VW ID.3

Lovec1990

Zelenc'
27. apr 2020
24
4
3
V 10 letih sem ga menjal enkrat in takrat dal celih 80€ pri lokalnem mehaniku.

Ugodne cene popravil in rezervnih delov pridejo z vsako množičnostjo nekega modela, dokler se nek avto prodaja v butičnih številkah se nobeden neodvisni mehanik ne bo poglabljal v zadevo, tako ti preostane samo uradni servis.

Trenutno so vsi EVji dokaj butični izdelki, po forumih že krožijo zgodbice kako so IONIQa ene tri dni samo gledali pri enemu modelu doma v garaži in kako je e-208 že več kot en teden na servisu pa nimajo pojma kaj bi bilo. Po drugi strani pa kritizirane Tesle že sestavljajo skupaj iz odpada, celo pri naših sosedih. V bistvu največja hiba (neobstoj servisne mreže), bo počasi postala prednost za vse, ki bodo kupovali "second hand", dočim pri ID.3 in ostali konkurenci bo trajalo še malo dlje, da pride do tega.
baje ni samo eden e208 na servisu glede na govorice in to crkujejo e208-ke z 2000 km na števcih.

Nazaj na temo: ID.3 bi moral tudi kupce malo skrbeti, ker jim software težave dela
 

Hondi

Fizikalc
18. avg 2007
2.920
92
48
Sicer ne vem odgovora, ampak zakaj bi rabil obd, če ima stalno online povezavo ;). Pokljukaš v servisnem appu in se zadeva resetira.
ker evropska regulativa iz Bruslja določa, da mora proizvajalec omogočiti dostop do VSEH podatkov preko OBD priključka ali preko aplikacije, ki se jo lahko naloži na samo vozilo
Se pravi, tudi ob nakupu se mora lastniku dati možnost, kam se sporočajo podatki o vozilu oz. napakah v ECUjih, na kater servis, in ne kot do nedavnega, kjer so vse napake iz motornega ECUja najprej videli v call tehničnih centrih pooblaščenih znamk.
V nasprotnem primeru je delovanje servisev, ki niso pooblaščeni, namenoma onemogočeno oz. ovirano.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.757
283
83
Daj definiraj teh "VSEH". Sem prepričan, da je nabor teh podatkov, ki jih regulativa zahteva dokaj skromen za en EV.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
17.096
397
83
www.adriamedia.si
Po drugi strani pa kritizirane Tesle že sestavljajo skupaj iz odpada, celo pri naših sosedih. V bistvu največja hiba (neobstoj servisne mreže), bo počasi postala prednost za vse, ki bodo kupovali "second hand", dočim pri ID.3 in ostali konkurenci bo trajalo še malo dlje, da pride do tega.
In potem ti pri Tesli na daljavo ugasnejo hitro polnjenje in podobne finte ...
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.414
368
83
Saj veš, saj ko so regulatorji pač brez zobi. Toyoto in VW bodo pa v Ameriki histo nafukali s kaznimi tudi za najbolj nedolžne zajebe ...
Bolj je presenečenje to, da EU regulatorji dopuščajo Tesline politike v EU ...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.124
270
83
Spet "nategujejo" Nemško zakonodajo. Homologacije tudi izvajajo bolj tako tako, so se že zapenjali nekaj pa je potem potihnilo (za model3).

Trenutni nateg pa probajo dobit nove subvencije v Nemčiji 6k+3k proizvajalec. Velja le za avtomobile pod 40k€ in je Tesla povsem predelala cenike. Zdaj ni več različnih variant, ampak samo Model 3 2020. Ta ima ceno pod 40k€ so pač pocenili in dodali pakete, kot ne obstajajo nikjer drugje po svetu AWD, Perf, LR...

Ne bere se nič posebnega, da pač zdaj doplačaš x2 za paket opreme, ampak to ni res. Tesla je pred leti vehementno zagovarjala, da je performance čist drug avto in da ni samo SW "odprt", ampak ima tudi drugačne motorje, hlajenje ipd.

