Vračilo tv kupljen preko spleta v 14 dneh - v okvari

masevc

Guru
2. sep 2007
3.449
865
113
Sem prodajal na Amazonu v US, tako da govorim iz prve roke. Amazon ti kot prodajalcu lepo vračilo robe ne izplača, robo dobiš nazaj v njihovo skladišče in se potem ti odločaš kaj bo z njo. Lahko jo pošlješ nazaj sebi (v Eu se to ne splača), lahko jo daš amazonu na prodajo v bulk ali pa v uničenje. Torej prodajalec ostane brez tiste robe, ki si jo je taka stranka odločila malo stestirat. Sedaj če si sam v US lahko zadevo dobiš k sebi, očistiš in prepakiraš / prodaš kot rabljeno,...
Večina prodajalcev se pač ne bo šla z Amazonom nekaj kregat, ker jim je to pač največji prodajni kanal in ga nočejo zgubiti, tudi če tolče 0.
Tole deluje tudi na nemskem amazonu. Sem ze marsikaj vrnil v 30 dneh. Niti enega problema pri vracilu.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.414
149
63
Kaj ste delali s televizorjem da se ga bojiš poslati na servis ? A je kdo scal na kitajca ?
Eni res trpite..

Kdo se karkoli boji. ? Zmoti način.. Da se moram po tednu dni ubadati s tem TV , kot da nimam kaj drugega početi..

In da in še stokrat da , od prodajalca pričakujem da mi izdelek ne samo proda ,ampak mi nudi tudi podporo ob reklamaciji.

In to da mi na mail ,ker telefonske za poprodajo nimajo . napiše naj dam tv popraviti zame pač ni odnos. Eni funkcioniramo drugače.
Kristalno jasno ,da ne bo prišel eden od shoppsterja popravljati.

Ampak pri izdelku ki ga imajo še vedno na zalogi bi pa morali imeti toliko renomeja da bi enostavno ponudili menjavo.
Itak bi imel jaz po nepotrebnem stroške s prevozom in porabo časa.


Servis naročen. In to nek pogodbenik ki ga pošlje gorenje.
Še to so zafurali kar je bila včasih velika prednost gorenja ,lasten servis.

lp
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.414
149
63
da boš čakal mesec dni pa je tvoja domneva potegnjena iz riti. serviser v slabi uri pride do ugotovitve in če bo izjava o nepopravljivosti je to takoj, če bo servis pa verjetno tud ne bi smel bit problem glede na to da so tvji sestavljeni v .si ? ne bo pa takoj, to je pa res.
Ne morem mimo tega dela... Pustimo sedaj da si najpametnejši. Verjetno marsikaj poznaš ,ampak samo kot prodajalec. Kot kupec izdelka ki umre po tednu dni pač ne.

Iz riti si potegnil ti svoje ideje.

Vsa slaba volja iz moje strani izvira ravni iz izjav nekih ljudi ki so na drugi strani telefonske žice ,a je isto kot bi se pogovarjal z virtualno asistentko.
Nobene pametne rešitve ,edino pelji na servis.

In kličem na servis ,razložim situacijo , in glej odgovor je bi lda odzivni čas je okrog 10 dni !!! In to naj jaz vse mirno sprejmem.

In še drugi del , ti tv-ji se vsaj po moji informaciji in napisu na deklaraciji nalimani na televizorju ne proizvajajo v Sloveniji ampak daleč..daleč..

Servis sploh ne opravljajo sami ,ampak če sem pravilno razumel ,je to nek pogodbenik v mariboru.

V glavnem shoppster nikoli več. To je moj zaključek ,vsak pa ve zase.
Mimovrste so svetlobna leta pred shoppsterjem.

