VW ID.3

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Ne vem kaj toliko razburjanja, danes je to kar pač je, ID.3 za "first movers", drugi bomo pač še malo počakali. Dejstvo pa je, da se ponudba veča, cene gredo dol, v roku 5-10 let bo hud pretres na tem področju, to je jasno kot beli dan.
 
  • Všeč mi je
Reactions: futuristic

bev

Fizikalc
25. apr 2017
332
209
43
In čez 10 let ko ga boš kupil se bom jest že 15 let vozil na elektriko. Kot bi danes kupoval iphone 3
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Upam, da je vsaj približno jasno, da je VW z ID.3 nastopil zgolj zato, da ne rabi plačevati kazni. Koliko jih bodo prodali, jim dol visi... Tako kot imajo vsi "večji" (VAG, BMW, Mercedes itd.) vsaj nekaj električnega v sortimanu, da sploh lahko nastopajo na kitajskem tržišču.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Upam, da je vsaj približno jasno, da je VW z ID.3 nastopil zgolj zato, da ne rabi plačevati kazni. Koliko jih bodo prodali, jim dol visi... Tako kot imajo vsi "večji" (VAG, BMW, Mercedes itd.) vsaj nekaj električnega v sortimanu, da sploh lahko nastopajo na kitajskem tržišču.

Koliko kazni bodo plačevali je še kako pomembno od tega, koliko jih bo na cestah v EU.
Tako, da časa za zajebancijo zmanjkuje. Nova konkurenca pa tudi prihaja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Clancy

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.148
4.592
113
Naenkrat se skozi "električna" vrata vračajo pogoni na zadnja kolesa. Verjetno zaradi ubijanja moči motorja preko električnih pomagal v mejnih situacijah to ne pomeni nič za voznike?
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Zadnji pogon pomeni enostavnejši in cenejši avto. Proizvajalci to sicer zapakirajo v lep celofan, kao performanse in druge marketing neumnosti, v resnici je pa -300 EUR na avto, oz 300 miljonov EUR prihranka na miljon avtov, ki se lahko potrošijo za nagrade direktorjem, nove corporate jet-e z leder zici in podobno. :)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.167
8.949
113
pa tudi lepše je uravnotežen avto, je nekaj tehničnih prednosti. kolk je cenejši je pa vprašanje. ..kardani, ločeni difi itd... avto je tudi težji za par kg. pišem za ICE.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Pri klasičnem vozu, če je mašina spredaj je tudi pogon bolje imeti spredaj ker je na tej osi več teže. Če narediš EV z baterijo v dnu imaš težo razporejeno 50:50, ob speljevanju se teža preusmeri nazaj, v klancu se teža preusmeri nazaj. Zadnja kolesa imajo enostavno več oprijema. Znebiš se še torque steer-a in spodrsavanju enega kolesa ob speljevanju v ovinek.

V glavnem zadnji pogon ima več prednosti kot slabosti, v primeru da je razporeditev mase ustrezna.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
pa tudi lepše je uravnotežen avto, je nekaj tehničnih prednosti. kolk je cenejši je pa vprašanje. ..kardani, ločeni difi itd... avto je tudi težji za par kg. pišem za ICE.

Cenejši je precej, ker pogon na kolesa, kjer tudi krmiliš avto, je pač neprimerno bolj kompleksen. Zato so fički in ostala stara krama imeli pogon in motor odzadaj.
EVji, ki imajo pogon na zadnja kolesa, imajo tam tudi motor. Skratka enostaven setup.

Elektro motor je tudi majhna reč proti fosilnemu, zato ga enostavno stlačiš odzadaj, ne da bi odžiral precej prtljažnika.
Pri ICE, je pa pač kompromis, a hočeš imeti prtljažnik odzadaj ali ne, ker pač motor in menjalnik zasedeta nekajkrat več placa od elektro pogonskih zadev.

Zato tudi pravim, da elektrika preprosto tehnološko deplasira ICE ko govorimo o višjih performansah. 1000 konjičev za moderen relativno majhen elektro motor ni nič. Noben fosilec več ne pride blizu, gre za scanje proti vetru. Enako kot mehanska blagajna proti modernemu mikroprocesorju.
 

Clancy

Majstr
20. avg 2007
784
350
63

Priponke

  • Screenshot_20201016_234843.jpg
    Screenshot_20201016_234843.jpg
    153,4 KB · Ogledi: 184

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.015
832
113
Ogo: pa ne na glas no ;-) It's a Blasphemy, hehe.
Drgac pa ja, fosilci so bolj kot ne izumrla vrsta...