Zdaj bi pa v nemčiji radi ravno kontra, da je enak avto, samo opremo se doplača smeeh. :p Jaz dvomim, da bo šlo skozi, ker zanje dobim drugačne papirje, homologacija ni enaka, podatki so različni za te "pakete". ;)

Bo pa id.3 v DE zdaj res enako kot Golf po ceni, 9k€ je pa res skonto... na račun socialno šibkejših seveda. :obesise::nigladek:
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.757
283
83
Nemčija ima po 1. juliju res 9k€ subvencije za EV pod 40k €, ampak ima še vedno 7,5k € subvencije za EV pod 65k €.

Nemčija ima prekleto drago elektriko, zato morda skušajo približati EVje z nakupno ceno. Pri nas je situacija drugačna in ti EV za vsak prevožen km da 5 centov v pujska.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
17.096
397
83
www.adriamedia.si
Spet "nategujejo" Nemško zakonodajo. Homologacije tudi izvajajo bolj tako tako, so se že zapenjali nekaj pa je potem potihnilo (za model3).

Trenutni nateg pa probajo dobit nove subvencije v Nemčiji 6k+3k proizvajalec. Velja le za avtomobile pod 40k€ in je Tesla povsem predelala cenike. Zdaj ni več različnih variant, ampak samo Model 3 2020. Ta ima ceno pod 40k€ so pač pocenili in dodali pakete, kot ne obstajajo nikjer drugje po svetu AWD, Perf, LR...

Ne bere se nič posebnega, da pač zdaj doplačaš x2 za paket opreme, ampak to ni res. Tesla je pred leti vehementno zagovarjala, da je performance čist drug avto in da ni samo SW "odprt", ampak ima tudi drugačne motorje, hlajenje ipd.

Zdaj bi pa v nemčiji radi ravno kontra, da je enak avto, samo opremo se doplača smeeh. :p Jaz dvomim, da bo šlo skozi, ker zanje dobim drugačne papirje, homologacija ni enaka, podatki so različni za te "pakete". ;)

Bo pa id.3 v DE zdaj res enako kot Golf po ceni, 9k€ je pa res skonto... na račun socialno šibkejših seveda. :obesise::nigladek:
Saj so pri Tesli to v Nemčiji že enkrat probali, pa popušili. Bodo pa še enkrat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi and Lovec1990

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.414
368
83
Kako že pravijo, kdor se upa, zmaga. :evil:

P.S. Kako kaže s SP1 za Windows XP for ID3?
 
  • Haha
Reactions: Pepe

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.757
283
83
Diessa so odžagali, bomo videli kako bo to vplivalo na prihodnost električnega programa pri VW:

V nos jim je šlo ravno to zapravljanje v razvoj za EV, kot kaže pri VW sledi obdobje velikega šparanja, upam da je vsaj to kar so naredili narejeno in bodo vsaj to štancali dalje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
17.096
397
83
www.adriamedia.si
Diessa so odžagali, bomo videli kako bo to vplivalo na prihodnost električnega programa pri VW:

V nos jim je šlo ravno to zapravljanje v razvoj za EV, kot kaže pri VW sledi obdobje velikega šparanja, upam da je vsaj to kar so naredili narejeno in bodo vsaj to štancali dalje.
Diessa niso odžagali, glede na to, da je ostal šef koncerna. Samo na 2 stolčkih ne sedi več, ker so ga z enega sneli. Nadzorniki imajo pač to pravico. Pa tako grozno to šparanje tudi ne bo. Bodo pač kak dizelski model manj razvili ;)
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Majstr
20. sep 2007
6.053
101
63
Zamaknjen prihod na September, pa še to le za tiste, ki želijo biti beta testerji. Vse funkcije na voljo šele v 21. Bo vsaj pleh poravnan in plastika prijetna na otip.
 

sad

Guru
24. avg 2007
11.287
1.099
113
Zato so pa podaljšali dobavo eGolfa do septembra ;).
Je treba nabrat CO2 točke ;).