voznja po dezju

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.933
1.094
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Tako mnenje, da je njegov avto zmogljiv, je imel tudi model, ki se je ob dežju nekoč zabil v moj avto.

Pa je imel odličen avto, pa nove novcate Dunlop gume. Potem so mu bili krivi cestarji in ne vem kdo še.
In zaradi njega sem moral hodit na sodnijo, ker je tožaril vse po vrsti, samo na lastno krivdo in neumnost, ni nikoli pomislil. Seveda je popušil na vseh inštancah.

Dež in visoka hitrost ne gresta skupaj. Pika.

ESP in druga elektronska pomagala za zatajijo, ko avto povsem zaplava.

Zavorne poti se v dežju podaljšajo za nekajkrat. Ter 20 cm varnostne pri 150 km/h pomeni, da se v avto pred sabo zaletiš s 149 km/h in postaneš morilec, četudi imaš "najnoviji BMW".

To so grda dejstva.

Kakšnih 20 cm pri kakšnih 150? Govora je o samostojnem izletu do ograje pri menda 120 ...
In 150, če jih že naprej mečeš, doseže vsak kanta, ne le "najnoviji BMW".

Aja, mimogrede: trčenje pri varnostni 20 cm je manj silovito od tistega pri varnostni 20m, recimo. Je manjša razlika v hitrosti.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Varnostno na avtocesti je NEMOGOČE imeti, ker se ti avti skozi mečejo ven in moraš neprestano bremzat. Sej bi vozu po normalnem pasu, samo tam pa folk vozi 90km/h.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.871
113
pri taščici
Kar je edino pametno ker je kup kamionov. Najbolj miren prideš na cilj če greš s hitrostjo pasu na katerem si. Vozni cca 90, prehitevalni pa odvisno. Lahko 110, kdaj pa tudi 140. Hitrejše skupine vozil pa redko kdaj opazim. Je pa res da nisem dnevno na ac.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
dez, megla, tuneli ...beboti z LED lucmi pa se vedno ne vedo, da je potrebno prizgati luci, da bodo vidni tudi zadaj?!
Kot sem ze pred leti rekel, ko se je pojavila ta "LED potuha" s senzorji ali brez. Slovenski vozniki so idioti in ko vec ne prizigajo rocno luci ali pa so le te vedno prizgane, jim tudi v takim vremenskim nepriliki ne pride na kraj pameti, da so groznja sebi in drugim v prometu z njihovimi zadaj neoznacenimi jajci.
To je zame dosti bolj motece kot pa meglenka, ceprav so taksni, ki potem se po mestu ko pridejo iz AC vozijo lepo naprej s prizgano zadnjo kresnicnko tudi vredni svojstvene obravnave.
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Pred te bebote pa moramo najprej vprašati ta glavne BEBOTE!!! v tovarni, zakaj so sprogramirali avte tako, da svetijo samo spredaj luči!!!
bonk.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.871
113
pri taščici
Zaradi ekologije. Na srečo pri mojem sveti vse, razen armature. Tako marsikdaj tudi ponoči odpeljem kak km brez skrbi ”brez luči”
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Ahaaa, ekologija, jaaaaa. Kot da bi pljunil v morje, pa bi rekel, da sem dvignil morsko gladino. Oh, jej jej, kako nam mečejo pesek v oči.
uf-1.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
haha, ekologija...tistim, ki so to izjavili bi dal direkt enosmerno za kako bolnišnico.
Če so tako "ekološko" ozaveščeni, zakaj niso vrgli ven klime iz VSEH avtov, zakaj niso vrgli ven radia iz avtov, navigacije oz. kar vse elektronike? Meni se zdi, da je veliko več pokuri klima/radio/navigacija kot pa par bogih malih luči.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
haha, ekologija...tistim, ki so to izjavili bi dal direkt enosmerno za kako bolnišnico.
Če so tako "ekološko" ozaveščeni, zakaj niso vrgli ven klime iz VSEH avtov, zakaj niso vrgli ven radia iz avtov, navigacije oz. kar vse elektronike? Meni se zdi, da je veliko več pokuri klima/radio/navigacija kot pa par bogih malih luči.

