VW ID.3

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.632
770
113
Naj me kdo popravi če se motim, če so vsi ti očitki Tesli tako črno beli, zakaj za boga nekdo od vas ne vstane iz fotelja in gre na sodišče? Zakaj potem VW kar mirno gleda kako se Tesle same od sebe OTA, kar VW postavlja v slabši konkurenčni položaj. Če so privat polnilne postaje zaklenjene na brand res ilegalne, zakaj jih IONITY ne toži?

Če regulatorji ne opravljajo svojega dela jih je na to treba opozoriti, tako kot so jih opozorili pri dieselgate, pa je bilo tam veliko težje jih dobiti na laži. Tule pa kot kaže vsi alter osebki dobro vedo da Tesla uploada kar nek testni software, ki je kritične narave, brez da ga regulatorji požegnajo. Ma ne me basat no.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.823
723
113
www.jernej.org
Zakaj bi jih Ionity tožil? Da bi si s tem povečali konkurenco? :aplauz:

Sicer pa tudi mene zanima, zakaj regulatorji nič ne naredijo, če Tesla res krši predpise... ampak očitno ni vse tako črno/belo kot želijo nekateri prikazati. Kar pa seveda ne pomeni, da ni nobene potrebe, da se Tesli stopi na prste. Pravica do popravila (možnost nakupa rezervnih delov, orodij in servisnih navodil) bi morala biti NUJNA. Če že niso (finančno) sposobni v Sloveniji ponudit uradnega servisa, bi morali vsaj omogočiti, da to počne nekdo drug.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.180
8.960
113
tesla pač drsa po robu in jim uspeva. PA dovolj kritično maso raje morš imet za seboj. Kot cerkev.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Tudi telefoni in računalniki imajo tipsko homologacijo, pa ko jim updateamo firmware jih ne nosimo nazaj homologirat. Tako, da ne vidim, zakaj bi morala to počet Tesla ali pa VW.
Omogočajo naj se random testi vozil s ceste in na tehničnih ter če so neskladni zaradi proizvajalčevega softverja, se lepo na ravni EU pozove proizvajalca, da v nekem roku uskladi zadeve s standardi, če to ne bo izvedeno, se pa napiše račun v vrednosti 10% letnih prihodkov, pa bo red.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.766
596
113
EU
Za kritični update bi jaz kar lepo zahteval, da mi avto testirajo kar takoj po posodobitvi na servisu, kjer bodo ta update tudi namestili (nikakor ne kar na daleč!). Ni avto telefon:gorjaca:
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.062
113
www.adriamedia.si
Telefon in računalnik ne moreta 2-tonskega avta potegnit na nasprotni vozni pas. Če Tesla ali VW naredita OTA za navigacijo ali uravnavanje notranje osvetlitve ali ali grafiko na zaslonu, seveda ni potreb razmišljat o regulativi. Če pa naredita update Level 2 asistenčnega sistema, recimo, pa bi po mojem mnenju stvar morala imeti predpisano predhodno homologacijo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in NekdoK

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Dobro VAG fani sedaj jokate za Teslo. Ko boste stopili na isti princip delovanja, se bo pa ta isto proceduro zagovarjalo.
Se pa načeloma strinjam, da je celoten Teslin self-driving samo nateg. Tako kupcev za celih dodatnih 6 jurjev EUR, kot investitorjev, kako bo Tesla sama prevozila pot iz New Yorka v Los Angeles že konec leta 2018. Tudi 2028 ga ne bo sama prevozila, to so pravljice.

Da pa bodo avtomobilske platforme vsak dan bolj software defined in tudi OTA upgrade-able, je pa dejstvo. Samo nekateri avtomobilski dinozavri so zaspali, Tesla pa tudi počasi zmanjšuje cenovni in quality gap.
Da ne omenjam razturja nad vsemi razturji: ni obveznih servisiranj
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.766
596
113
EU
Da ne omenjam razturja nad vsemi razturji: ni obveznih servisiranj
To mi nekako vzbuja dvome, ker vsak avto je definitivno potreben nekega rednega servisiranja, tudi če oni pravijo da ni. In ok lahko razumem, da to ne vpliva na garancijo, super, ampak nekako dvomim da jo avto odnese brez posledic skozi čas. A je to mišljeno pol samo za kupit in odvreči po uporabi, al kako?!?

Kaj to pomeni za kupce rabljenih Tesel?:sprasujemse:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.632
770
113
Določene mehanske dele, ki so podvrženi obrabi (zavore, zglobe, amortizerje...) ti lahko menja kdorkoli, nobena firma pa tega nima zajetega v predvidenih rednih servisih.

