VW ID.3

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.578
238
63
Nekako sem imel v glavi 1st edition id3 ca. 50k (brez subvencije) in caddy ca. 25k...
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.149
235
63
www.jernej.org
50k je najdrazji... brez popusta in brez subvencije. Plus je 45k. S financiranjem dobiš 5k€ ”popusta” (v narekovajih, ker to vrneš z obrestmi) in potem še 6k€ subvencije. Obstajajo še cenejši.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jeri

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.390
59
48
Recimo da je 34k€ 10k€ več kot primerljiv bencinski DSG Golf. Zakaj se boste raje odločili za nakup ID3, tisti ki o tem razmišljate?
 

Jeri

Fizikalc
2. sep 2007
512
127
43
36
Recimo da je 34k€ 10k€ več kot primerljiv bencinski DSG Golf. Zakaj se boste raje odločili za nakup ID3, tisti ki o tem razmišljate?
Ampak po notranjosti-prostornosti je primerljiv s pasatom. Medosna razdalja naj bi bila taka kot pri pasatu (te informacije nisem sel preverjat). Golf je manjsi. Sem pa z mojimi 190cm udobno sedel (sedez je bil sicer do dna ampak vseeno), tudi zadaj.

Drugac pa ne vem. Ker mi ustreza za moje potrebe. Ce bom kdaj rabil Caddyja mi bo se vedno na voljo:)
Sicer pa, zaenkrat je se v oblakih. Moram zrihtat polnjenje..kar zna biti vecji izziv/problem.
 

mukwai

Pripravnik
2. jun 2011
83
3
8
Na Financah so izračunali, da te pride v treh letih 344 eur na mesec oz. skupaj 12.384 eur, pri sedanji subvenciji in z vključenim kasko zavarovanjem. Zdaj pa to primerjaj z izgubo vrednosti caddya v treh letih in zavarovanjem + gorivo in bos dobil približno cifro, koliko te stane sedanji avto. Elektrika je lahko trenutno še zelo ugodna ali celo zastonj, odvisno od tvoje rabe in lokacije. Morda niti ne rabiš vtičnice doma.

Vprašljiva je le še vrednost id3 po treh letih oz. ali moraš nujno plačati tistih 20k na koncu. Če lahko avto samo vrneš, je teh 344 eur vse, kar te ima za skrbeti.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
23.423
1.836
113
kako 344? če pa moraš dat še pologa 11 kilo? če lahko avto samo vrneš te skrvbi 11kilo plus 36x 344€ je tako al ni tako. 20 kilo ne rabiš plačat, verjetno kolk razumem plačaš samo razliko izgube vrednosti, čeprav je po mojem to sporno. Saj zato pa se reče lizing...najem... polog je pa itak tista pušijona izgube vrednosti. V glavnam lepo te olupijo, ko greš v detajle...
nazaj k avtu.
po carwov je avto zame no go, tisti touch tipke za vse sorte in pa sploh hazard light na touch...WTF.. Žalostna zgodba sploh za ta dinar... tako da vsaj 10kilo predrag, to je to.

naši novinarji bodo orgazmirali poleg...čakam.
 

mukwai

Pripravnik
2. jun 2011
83
3
8
Pozabil si upoštevati 6000 eur subvencije.
Na VW strani nisem videl, da bi kje pisalo, če je kakšna omejitev kilometrov. Tudi to lahko precej spremeni računico. Ker če omejitve ni, je za nekoga, ki dela dovolj kilometrov, avto praktično zastonj.
 

mukwai

Pripravnik
2. jun 2011
83
3
8
Tu sta dva če-ja - če kilometri niso omejeni in če po treh letih lahko avto vrneš tak, kot je.
Torej, če to drži in delaš cca 4000km na mesec, je to po današnjih ugodnih cenah goriva in avtu z nizko porabo vsaj tam nekje 200 eur. Prištej še zavarovanje in nekaj drugih EV ugodnosti, ti do 344 eur ostane manj kot 80 eur /mesec. Če delaš več km ali se gorivo podraži, je ta razlika še manjša ali je ni.

Jasno, da to ne špila za vsakega oz. za marsikoga ne. In seveda, rabiš še ustrezno bližino polnilnice ali kombinacijo z domačo SE.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.578
238
63
Po ceni je primerljiv celo z golfom R, edino bobne ima ID na pogonskih kolesih, drugče pa sta enaka.
 

Jeri

Fizikalc
2. sep 2007
512
127
43
36
Pa zakaj sploh tako primerjate?
Koliko se golfov proda? Koliko se bo teh id3?
Postavit morajo linijo in za enga in za drugega. Strosek postavitve linije je enak. Strosek razvoja avtomobila si tudi mislim, da more bit nekako enak. Pa verjetno so še druge stvari.
Sej verjetno vedo zakaj tako ceno nastavijo? Verjetno imajo trg nastudiran.
Sam tud priblizno ne razmisljam, da bi namesto id3 kupil golfa ali kaj drugega.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.390
59
48
Mene pa še vedno zanima zakaj ID3 in ne Golf? Kakim tvojim potrebam ustreza prvi in drugi ne? Pa ne provociram, samo resno me zanima zakaj se folk odloči za nakup takega avtomobila.
 

sad

Guru
24. avg 2007
12.001
1.540
113
VW stavi svojo prihodnost na ID3 in ostala vozila na tej platformi, zato se meni zdi čudno, da tako šlampasto vstopa na trg. Očitno smo potrošniki res navajeni požreti vso nesposobnost in nategovanje s strani proizvajalcev :).
Bi pričakoval, da bo avto v nulo spedenan (ne pa, da stoji par mesecev, da bodo SW zrihtali), ravno tako tudi, da bodo prodajalci ustrezno izobraženi in da bo ponudba jasna. Ampak v redu ;). Bodo očitno prodali BP.

Se pa VWju že prekleto mudi, ker naj bi moral za letošnje leto kazni zaradi CO2ja plačevat. PSA, Volvo in še nekateri drugi naj bi bili na čistem glede tega za to leto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BigPoppa