pa 10x50w zvocnikov, pa vedno vecje celne povrsine ter 20 colske 255 gume... to je vse OK v imenu ekologije, vse dovoljeno in propagirano...hinavscina prve vrste ja.
Najvecja pa na strani nasih veleumov, ki taksne avtomobile homologirajo, se posebej tiste brez senzorja v isti sapi pa ti zatezi, da moras homologirati soncno folijo ki jo das na zadnja okna, da mulcem ni vroce in da se vsi bolj varno peljejo ter ekonomicno ker klima manj deluje...res hinavscina in idiotizem prve vrste. Verjetno je to se legacy papka Zlendra in njegove pametne in postene garniture
uf-1.gif


Pred leti so celo uvozenim novim tovornjakom limali na silo gor dodatna neka macja ocesa, ker kao niso bila dost vidna...no pol pa vedi!

Za bruhat
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
seveda so to EU predpisi, vendar so to predvsem uvedli iz razloga varnosti, ker vecina drzav sploh ni imela predpisane kakrsnekoli osvetljave cez dan!

In many countries, headlights are compulsory only in the dark. But DRLs are designed to be on during the day too. Their job isn't to help the driver see the road but to help other road users see the vehicle.

Mi smo te predpise glede osvetlitve vozila ze imeli, ko pa so se pojavila nova vozila s predpisanimi DRL, pa bi komot lahko sami uvedli obvezno homologacijo novih vozil tako, da bi bil osvetljen tudi zadek, se posebaj takrat, ko avto nima za to ustreznega avtomaticnega stikala vezanega na senzor svetlobe.

Ne vem no, kaj ti mislis je ta izostanek zadnjih luci povecalo varnost v prometu pri nas ali zmanjsalo? V drugih dezelah je napredek v varnosti vsekakor obcuten...pri nas ze zaradi nekonsistentnosti v prisotnosti luci samo vnasa zmedo. Vozniki smo pac navajeni da najprej zagledamo luci...mi smo sli iz boljsega na slabse IMHO.
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.933
1.094
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik buggy pravi:

Mi smo te predpise glede osvetlitve vozila ze imeli, ko pa so se pojavila nova vozila s predpisanimi DRL, pa bi komot lahko sami uvedli obvezno homologacijo novih vozil tako, da bi bil osvetljen tudi zadek, se posebaj takrat, ko avto nima za to ustreznega avtomaticnega stikala vezanega na senzor svetlobe.

Ne moreš tega naredit. EU homologacija avtomatsko velja po celi EU in zanjo osvetlitev zadaj zaradi bebavosti nekoga pač ni zahtevana. In zato je ne moremo zahtevat niti pri nas.
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
zakaj pa ne, saj minimalne zahteve vseeno zadovoljujes. Ce ze sedaj EU znotraj skupnosti deli drzave na tiste, ki jim lokalna zakonodaja predpisuje obvezno prizgane luci cez dan in tiste, ki tega nimajo ter za vse uvede podmnozico z DRL, s tem da starejsim vozilom ne diktira naknadne vgradnje DRL, bi lahko to pri nas dodatno vpeljali, brez da jim polagamo kaksne racune.

Skratka vkolikor ni na avtu senzorja potem preprogramirati pri novem avtu da ima DRL + zadnje vedno prizgane, a bi to bilo res tako grozno in s cim v nasprotju?

Ce imajo skandinavci kot DRL predpisane tudi zadnje luci, potem ocitno se da nekako urediti na lokalnem nivoju ali pac ne?!

