avtov, ki je imel notri Recarote. Razen, če trdi sedeži pomenijo, da so tudi ergonomsko neudobni?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pa še odgovor na zgornje vprašanje: verjetno je bolj primeren 2.0TDI motor, iz večih razlogov.
Kakor poznam sebe, je prava izbira seveda 2.0 TDI
smile-1.gif
. Jih je pa relativno malo v primerjavi z 1.6 TDI in še dražji so, ker je bila razlika pri novem okrog 2k €, kar se odraža tudi pri ceni rabljenih.

Še vprašanje za Hondija in ostale tehnične štručkote: imata oba zgoraj napisana motorja res velik servis na 210k km ali kaj prej?
Pa oba motorja naj bi imela verigo, tudi to drži ali ne?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.366
229
63
Kras
www.mtl.si
Noben od teh dveh nima verige.
Velik servis je pa običajno na 210.000km (za 2.0TDI, za 1.6TDI se mi zdi, da je na 180.000 km), ampak je najbolje preverit točno za vsak avto po VIN številki, ker so zadeve nekoliko varirale med letniki. Je pa zagotovo med 180.000 in 210.000 km za oba motorja.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Z. jermen je ojačan s karbonom (oz. nečim podobnim??) in naj bi bp zdržal tako kilometrino.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.644
3.528
113
Avto ima servisno v piko dokler ne pride v moje roke. Jaz sam sebi ne rabim potrjevat nicesar. Zato mi za servisno dol visi. Za potencialnih nekaj 100 eur ob prodaji cez xx let pa se bolj. Kar pa seveda ne pomeni da avta ne vzdrzujem. Nekatere stvari se prej in bolj pogosto kot pokaze cagar.

Kulanco si pa za klobuk zataknem. Prevec salabajzerjev je na uradnih servisih. Po zlatarskih cenah.

Vag: sedezi so meni ok, vsaj prednja dva. Tudi na daljsih furah (4h+).
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.857
1.250
113
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Citat:
Uporabnik Generik pravi:
Večina, v srednjih letih, ki jih poznam se pri daljših vožnjah pritožuje nad touranom zaradi neudobja (trdi sedeži) in bolečin po "daljši" vožnji (1.5h-2h).
Meni trdi sedeži odgovarjajo, obstoječi avto ima notri normalne in se mi prav kolca po enem od predhodnih avtov, ki je imel notri Recarote. Razen, če trdi sedeži pomenijo, da so tudi ergonomsko neudobni?

Kar slišim je, da jih pridejo celi trdi iz avta po vsaki vožnji.
grin1.gif
Glede na to sklkepam, da niso ergonomsko kaj prida.