Amazon ,ebay...sploh neprimerljivo. Izdelek za 50 evrov sem poslikal ,posnel video. V dveh dneh denar vrnjen ,takoj pa obvestilo da ni potrebno vračati izdelka.
Ko je bilo pa potrebno vračilo , sem prejel vsa navoddila za vračilo in že nalepke za paket.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.021
9.176
113
40
MB
ja res maš, nikol mi še ni nič crknilo :bonk:

skratka, kupil si na shoppsterju, ki ubija cene in s tem konkurenco ker spletno trgovino krijejo z drugimi posli skupine, kupil si blagovno znamko, ki ne slovi po dobri servisni podpori ... in to je rezultat, te pa še vedno obravnavajo v skladu z zakonom.

ne me narobe razumet, te razumem, ampak nimaš glih osnov za svoj bes, edino kar ti ostane je da pač ne nosiš več denarja tja kjer nimaš dobrega občutka.

še enkrat in zadnjič, trgovec ni garant, in že s tega vidika se je boljše pogovarjat z osebo ki to je, ker trgovci in "trgovci" niti ne vejo vsi vsega.

servis sploh ne opravljajo sami, kdo ?? skorajda ne verjamem da imaš za gorenje tv zgolj en pogodben servis v mb. če si pa iz mb pa logično da so te napotili na servis v mb, al ne ?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in jendomen

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.414
149
63
Hisense - gorenje servis ima klicni center. In ne servisirajo več sami ,vsaj za televizorje je sigurno,ampak imajo najet pogodbeni servis ali servise.Leta nazaj se je to delalo centralno v Velenju. Kot stranka samo oddaš podatke ,sedaj pa čakam.

V pogovoru sem nekako zasledil da gre v Maribor. Več bom vedel ko me kontaktirajo.


Še vedno sem mnenja da trgovcu delam uslugo. Lahko bi bil res baraba in nesel nazaj v 14 dnevnem roku. Druga opcija stvarna napaka ,spet sigurno opravičen ker zadeva odpove po enem tednu.
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.685
577
113
Hisense - gorenje servis ima klicni center. In ne servisirajo več sami ,vsaj za televizorje je sigurno,ampak imajo najet pogodbeni servis ali servise.Leta nazaj se je to delalo centralno v Velenju. Kot stranka samo oddaš podatke ,sedaj pa čakam.

V pogovoru sem nekako zasledil da gre v Maribor. Več bom vedel ko me kontaktirajo.


Še vedno sem mnenja da trgovcu delam uslugo. Lahko bi bil res baraba in nesel nazaj v 14 dnevnem roku. Druga opcija stvarna napaka ,spet sigurno opravičen ker zadeva odpove po enem tednu.
Kron IT?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.021
9.176
113
40
MB
V mb je ziher kron pooblascenec ja, nekak pa dvomim da so edini v drzavi, verjetno so ga glede na lokacijo tja usmerli
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.021
9.176
113
40
MB
Hisense - gorenje servis ima klicni center. In ne servisirajo več sami ,vsaj za televizorje je sigurno,ampak imajo najet pogodbeni servis ali servise.Leta nazaj se je to delalo centralno v Velenju. Kot stranka samo oddaš podatke ,sedaj pa čakam.

V pogovoru sem nekako zasledil da gre v Maribor. Več bom vedel ko me kontaktirajo.


Še vedno sem mnenja da trgovcu delam uslugo. Lahko bi bil res baraba in nesel nazaj v 14 dnevnem roku. Druga opcija stvarna napaka ,spet sigurno opravičen ker zadeva odpove po enem tednu.
Ne delas nobene usluge.

saj to ti skoz pravimo da uveljavljaj stvarno napako, ker to je stvarna napaka.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.414
149
63
Glede servisa bom vedel ko me bodo kontaktirali. Sem pa okolica Celja .

Sem bil mišljenja da bi uveljavljal stvarno napako ,a mi to področje res ni tako poznano. In tu sem pričakoval več podpore s strani shoppsterja ne samo računalniške odgovore. V glavi sem imel stvarno napako , hkrati bi pa naročil nov televizor ,in bi imel na tak način najhitreje doma drug tv.Ampak mnenja takšna in drugačna. Bo pa šola to za bognedaj še kdaj drugič.
Da še enkrat doživim da crkne v tednu dni jo zapakiram brez besed in vrnem po prvem pogoju - 14dni.
Pa mi naj dokaže nekdo da ni delovala že pri meni. da ga vidim junaka. Potem pa naj bom baraba. Če sem za njih samo številka takrat ko sem nakazal denar ,bom tudi jaz vnaprej brez milosti.