...se pa tudi kanadcani sprasuejo cemu take neumnosti, ko je stvar glede priziganja luci prepuscana avarage Joe-u :

Transport Canada says it’s working with auto makers, importers and other countries to draft an amendment to the lighting regulations, says spokesman Maryse Durette. A draft is expected to be ready by early next year. Here are some of the possible requirements they’re considering to prevent drivers from unwittingly driving dark: Headlights and taillights that turn on automatically at dusk. Dashboards and gauges that stay dark during the day. Taillights that come on when daytime running lights are on. A dashboard warning light or sound that signals when headlights are off at night.

http://www.theglobeandmail.com...article4381101/

Sicer je pa res vseeno karkoli vpeljevati ali pa je ta razvada glede neprizganih luci, na splosno nastala prav zaradi tega (potuha), saj ce spremljas povprecno stanje na cesti je stanje nekako taksno.

od 10 vozil ima :
-5 vozil prizgane zasencene spredaj in osvetlitev zadaj
-3 vozila (neprimeren, prenizko ali premocen) LED spredaj in nic zadaj (v dezju, mraku, tunelu,...)
-2 ki pa luci sploh nimata prizganih..nikjer

Kaznovati mocno, takoj za tistimi gobcaci na telefonih...pol ga pa v statistikah serjejo z neprilagojeno hitrostjo :S
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.933
1.094
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik buggy pravi:
zakaj pa ne, saj minimalne zahteve vseeno zadovoljujes. Ce ze sedaj EU znotraj skupnosti deli drzave na tiste, ki jim lokalna zakonodaja predpisuje obvezno prizgane luci cez dan in tiste, ki tega nimajo ter za vse uvede podmnozico z DRL, s tem da starejsim vozilom ne diktira naknadne vgradnje DRL, bi lahko to pri nas dodatno vpeljali, brez da jim polagamo kaksne racune.

Še 1x: če ima nek X avto narejeno homologacijo v EU, je SLO to homologacijo obvezna priznat in dovolit registracijo avta.

Lahko predpišeš, da morajo biti zadaj prižgane lulči, ampak to je potem stvar voznika, da se pobriga (recimo enostavno prižge luči in je zadaj avto osvetljen) in to nima veze s homologacijskimi zahtevami. V SLO lahko enostavno zahtevamo, da ima voznik na avto ves čas prižgane tudi zadnje luči. Potem se bodo eni proizvajalci/uvozniki prilagodili, eni pa ne. Ne moreš pa zahtevat drugačnih TSVjev, kot veljajo v ostanku Evrope.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Torej je treba tiste birokrate v EU, ki pišejo zakone takoj odpustit in najeti take, ki imajo vsaj malo možganov, ki kdaj logično pomislijo. Avto bi MORAL imeti tudi zadaj prižgane luči...tisti, ki jih nima pa direkt kazen...ker tistemu, ki ne more knofa premaknit za dve poziciji nima kaj delati v avtu.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:


Ne moreš tega naredit. EU homologacija avtomatsko velja po celi EU in zanjo osvetlitev zadaj zaradi bebavosti nekoga pač ni zahtevana. In zato je ne moremo zahtevat niti pri nas.

V tole se bom pa "spotaknil" ... EU homologacija velja po celi EU... edino v Sloveniji NE velja in je treba vozilo ob uvozu iz EU se enkrat peljati na pregled in to seveda placati... Poleg tega te uni kekci v glavo zajebavajo, ce je avto homologiran v EU... ne pride pa cez pregled v SLO, ker recimo nima na zadnjih sedezih srednjega vzglavnika ima pa tudi varnostni pas za srednjega potnika in je registriran za 5 oseb ...
rolleyes-1.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:


Ne moreš tega naredit. EU homologacija avtomatsko velja po celi EU in zanjo osvetlitev zadaj zaradi bebavosti nekoga pač ni zahtevana. In zato je ne moremo zahtevat niti pri nas.

