VW Passat lučka za olje

gtifan

Zelenc'
7. jan 2010
7
0
1
Pozdravljeni

Imam VW Passat l.2006 2.0 TDI 125kw. Prizgala se mi je lucka za olje in sem dolil celo malo cez maximum in lucka se vedno sveti.
Kaj bi lahko bilo?
Morda potrebno priključit na rac. in zbrisat?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Khm .. v najboljšem primeru je okvara na senzorju. Če ni je pa resnejša težava.

A to se ti je med vožnjo? Si vozil z lučko?

Aja pa čez max. nikoli dolivat olja ker lahko narediš še slabše!
 
Nazadnje urejeno:

gtifan

Zelenc'
7. jan 2010
7
0
1
Ja med voznjo.Dolil olje in se vedno sveti. Normalno da sem se peljal saj sem moral v sluzbo.
Mislis da je problem.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Ja lučka za olje pomeni ustavi takoj, ne vozi, ne vžigaj motorja ...

A imaš mogoče dve lučki?! Oz. mogoče tisto ni lučka za olje!

Sicer če si naredil več kot 1km z lučko (.. in je avto preživel) bo verjetno napaka na senzorju ampak sam nebi dal roke v ogenj in avto raje odšlepal do servisa.
 

leprotto

Fizikalc
22. jul 2007
1.587
1
38
www.dlvkos.si
Enako je bilo tudi pri meni. Sem dolila olje in ni in ni hotela ugasnit. Dejansko je šlo res samo za to, da se je "pozabila" ugasnit. Sem že pozabila, kaj smo takrat naredili, da smo se je znebili (Blue ve). Me je pa pošteno prestrašilo in sem že imela vse najhujše scenarije v glavi.
redface-1.gif
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.750
210
63
Citat:
Uporabnik gtifan pravi:
Pozdravljeni

Imam VW Passat l.2006 2.0 TDI 125kw. Prizgala se mi je lucka za olje in sem dolil celo malo cez maximum in lucka se vedno sveti.
Kaj bi lahko bilo?
Morda potrebno priključit na rac. in zbrisat?

lucka za olje pomeni ponavadi ni dovolj olja, vcasih pa tudi NI DOVOLJ PRITISKA OLJA V GLAVI.

zato se ne vozi s tem avtom ampak raje odkrij napako. v senzorju ali pa ti je sla oljna crpalka ...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.192
1.808
113
še to moraš napisat...ali je zasvetila rumena ali rdeča lučka za olje?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
lahko je zasvetila lucka za nivo olja, ce je sedaj prevec olja lahko spet gori.
Prevec ga ne sme biti, zdaj ce ga je veliko prevec ga je potrebno malo izspustiti, ce ga je vec pol litra pa ni neke panike
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Citat:
Uporabnik gtifan pravi:Normalno da sem se peljal saj sem moral v sluzbo.
Mislis da je problem.
Če bi bil problem (senzor v redu in res javlja, da ni dovolj pritiska olja), se v službo že ne bi pripeljal. Svaku se je na avtocesti prižgala in je takoj ustavil na odstavnem pasu, pa je motor med tem manevrom že zaribal. Samo so take situacije hudo redke. Njemu se je to zgodilo, ker je avto po gonjenju po avtocestah po Evropi olje hitreje popapcal in je na koncu ribnil nekaj km pred domom. Imel pa je kar precej premalo olja (minimum še ni kriza).
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
prav mu je da mu je zaribal
evil.gif
, če ni bil toliko priseben da bi preveril nivo olja potem mu ni pomoči
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:prav mu je da mu je zaribal
evil.gif
, če ni bil toliko priseben da bi preveril nivo olja potem mu ni pomoči
Psst, ne govori to na glas. Nekateri mislijo, da če kupijo nov avtomobil, ga redno servisirajo, da ne more niti vode za pranje šip zmanjkat. No, sprijaznijo se s tem, da je treba med servisi tankat sam.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:prav mu je da mu je zaribal
evil.gif
, če ni bil toliko priseben da bi preveril nivo olja potem mu ni pomoči
Psst, ne govori to na glas. Nekateri mislijo, da če kupijo nov avtomobil, ga redno servisirajo, da ne more niti vode za pranje šip zmanjkat. No, sprijaznijo se s tem, da je treba med servisi tankat sam.
Ah, ne seri. Če ima avto lučko za opozorilo, res ne vem, zakaj bi preverjal na šipki. Meni se je parkrat prižgala rumena, lepo dotankal in to je bilo to. Rdeča je pa sranje ja, ampak če mu ni posvetila in je avto ribnil, potem je tudi v opozorilnem sistemu napaka. Če pa je fural naprej, kljub lepi rdeči svetlobi, potem mu pa samo še hudič lahko pomaga, bog je nad njim že obupal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
cheer.gif

No, sedaj ji pa samo še dopovej, da če je rdeča mora ustavit takoj, ne šele pri frizerju.
grin1.gif
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.673
732
113
Lahko ti iz prve roke povem, da smo imeli na 2.0 FSI isti problem, je padel nivo pod minimum (ti motorji od VW žrejo vsi po vrsti poleg bencina še olje) in je zasvetla luč, smo dolili čez max in ni ugasnila, ker se je to zgodilo mami sem ji pač po tel naročil naj pač pelje in je prišla 150 km do doma in ni ribnil. No naslednji dan grem na garancijo na servis in zamenjajo senzor nivoja olja in isto se prižge lučka za olje. Potem vrnejo stari senzor in izmerijo pritisk olja in je bilo vse OK. Ker je bila ura blizu konca delavnika pa ravno petek smo se zmenili, da bodo oni preverili na VW pa se slišimo v ponedeljek. No za weekend je šla mati do Portoroža in ko se je vračala menda lučka ni več gorela........... Tako, da zgleda da rabi................
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:Ah, ne seri. Če ima avto lučko za opozorilo, res ne vem, zakaj bi preverjal na šipki.
Napisal si, če ima. Pred 10-imi leti ni imel kar vsak motor opozorilne lučke za nivo olja. Samo lučko za pritisk olja. Ko pa pritisk olja pri skoraj polnem plinu motorja pade pod določeno mejo, pa je veselja hitro konec. Sicer pa je k sreči pri vsem tem mazanju sama mehanika in te stvari praviloma ne crknejo... Bolj je verjetna izguba olja (trošenje ali udarec in počen karter).
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.497
9.200
113
Sem imel občutek, da se tukaj pogovarjamo o novem Passatu, vendar izgleda se motim.
evil.gif