Kar se tiče pogonskega sklopa pa redni servis ni nujno potreben in lahko ni predviden, pač vozi dokler ne crkne. Nek preventivni servis (npr. menjava olja) ti ne bo podaljšala življenjske dobe EV. Saj tudi pri pralnem stroju nimaš kaj servisirat, da bi ti dlje delal. Določene enostavne stvari (kabinski filter) bi pa moralo biti enostavno zamenjati kot vrečko v sesalcu.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Določene mehanske dele, ki so podvrženi obrabi (zavore, zglobe, amortizerje...) ti lahko menja kdorkoli, nobena firma pa tega nima zajetega v predvidenih rednih servisih.

Kar se tiče pogonskega sklopa pa redni servis ni nujno potreben in lahko ni predviden, pač vozi dokler ne crkne. Nek preventivni servis (npr. menjava olja) ti ne bo podaljšala življenjske dobe EV. Saj tudi pri pralnem stroju nimaš kaj servisirat, da bi ti dlje delal. Določene enostavne stvari (kabinski filter) bi pa moralo biti enostavno zamenjati kot vrečko v sesalcu.

Recommended Maintenance Service
Cabin Air Filter
Your Tesla is equipped with an air filter that prevents pollen, industrial fallout, road dust and other particles from entering through the vents. Tesla recommends replacing your cabin air filter every 2 years.

High Efficiency Particulate Air (HEPA) Filter
If your Tesla is equipped with a HEPA filter, Tesla recommends replacing it every 3 years.

Tire Rotation, Balance and Wheel Alignment
Tesla recommends checking your tires every 16,000-20,000 km for rotating, balancing and aligning needs. Aggressive driving can lead to premature tire wear and may require more frequent tire service. Unbalanced and misaligned wheels affect handling, tire life and steering components. Refer to tire manufacturer's owner manuals and warranty documentation for additional details.

Brake Fluid Test
Tesla recommends testing brake fluid for contamination every 2 years and replacing as needed.

Air Conditioning Service
An air conditioning service replaces the desiccant to help the longevity and efficiency of the air conditioning system. Tesla recommends an air conditioning service every 2 years for Model S, every 4 years for Model X and every 6 years for Model 3.

Winter Care
Tesla recommends cleaning and lubricating all brake calipers every 12 months or 20,000 km for cars in cold weather regions.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83

brake.JPG
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.018
828
113
Heh, malecky je se ziv, good. VAG fani pa: ne bluzite, zaostajate big in to vas jebe. Ne bit jokice, raj kej nardite. Obsolete.press ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: iii

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.298
935
113
To mi nekako vzbuja dvome, ker vsak avto je definitivno potreben nekega rednega servisiranja, tudi če oni pravijo da ni. In ok lahko razumem, da to ne vpliva na garancijo, super, ampak nekako dvomim da jo avto odnese brez posledic skozi čas. A je to mišljeno pol samo za kupit in odvreči po uporabi, al kako?!?

Kaj to pomeni za kupce rabljenih Tesel?:sprasujemse:

Da rabljenega dobiš za ceno novega... :fredi:

Da je brez rednega vzdrževanja bi pomenilo samo to, da ti ni potrebno paziti na redno menjavo tekočin, ker pri elktromotorju in bateriji itak nimaš kaj posegati vmes, dokler dela... Sicer bodo potem kasneje ugotovili, da je pa fino npr. kake kable redno menjat...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Če jih miši obgrizejo ziher. Drugače se kablovje ne menjuje.
Tesla ima tisto malo servisne mreže samo zaradi garancij in pa osnovnega zakonskega pokrivanja popravil. Skratka poslovni model zaenkrat (še) ne temelji na prihodkih iz servisiranja, tako da se tega lahko gre.
Za klasične avto firme pa vemo, da vse temelji na dealerski mreži, pri slednji pa večina prihodkov prihaja iz servisiranj. In ko enkrat to škripne, bo cela pi**arija.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.823
723
113
www.jernej.org
Menjava spominskega čipa na Tesli S (posledica serijske napake) stane par tisoč eurov (mislim, daje lastnik Tesle v sosednji temi omenil znesek 3k€). Če ti ni služenje iz servisiranja (material in delo skupaj ne bi smelo preseči 100€) pa res ne vem, kaj je. Splošno znano je, da so popravila pri Teslah med najdražjimi. Če nimajo predpisanega servisnega intervala, še ne pomeni, da je avto neuničljiv.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
Pa menjava zavor, itd.
Vemo, da pooblaščenci niso poceni, ampak Tesla se gre čisto nove dimenzije oderuštva.
Da niti ne omenjamo težave z dobavljivostjo rezervnih delov.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.462
9.154
113
In kaj ima to veze?
Tisti čip ti baje tudi v Zagrebu porihtajo za par 100 EUR.