Vračilo tv kupljen preko spleta v 14 dneh - v okvari

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.413
148
63
Nima tu veze ime firme.. Ven sem dal tv iste znamke ,star 4 leta ,ki je deloval brez ene napake ves čas. Tiste fore da je dražje kar avtomatsko tudi boljše so pa res za naivne. Veš koliko tv jev uporablja v osnovi iste sestavne dele...
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

matej_

Guru
25. okt 2007
2.041
594
113
nea me strašite, glih sem naročil Hisensa pri Šopsterju, ker mi je stari philips crknu :fredi:
 

kemb

Majstr
7. okt 2018
675
658
93
Šola za naprej...Ni prvič da sem ugotovil da žal poštenost ni vredna nič. Sem še generacije ki smo drugače vzgojeni.

V podobnem primeru drugič zapakiram ,vrnem..Pa naj potem oni vozijo kjer hočejo.

Namesto da bi bil "nagrajen" ker sem pošteno povedal da je tv crknil , sem sam sebe lepo zafrknil..

Bi že drugače sprejel kolobocije če bi crknil po mmesecu dveh..Tako pa prej kot po enem tednu..

Ja, to je že marsikdo ugotovil... žal.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.363
1.742
113
Tale tema je lep skupek razlogov zakaj so firme kot Amazon, IKEA in (kolikor berem) tud Mimovrste tako uspešne kot so.

Lahko citirate 1000 zakonov in jih navajate kot opravičilo za prodajalčevo reakcijo ampak dejstva so sledeča.
  • Kupec je kupil TV in upravičeno pričakuje da bo zadeva delovala.
  • Njegova edina interakcija je bila s prodajalcem, zato seveda hoče tudi svojo težavo rešiti preko tega kanala.
  • Kupec se noče ubadati s pravnimi nebulozami in si razbijati glave s tam ali je boljši ta ali oni člen. Kupec hoče gledat svoj TV. Čimprej.
  • Prodajalec bi se tega moral zavedati. Vsako poleno pod noge kupcu pri tem postopku je samo slaba reklama.
  • Shoppsterja se ne dotaknem več, samo zaradi te teme.
Kot že stokrat povedano, še moja izkušnja z Amazonom. Vsako vračilo je bilo rešeno brez debate v nekaj dneh. Returns forma -> sprintan label za dostavno službo -> keš na račun. Brez debate o stvarni napaka, odstopu o pogodbe, garanciji, ali bogve čem še.
Z vidika kupca je to točno to kar hočem. Ko dobim že domov crknjeno stvar, je grenak priokus tu in običajno s tem proizvajalcem nočem več imeti opravka. Vrnjen denar je potem v večini primerov šel v konkurenčni, nemalokrat dražji artikel.

Zakaj bi se kupca v tej zgodbi označvalo za nateguna pa nikakor ne razumem. Vse kar človek hoče je gledat svoj jebeni TV.
 

LarryClay

Majstr
10. feb 2023
892
902
93
To so gnevi malih trgovcev.
Veliki digitalni trgovci pa imajo utečeno mašinerijo, precej nižje nabavne cene, nižje stroške na prodano enoto in imajo ta vračila vkalkulirana v ceno.
Za digitalnega prodajalca je ključno, da so stranke zadovoljne. Imajo tudi svoje algoritme za detekcijo nategov in gledajo stranko čez daljše obdobje. Za dobre stranke že algoritem takoj odobri menjavo ali celo vračilo denarja brez vračila samega izdelka, seveda odvisno od vrednosti nakupa.
Amazon je tle super.
Kolega je nakoč kupil HPjev notebook v Sparu. 3 leta garancije, po dveh letih se mu je pokvaril. Na uradnem HP servisu so ga zavrnili. Potem je ugotovil, da ima HP za spar svojo špuro za uveljavljanje garancije. Je poklical na številko na garancijskem listu, so mu poslali kurirsko službo na dom po notebook. Čez 2 tedna ga je dobil nazaj popravljenega ravno tako s kurirsko službo. Skratka boljša oskrba kot HP default pri uradnih IT trgovcih.
 

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
211
-104
28
Nima tu veze ime firme.. Ven sem dal tv iste znamke ,star 4 leta ,ki je deloval brez ene napake ves čas. Tiste fore da je dražje kar avtomatsko tudi boljše so pa res za naivne. Veš koliko tv jev uporablja v osnovi iste sestavne dele...
Ti se kar tolaži. Očitno te ne bo nikoli izučilo. Samo ne potem spet jokat po forumih.
Zanimivo da imate vedno eni in isti probleme na vseh področjih. Samo eni in isti vedno jokajo kakšna krivica se jim dela v življenju.
 

ViLiam

Fizikalc
11. jan 2022
211
-104
28
...zanimivo, da vedno eni in isti na forumu ne pomagate z nasveti, ampak samo trolate. :sprasujemse:
Ja res, po vseh neumnostih, ki ste mu jih nametali mislim, da je moj nasvet še najbolj primeren: izogibaj se šalabajzerskih firm in trgovin.
Ja resnica boli in jo je težko sprejeti. Ne bom pa neke zadeve olepšaval zato ker neka snežinkica ne sprejme, če mu kaj poveš tako kot je res. Če tega ne moreš sprejet potem pojdi na kakšen otroški forum. Pa to ni osebno samo za merđota.
Tako da ja, lahko nehaš nakladat in drugič ponudiš kakšen bolj pameten nasvet, ki bo človeku res koristil, ne pa neko tvoje nakladanje. Tiste zakone, ki jih zna vsak linkat pa si lahko vtakneš veš kam, ker takrat, ko je treba noben zakon ne pomaga. Na licu mesta si ga pa itak vsak po svoje razlaga na koncu pa krajšo potegne kupec.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
1.667
1.012
113
Ne moreš enega shoppsterja imenovati šalabajzerska trgovina. Kaj pa ti potem sploh še ostane v slo? Mimovrste, merkur, big bang, enaa, shoppster.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
1.667
1.012
113
Merkur ti izenači ceno z nekaterimi večjimi trgovci. Sem že parkrat izkoristil izenačitev z bauhaus. Je bil pa brez popusta merkur več kot 30% dražji ;)