Sedaj je konec ,sem se dogovoril za servis.
 

H19ED

Guru
30. jul 2022
2.573
2.059
113
Moja izkušnja pri shoppsterju je bila pozitivna.

V 1 tednu mi je crknalo stikalo v ohišju in bi moralo pod garancijo, če bi šel pod garancijo bi morda čakal 45dni da bi popravili. Potem mi je pa prodajalka shoppsterja svetovala, naj odstopim od pogodbe in napišem da artikel ne dela, da tako gre najhitreje.

Odstopil sem od pogodbe, naročil novo ohišje ki je prispelo v 1 dnevu, denar za prvo naročilo sem pa prejel nazaj čez 10dni.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
1.688
1.028
113
Moja izkušnja pri shoppsterju je bila pozitivna.

V 1 tednu mi je crknalo stikalo v ohišju in bi moralo pod garancijo, če bi šel pod garancijo bi morda čakal 45dni da bi popravili. Potem mi je pa prodajalka shoppsterja svetovala, naj odstopim od pogodbe in napišem da artikel ne dela, da tako gre najhitreje.

Odstopil sem od pogodbe, naročil novo ohišje ki je prispelo v 1 dnevu, denar za prvo naročilo sem pa prejel nazaj čez 10dni.

Ojoj, zdaj te bo Tomi obtožil, da si nategun.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.814
817
113
MB
Primer stvarne napake ( nakup pred 26.1.)


D – zoper koga uveljavljamo zahtevek
Če uveljavljamo pravice na podlagi stvarne napake, zahtevek naslovimo na prodajalca izdelka, ker po zakonu le on odgovarja za izdelek z napako.


Stvarna napaka

Članica je izkoristila akcijsko ponudbo in kupila mobilni telefon ter podaljšala naročniško razmerje še za 24 mesecev. Novi telefon pa se je vedno, ko je izbrala vibriranje, samodejno ugasnil. Vrnila ga je prodajalcu in zahtevala vrnitev kupnine na podlagi uveljavljanja stvarne napake.

Ko se je oglasila v prodajalni, ji je prodajalka pojasnila, da mora telefon skladno s proizvajalčevimi navodili poslati na servis in izpolniti reklamacijski zapisnik. Članica nas je prosila za pomoč.

Prodajalec lahko mobilni telefon sicer pošlje na servis, vendar le v pregled. Če namreč potrošnik na podlagi stvarne napake zahteva zamenjavo aparata ali vrnitev kupnine, ga serviser ne sme popraviti (saj potrošnik ni uveljavljal garancijskega zahtevka), ampak le ugotoviti, ali napaka obstaja.


Če ta ni sporna, je prodajalec dolžan zamenjati telefon z novim brezhibnim oziroma vrniti kupnino. Članici smo tudi svetovali, naj prodajalcu pošlje še dopis, v katerem naj opiše napako ter zahteva vrnitev kupnine. Glede na to, da je članica prav zaradi ugodnega nakupa telefona podaljšala naročniško razmerje, je zaradi slabih lastnosti telefona upravičena tudi do odstopa od pogodbe o podaljšanju naročniškega razmerja. Prodajalec je njene zahteve upošteval, ji vrnil kupnino in prekinil podaljšano naročniško razmerje.

C – čas nastanka in dokazovanje obstoja napake oz. okvare
V zadnjem času se v naši svetovalni pisarni povečuje število pritožb, da prodajalec zavrača odgovornost z izgovorom, da napaka na izdelku v trenutku nakupa ni obstajala, ampak je nastala kasneje. Za uveljavljanje pravic z naslova stvarne napake pa je čas nastanka napake pomemben, ker je prodajalec odgovoren le za napako, ki je že obstajala v času nakupa, tudi če ni bila vidna oz. je bila skrita.
Zakon pa potrošnikom olajša breme dokazovanja tako, da se šteje, da je napaka obstajala že v času izročitve izdelka, če se pojavi v 6 mesecih od izročitve oz. nakupa. Če se prodajalec s tem ne strinja, mora sam dokazati nasprotno.

Ko prodajalca obvestimo o odkriti napaki in napišemo, kaj zahtevamo, je dolžan ukrepati v 8 dneh. Če o obstoju napake ni spora, mora ugoditi zahtevi, v nasprotnem primeru pa mora v istem roku pisno odgovoriti.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.814
817
113
MB
in še -
Katero pot boste izbrali, se morate odločiti, preden se odpravite do trgovine, v kateri ste kupili izdelek! Če boste izdelek oddali na servis v garancijsko popravilo, si ne boste mogli več premisliti in zahtevati pravic, ki bi vam pripadale, če bi se odločili uveljavljati stvarno napako.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mercedes

tomi

Guru
1. sep 2007
18.021
9.176
113
40
MB
No to je to, tv na servis, ta da izjavo o nepopravljivosti in dobropis trgovcu, ta pbracuna dobropis in poslje nov tv stranki.

ne vem odkod ideja da je servisu v interesu vlect popravilo 45 dni, sej on dokler ne opravi storitve tud ni placan, pri pogodbenikih je pa to se tolko bolj pomembno.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.021
9.176
113
40
MB
a to ste vsi v javnem sektorju zaposleni, da nimate nobenega obcutka ?
 

kegelj

Fizikalc
30. apr 2012
407
98
28
Stvarna napaka se lahko uveljavlja samo, če je bila napaka prisotna že pri novem izdelku. Dotični TV pa je deloval 1 teden, nato pa je crknil. To nikakor ni in ne sme biti stvarna napaka, ki se prepogostokrat izkorišča. Večina potrošnikov pa itak ne ve, kdaj se jo lahko uveljavlja. Sem že doživel, da so želeli uveljavljati stvarno napako po več letih.

Prodajalec mu je ponudil garancijski popravilo, kar je čisto O.K. in v skladu z zakonodajo.

Ideja o tem, da prodajalec za čas popravila da nov nadomestni TV je pa za v Butale. Malo zdravega razuma prosim. In kaj naj prodajalec naredi potem s tistim TVjem, ki ga boš ti vrnil po 1 tednu, ko dobiš iz popravila prejšnji TV? Proda naslednjemu kupcu kot nov TV? Po možnosti takemu kot se omenja v tej temi in smo sredi kvadrata kroga?

Najlažje za prodajalca je delati skladno z zakonom. In tukaj je vse po zakonu. Velikokrat se gre kupcu z marsičem naproti, vendar ko prodajalec začuti, da bi se lahko stvari pričele komplicirati najraje dela po črki zakona, ker je tako na varni strani. Imam občutek, da je tole podobna zgodba, morda se pa motim.

Kakorkoli, celotno razburjenje je odveč, ker je celoten postopek, ki ga je izvedel Shopster - vsaj za moje znanje - izveden skladno z zakonodajo.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.721
9.004
113
"Zakon pa potrošnikom olajša breme dokazovanja tako, da se šteje, da je napaka obstajala že v času izročitve izdelka, če se pojavi v 6 mesecih od izročitve oz. nakupa. Če se prodajalec s tem ne strinja, mora sam dokazati nasprotno."

Tole, kako je pa po novem zakonu pa ne vem. V vsakem primeru pa to ni primerno za vračilo v 14 dneh iz naslova nakupa na daljavo in odstopa od pogodbe, čeprav se kak as tudi najde.

PS: Dotični TV je imel pa verjetno že iz fabrike ven napako na napajalniku, če je mrknil po tednu dni delovanja in bi bila stvarna napaka kar na mestu. Še enkrat, stvarna napaka in ne odstop od pogodbe.