V tole se bom pa "spotaknil" ... EU homologacija velja po celi EU... edino v Sloveniji NE velja in je treba vozilo ob uvozu iz EU se enkrat peljati na pregled in to seveda placati... Poleg tega te uni kekci v glavo zajebavajo, ce je avto homologiran v EU... ne pride pa cez pregled v SLO, ker recimo nima na zadnjih sedezih srednjega vzglavnika ima pa tudi varnostni pas za srednjega potnika in je registriran za 5 oseb ...
rolleyes-1.gif

Hmmm...cordoba, ki jo vozim tudi nima srednjega vzglavnika zadaj, pa je registriran avto za 5 oseb, pa nič ne težijo...
Če je to res, kar si napisal, potem bi lahko mirne vesti sprožili postopek proti organom, katerim bi potem EU stopila na prste, pa ne bi več zajebavali folka v glavo
smile-1.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Kolega je lani iz Nemcije uvozil avto (se mi zdi, da je slo za Ford Fiesto)... In je imel ravno zaradi tega, ker nima zadaj vzglavnika, probleme pri homologaciji... Tudi o tem, da bi pac v prometno vpisali, da je avto registriran samo za 4 osebe, niso hoteli nic slisati... Pri nas so imeli ocitno ti modeli zadaj tri vzglavnike...

Na koncu je resil tako, da si je srednji vzglavnik nekje sposodil, ga nekako provizoricno namestil... in sel na homologacijski pregled... in kot kaze je imel sreco in je slo skozi...

Sploh je traparija, da moras ob uvozu iz EU sploh se enkrat it na homologacijski pregled... Pa tudi to se mi zdi odiranje, da moras se dodatno placevati nek davek (DMV)... Pri teh zadevah nikakor nismo v EU...
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Zanimivo. Sicer pa kot sem rekel...nekdo bi moral sprožiti postopek proti našim bedakom, da bi vsi leteli in jih poslat še kam!! Samo jemljejo denar, ta gre zgleda da direkt v žepe, vsaj glede na to, da DRSC nima denarja za ceste vzdrževat. Pač gnila država, kaj čmo. Isto kot odvetniki, ki bi lahko enkrat napisali zakon, da bi bilo vse tako kot je treba, pa ga pišejo parkrat, da pokasirajo lepe vsote denarja, za delo, ki bo moralo biti storjeno enkrat in ne n-krat.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.933
1.094
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:


Ne moreš tega naredit. EU homologacija avtomatsko velja po celi EU in zanjo osvetlitev zadaj zaradi bebavosti nekoga pač ni zahtevana. In zato je ne moremo zahtevat niti pri nas.

V tole se bom pa "spotaknil" ... EU homologacija velja po celi EU... edino v Sloveniji NE velja in je treba vozilo ob uvozu iz EU se enkrat peljati na pregled in to seveda placati... Poleg tega te uni kekci v glavo zajebavajo, ce je avto homologiran v EU... ne pride pa cez pregled v SLO, ker recimo nima na zadnjih sedezih srednjega vzglavnika ima pa tudi varnostni pas za srednjega potnika in je registriran za 5 oseb ...
rolleyes-1.gif

Če govoriva o tipski homologaciji, ne rabiš še 1x homologirat. Če pa govoriva o posamičnih ...
Pri rabljenih ne gre za homologacijo, ampak za preverjanje skladnosti. Če imaš pa smolo, da ne ustreza več trenutnim predpisom v EU, maš pa lahko probleme. Una fiesta brez srednjega vzglavnika ni ustrezala (in bi imel enak problem tudi kjerkoli drugje, kjer so natančni). Ker četrprav je rabljen, ga v SLO registriraš prvi, torej mora ustrezat TSVjem ... Novi avti jim avtomatsko, pri starih ni nujno. Da so Fiesto, kot si jo opisal, zavrnili, je po predpish in prav. In ne bi samo v SLO imel problemov.