VW ID.3

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Glavni problem je to ker je "brake booster" električen in je lahko v delovanju tudi ko je avto izklopljen, pri Priusu se oglasi ko odpreš voznikova vrata. Če bi imel takrat razstavljene zavore ali bog ne daj kakšen prst kje v vmes nebi bilo prav dobro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Lovec1990

Lovec1990

Zelenc'
27. apr 2020
24
4
3
Glavni problem je to ker je "brake booster" električen in je lahko v delovanju tudi ko je avto izklopljen, pri Priusu se oglasi ko odpreš voznikova vrata. Če bi imel takrat razstavljene zavore ali bog ne daj kakšen prst kje v vmes nebi bilo prav dobro.

no sedaj pa daj tak avto nekemu lokalcu ki popravlja stare BMW,VW-je a bo on vedel za električni brake booster ali kako drugo tehnologijo,senzorje?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.166
8.954
113
novejše avte z električno ročno zavoro in te zadeve, moraš dat v modus za popravljanje zavor. Verjetno je tu podobno ali?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Lovec1990

Zelenc'
27. apr 2020
24
4
3
je podobno samo stvar je vedno v tem ali serviser ki popravlja ali nekaj menja na avtu ve za to in kako dati avto v ta način
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
20.459
9.154
113
Mislim , da lahko odpreš zavorne klešče zadaj ,ker ne verjamem da bo to na tablici ravno
Sem malo posurfal in očitno obstajajo kiti za naknadno vgradnjo obd2 priključkov. Lool, tako da izgleda ga nima.
Zakaj pa ne bi na servisni tablici pokljukal odpri zadnje čeljusti in se ti odprejo? Kot rečeno je avto stalno online. Isto kot bi pač priklapljal se na avto.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Glavni problem je to ker je "brake booster" električen in je lahko v delovanju tudi ko je avto izklopljen, pri Priusu se oglasi ko odpreš voznikova vrata. Če bi imel takrat razstavljene zavore ali bog ne daj kakšen prst kje v vmes nebi bilo prav dobro.
Pri Priusu ne slišiš brakeboosterja ampak črpalko ki poskbi, da je sistem pod tlakom. To pa zaradi tega ker nima klasičnega bremz pedala ki bi delala pritisk v sistemu ampak je pedal v primeru, da vse deluje samo senzor koliko pritiska more preko ventilov spustit na posamezno kolo.
Prius v bistvu sploh brakeboosterja nima. Brakebooster je vakumska zadeva, ki ojača tvoj pritisk na pedal.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Lepo si opisal delovanje, ampak Toyota tej električni črpalki (ali morda tisto kar je okoli nje) še vedno reče Brake booster in tudi na servisu so tako rekli, ko so preverjali, če jo je treba menjat ker je bil vpoklic (Prius 2010), pa je ni bilo treba. Moram pa reči da me je na 10 let starem Prius malo skrbelo, da bi to crknilo, ker sem zaznal, da deluje dlje časa in tudi med vožnjo se jo je večkrat slišalo. Če pa bereš tuje forume je pa to itak Time bomb, ki samo čaka da crkne :)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
To je tko, da se 10 let starega prodaš in greš na bolj svežo bombo in jo spet po 10 letih poturiš enemu drugemu da eksplodira :D :p
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Pri Priusu je časovna bomba 12v aku, to že po parih letih, visoko napetostni aku pa tam nad 12 leti in ne ta električna črpalka za tlak zavornega sistema.
V principu je v Ameriki pri mehankarjih Prius popularen - kupijo ga starega za svoje otroke, ker gre za zanesljivo kišto. Je pa res, da se v ZDA po ugodnih cenah dobi tudi zamenjava visoko napetostne baterije, tako da četudi kaj pri starem crkne, ni kalvarija za popravit.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
V ZDA imajo to z rezerviranimi deli za starejša vozila res super urejeno (razen pri Tesli seveda). Ni dela, ki ga ne bi mogel kupiti online za tvojo staro mrcino doma. V EU je to dosti bolj komplicirano, predvsem pa dražje.:(
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
V 10 letih sem ga menjal enkrat in takrat dal celih 80€ pri lokalnem mehaniku.

Ugodne cene popravil in rezervnih delov pridejo z vsako množičnostjo nekega modela, dokler se nek avto prodaja v butičnih številkah se nobeden neodvisni mehanik ne bo poglabljal v zadevo, tako ti preostane samo uradni servis.

Trenutno so vsi EVji dokaj butični izdelki, po forumih že krožijo zgodbice kako so IONIQa ene tri dni samo gledali pri enemu modelu doma v garaži in kako je e-208 že več kot en teden na servisu pa nimajo pojma kaj bi bilo. Po drugi strani pa kritizirane Tesle že sestavljajo skupaj iz odpada, celo pri naših sosedih. V bistvu največja hiba (neobstoj servisne mreže), bo počasi postala prednost za vse, ki bodo kupovali "second hand", dočim pri ID.3 in ostali konkurenci bo trajalo še malo dlje, da pride do tega.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.218
3.369
113
No saj na autodoc u se pa res dosti delov dobi.
Pol pa je še gomila naših trgovin.