VW e-Golf

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Vsi bi imeli Teslo S Performance za 20.000. Je fajn realna očala dat gor.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Vsi bi imeli Teslo S Performance za 20.000. Je fajn realna očala dat gor.
Pretiravat pa ni treba. Saj sem napisal, da je za to ceno mikaven, čeprav je slab EV. Jaz trenutno razmišljam, ali e-Golfa za dobrih 20k€ in se sprijazniti z njegovimi pomanjkljivostmi, ali naslednje leto ID.3 za 10-20k višjo ceno, ali še par let počakat z nakupom. Na koncu bom tako dolgo razmišljal, da bodo golfi razprodani :)
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Kaj pa so pomanjkljivosti e-golfa. Domet je koliko, slabih 200km, realno? Opreme vidim, da ima kar nekaj, radar tempomat, ce se ne motim?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Vsekakor najprej domet... 200km je realnih v lepem vremenu pri mešani vožnji. Mestna je lahko tudi več. Kar me pa moti, da je lahko pozimi z večjim deležem avtoceste pade tudi krepko pod 150km (odvisno od teže noge).

Naslednja pomanjkljivost je relativno nizka hitrost polnjenja. AC samo enofazno (do 7.4kW), DC pa do 40kW (realno 38). Recimo Ioniq je kljub manjši bateriji zaradi hitrejšega polnjenja bolj uporaben za kakšno daljšo pot.

Nima aktivnega gretja ali hlajenja baterije. Kakšen vpliv je imela taka odločitev na degradacijo baterije lahko vidimo pri starih Leafih. Sicer to ni tak problem, če se bo avto večinoma polnil na šuko vtičnici v garaži.

Pa zame osebno (ker razmišljam o ID.3) je tudi tehnološko že malo zastarel... ampak to cena absolutno odtehta.

Najbolj me moti domet, ker imam dnevno slabih 100km v službo pa nazaj (90% avtocesta). Samo za v službo in nazaj sicer čez glavo... ampak popoldne še kaj naokoli zna biti pozimi v dežju/snegu že tesno. Tukaj zavisi tudi od tega, ali bi lahko avto v službi polnil ali ne. Pa moti me, da potem s takim avtom ne morem niti do slovenske obale in nazaj brez da bi bilo treba vmes polniti.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
IMHO tej ponudbi ni kaj očitat, dober avto za nizko ceno, ..... a kaj ko je domet bolj bogi.
Če se oprem na podatke v oglasih, se s tem vozilom realno poleti naredi 180 km, pozimi pa 120. Kar je pač premalo.
Vsak dan filam že laptop, pa telefon, pa na par dni smart uro ... ne bom zdaj še avta ... ko bo nekje 500+ dometa, bom pa za ...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Vsekakor najprej domet... 200km je realnih v lepem vremenu pri mešani vožnji. Mestna je lahko tudi več. Kar me pa moti, da je lahko pozimi z večjim deležem avtoceste pade tudi krepko pod 150km (odvisno od teže noge).

Naslednja pomanjkljivost je relativno nizka hitrost polnjenja. AC samo enofazno (do 7.4kW), DC pa do 40kW (realno 38). Recimo Ioniq je kljub manjši bateriji zaradi hitrejšega polnjenja bolj uporaben za kakšno daljšo pot.

Nima aktivnega gretja ali hlajenja baterije. Kakšen vpliv je imela taka odločitev na degradacijo baterije lahko vidimo pri starih Leafih. Sicer to ni tak problem, če se bo avto večinoma polnil na šuko vtičnici v garaži.

Pa zame osebno (ker razmišljam o ID.3) je tudi tehnološko že malo zastarel... ampak to cena absolutno odtehta.

Najbolj me moti domet, ker imam dnevno slabih 100km v službo pa nazaj (90% avtocesta). Samo za v službo in nazaj sicer čez glavo... ampak popoldne še kaj naokoli zna biti pozimi v dežju/snegu že tesno. Tukaj zavisi tudi od tega, ali bi lahko avto v službi polnil ali ne. Pa moti me, da potem s takim avtom ne morem niti do slovenske obale in nazaj brez da bi bilo treba vmes polniti.
Ta avto se kupi za drugi avto pri hiši, ne za prvega.
In v tem primeru vsi tvoji pomisleki odpadejo ;).

PS: A res nima aktivnega hlajenja baterij? o_O
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
A ni bilo pri leafu samo problem to, da zaradi tega ob preveliki temperaturi baterije pac zacne precej pocasneje polniti na hitrih polnilnicah? Al je bla tud degradacija baterije problem?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Prejšnja generacija Leafa je bila zelo popularna v Ameriki, zato imaš na tisoče zgodbic o tem kako hitro pade kapaciteta bateriji. Veliko menjav je bilo narejenih pod garancijo, ker je šla kapaciteta tako hitro dol, veliko baterijskih modulov je na trgu iz teh Leafov in jih vgrajujejo v solarne sisteme, kot "second life".

Je pa to jasno močno odvisno od uporabe, če uporabljaš baterijo na način kjer se ne segreje dosti potem bo delovala lahko zelo dolgo. Če pa živiš nekje na primorskem, avto ves čas na soncu in zraven še veliko uporabljaš hitre polnilnice je pa to recept za hiter propad baterije.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.326
5.845
113
pri taščici
Dajte mi stručkoti prosim razložit kako se je to izkazalo. V prodajnih številkah all over the world sigurno ne. Pa glih slovenci smo s svojimi skupno par 100 prodanimi EVji merodajni. :(
Simon jo je.menjal
7,5k€
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Tipičen primer zaradi veliko hitrega polnjenja, ta model je naredil 200.000 km v 5 letih na EV, ki ima dobrih 100 km dosega. Še ena opazka, baterija mu ni crknila, samo kapaciteta je bila tak omajhna da za njega to ni bil več uporaben avto, nek upokojenec ki se vozi 30 km na dan bi s tako baterijo čisto lahko shajal.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Nissan Leaf se je začel prodajat leta 2010, do marca 2019 je bilo prodanih cca 400.000 vozil. Tovarniška garancija na baterijo je 8 let ali 100.000 milj. V čem je problem?

OZ. drugače: Simonov Leaf je imel prevoženih 200.000 km (torej je bil že izven garancije - zakaj ni menjal prej ob 30% degradaciji mi ni znano). Strošek zamenjave baterije na 100 km je 3,75€, kar skupaj s stroškom polnjenja (precej verjetno je zelo veliko polnil zastonj) pač pomeni strošek vožnje. Meni se niti ne zdi tako slabo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.496
9.200
113
Upoštevaj zraven še izgubo vrednosti in potem ugotoviš, da bi se lahko ceneje in konkretno varneje in udobnejše vozil v ICE avtu.
Glede garancije pa: ravno teden nazaj sem napopal video iz Avstralije, kjer je Nissan hotel 32000 AUD za menjavo baterije. Po medijskem pogromu imajo sedaj “akcijsko” ceno 9.900 AUD.
Hvala za takega proizvajalca. In pri drugem Leafu so šli po isti poti, bomo videli, kako jim je uspelo tokrat. Jaz BEVa brez aktivnega hlajenja/ogrevanja baterije ne kupim. Razen na operativni lizing, potem mi pa dol visi za baterijo po poteku pogodbe.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi