Vračilo tv kupljen preko spleta v 14 dneh - v okvari

tomi

Guru
1. sep 2007
17.978
9.094
113
39
MB
Ce je vrnjeno kot odstop od pogodbe v original embalazi kao nikol odprto, zakaj pa ne?

odvisno sicer od trgovca ampak manjsi sem ziher da delajo tak. Mv mas potem odprto embalazo, eni resijo skoz outlete pa interne odprodaje ipd.

manjsi si tega pac ne morejo privoscit. V rvc pa tezko to vkalkuliras.
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.404
146
63
No ampak sej ves, da enkrat bos pa ti na drugi strani palice, ko bos dobil nedelujoc artikel, ki ga je nekdo vrnil v zakonskem roku :D
Bom pa še enkrat vrnil...Vem da to ne pelje nikamor , ampak tako pač je.. Poudarjam še enkrat. Nisem pričakoval čudeža. Če bi prišlo do okvare po enem mesecu bi že drugače sprejel.. Po par dneh , televizor odpove, v dobri veri povem trgovcu ,in ta mi šele po par kontaktih skoraj osorno odgovori peljite na servis...

Lahko pa v nasprotju s shopsterjem na tem mestu pohvalim servis v Mariboru.Vsakič zelo hitro odgovorili na mail .ko je bilo potrebno tudi poklicali telefonsko. Bil je vmes vikend ,dan praznika , in s prevzemom in vračilom preko pošte trajalo 9 dni..
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.215
3.371
113
Kako ti ni jasno, da televizor popravlja servis. Če bi ga vrnil v štacuno , bi ga štacuna poslala na servis in zgubil bi še kakšen dan več. Da pa za to stvar uveljavljaš stvarno napako je pa brca v temo. To si spoznal sam.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.404
146
63
Brca v temo je bila samo moje poštenje ,da sem povedal trgovcu da je tv mrknu.
Vsak ima pa lahko svoje mišljenje.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.978
9.094
113
39
MB
Bom pa še enkrat vrnil...Vem da to ne pelje nikamor , ampak tako pač je.. Poudarjam še enkrat. Nisem pričakoval čudeža. Če bi prišlo do okvare po enem mesecu bi že drugače sprejel.. Po par dneh , televizor odpove, v dobri veri povem trgovcu ,in ta mi šele po par kontaktih skoraj osorno odgovori peljite na servis...

Lahko pa v nasprotju s shopsterjem na tem mestu pohvalim servis v Mariboru.Vsakič zelo hitro odgovorili na mail .ko je bilo potrebno tudi poklicali telefonsko. Bil je vmes vikend ,dan praznika , in s prevzemom in vračilom preko pošte trajalo 9 dni..
no še 1x, trgovec ima taka navodila od garanta (znamke), trgovec bi ti z veseljem dal drug tv, če bi mel zadaj to pokrito s strani znamke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jendomen

luciano

Guru
3. okt 2011
1.812
815
113
MB
Nekateri še kar trabunjate o pravicah trgovca, pozabljate ali pa namerno nočete razumet pravice kupca.
Če bi uveljavljal stvarno napako ( po starem zakonu ) bi dobil novi tv, ker napaka je že obstajala v času nakupa ( defekten čip ).
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.297
2.395
113
še v SLO - ampak komaj
Khm - seveda lahko trgovec presodi - vklopi TV in pogleda ali dela ali ne in če ni vidnih poškodb je zadeva precej jasna.
In če je bila uveljavljana stvarna napaka z zahtevo menjave za novo / delujoče (stara zakonodaja, ki je v tem primerni še veljala) naj menja in naprej ureja sam z dobaviteljem.
Sam se je pač treba zavedati svojih pravic in pravilno nastopiti.

edit: seveda pa lahko trgovec tudi samo sprejme zadevo nazaj, pošlje na servis in počaka na ugotovitev in nato “prizna” stvarno napako. Kaj je hitreje in bolj za kupca se pa naj odloči vsak zase
 
  • Všeč mi je
Reactions: mercedes

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Okvara ni stvarna napaka. Ti uveljavljas stvarno napako, servis ugotovi, da gre za okvaro, zavrne stvarno in poslje nazaj.

Ker si za to tezavo napačno uveljavljal stvarno napako si ostal se brez moznosti za popravilo.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: jendomen in luciano

Grestr

Fizikalc
Izključen uporabnik
6. jun 2016
495
142
43
Napaka, ki jo ima artikel od novega. In ce je delal pol ure in potem crknil, potem.to ni stvarna.

Potopna crpalka .... na skatli navajajo 1300l / h
V praksi v pol ure napumpa 200l .... stvarna napaka, ker ne izpolnjuje oglasevanega.

Telefon ... v opisu 2xsim, praktično 1x sim + esim, priznana stvarna ker se dejansko stanje ne ujema z opisom.

Glede tega, da za isto okvaro ne mores prvo uveljavljati stvarno napako, potem pa za isto okvaro zahtevati popravilo .... to je po starem. Sedaj je tako ali tako prvo popravilo
 
  • Všeč mi je
Reactions: nemenabijat

pek007

Majstr
8. maj 2007
1.144
329
83
38
tudi na škatli od tvja ni pisalo, da bo delal samo 4 ure... se pravi je to zavajanje... in se lahko uveljavi stvarno napako?
 
  • Všeč mi je
Reactions: mercedes

gr69

Guru
15. dec 2009
11.297
2.395
113
še v SLO - ampak komaj
Napaka, ki jo ima artikel od novega. In ce je delal pol ure in potem crknil, potem.to ni stvarna.

Potopna crpalka .... na skatli navajajo 1300l / h
V praksi v pol ure napumpa 200l .... stvarna napaka, ker ne izpolnjuje oglasevanega.

Telefon ... v opisu 2xsim, praktično 1x sim + esim, priznana stvarna ker se dejansko stanje ne ujema z opisom.

Glede tega, da za isto okvaro ne mores prvo uveljavljati stvarno napako, potem pa za isto okvaro zahtevati popravilo .... to je po starem. Sedaj je tako ali tako prvo popravilo

A tole (odebeljeno) v 37b členu si namenoma spregledal?
37.b člen

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.297
2.395
113
še v SLO - ampak komaj
Mimogrede - “crknil” trenažar kupljen predlani novembra pri slovenskem podjetju.
Izdan garancijski list - 1 letna garancija.
“Reklamiral” (no v bistvu odprl ticket,
ker sem najprej sumil, da je pri update firmeware kaj narobe) pri proizvajalcu (italjinska firma) - po dveh tednih sem pa tja in navodilom (počasnost moja krivda, ker sem čez teden bil v tujini in seveda nisem mogel izvajati “posegov”) - predpredzadnja komunikacija: “odpri, posnami delovanje in pošlji”, predzadnja: “pošlji kopijo računa”, zadnja: “kakor hitro se bo dalo pošljemo novo elektroniko”.
Malo slabega priokusa je, ker se mi niso opravičili z dopisom preko 5tih strani in ker niso poslali še kak šopek rož … (no - slednje mogoče še pride z elektroniko).

Je pa seveda razlika, da je v mojem primeru firma, ki pozna zakonodajo, se ne umika svoji odgovornosti, predvsem pa deluje v državi / okolju, kjer je jasno, da bi po sodni poti v vsakem primeru jaz dobil (sicer bi moral jaz dokazovati, da je napaka obstajala že prej ozr. oni, da je odletela elektronika zaradi udara).
Pri nas pa manjka predvsem ustrezna in hitra sodna praksa - a to spet taka, ki ne daje v vsakem primeru kupcu prav - ampak ščiti tako eno kot drugo stran.
Žal pri nas temu do sedaj temu ni bilo tako (kupci vse preveč izkoriščali svoje “pravice” in sodišča to podpirala), kar vodi do dražjih izdelkov za vse kupce, saj firme pač ta rizik strošek prevalijo na “vse” kupce.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.443
4.546
113
Jaz vem, da Gorenja ne kupim več zaradi njihovega obupnega servisa. Crknila pečica. Kličeš njihov hotline. Odzivni čas, da pridejo pogledat je bil 14 dni. Nato še 14 dni, da so del dobili in še en teden, da so prišli zamenjat. Kaj, če crkne bolj pomemben aparat, kot je hladilnik, skrinja, kuhalna plošča... Hvala lepa za tako "domačo" firmo in podporo.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.812
815
113
MB
Ta primer še spada pod stari zakon.

37b.JPG
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69

gr69

Guru
15. dec 2009
11.297
2.395
113
še v SLO - ampak komaj
Hvala luciano .

Sem že večkrat omenil, da je ena večjih težav današnje družbe bralna pismenost ozr. pomanjkanje le-te (no - je tudi še nekaj drugih težav, a jih kar precej izhaja prav iz bralne nepismenosti).

Drugače pa tudi “nov” ZVPOT 1 navaja enako domnevo za enak primer (jamstvo, prej stvarna napaka). Pravzaprav celo podaljšuje rok - velja, da je napaka, ki se je pojavila v toku 1 leta po nakupu, obstajala že trenutku nakupa.
Za bralne nepismene - to pomeni, da kupec za ta čas me potrebuje ničesar dokazovati (razen ustrezne uporabe ozr. obratno - prodajalec mora dokazati neustrezno uporabo …) in veljajo pravice iz jamstva (brezplačno popravilo ozr. vračilo nakupne vrednosti (menjave za enako “novo” ni več med pravicami)).