vlečna kljuka

lanos

Majstr
4. feb 2011
6.615
410
83
Citat:
Čez 14 dni boš pa imel cel avto prerjaven...

zakaj pa to???
confused-1.gif

zakaj cel avto prerjaven?
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.710
3.591
113
Nič bolj neumnega se ni mogel spomnit.

Sem imel z bartoljevo kljuko celo crash test. En mi je priletel v prikolico in mi porinil komplet kljuko par cm naprej. Do Bartolja sem šel po daljši nastavek za kljuko in sem jo tako vozil še dve leti. Kljuka je bila montirana na vectri B (garant za rjavino) pa ni bil avto nič rjav. Tudi kljuka ne bo nič bolj rjava kot ostali deli podvozja. Oziroma, nič bolj ne rjavi kot westfalia, bosal, brink,...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ne vem no. Moja na Modusu je že pošteno načeta... Predvsem tam kjer je pritrjena doza. Kako je pa to izvedeno je pa poglavje zase... Najnižja točka vozila...
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.964
9.030
113
EU
Ni kluka pocinkana? Potem se bo rja kadila po enem letu.
Gledam sosede ki to imajo in se umažeš če se jo dotakneš
grims-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.949
5.226
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Oziroma, nič bolj ne rjavi kot westfalia, bosal, brink,...

uh tule si pa mimo vsekal na polno.
Bartoljeva je rjava takoj. Brezveze, da jih sploh barva. Recimo bosal sem vzel rabljeno in jo še sam potem vozil 5 let in ni bilo praktično nil rje. Med tem ko isto stara bartoljeva je sama rja z praktično nič barve.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.710
3.591
113
Ne vem no, meni se ni zdelo tako hudo. Mi je pa pred 15 leti dokončno dopizdlo natikanje šeškotove kljuke (ki je bilo še za odtenek bolj nerodno in umazano od Bartoljeve) in sem v salomoncu nasel rabljeno westfalio in jo zamenjal. Na rabljenem passatu z 200k na števcu. Od takrat dalje mam na avtih originalne kljuke na kljuc. Razen na saabu kjer je bila bosalova.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.409
977
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Nič bolj neumnega se ni mogel spomnit.

Sem imel z bartoljevo kljuko celo crash test. En mi je priletel v prikolico in mi porinil komplet kljuko par cm naprej. Do Bartolja sem šel po daljši nastavek za kljuko in sem jo tako vozil še dve leti. Kljuka je bila montirana na vectri B (garant za rjavino) pa ni bil avto nič rjav. Tudi kljuka ne bo nič bolj rjava kot ostali deli podvozja. Oziroma, nič bolj ne rjavi kot westfalia, bosal, brink,...

Seveda. Navkljub vsak 10 komadom zmontoranim pri zlahti/kolegih in pri vseh so kljuke rjave za popizdit, pri enem kolegu pa je rjavina dobesedno začela prehajat na podvozje...

Edino kar bi pomagalo je, da bi Bartolj imel celotno pocinkano, samo potem bi bila pač cena višja...

Pa nisem rekel da je zadeva zanič. Pač povedal sem, da rjavijo. Svoje opravlja kot mora, tudi montažo in profesionalnost zaposlenih sem pohvalil.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
8.964
9.030
113
EU
Kupite Bartoljevo kljuko in kilo Sintol barve. Pred montažo dvakrat dobro pobarvate kljuko in bo en čas mir.
grims-1.gif

Z ostankom barve pa še balkonsko ograjo.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.949
5.226
113
Citat:
Uporabnik jello pravi:
Ne vem no, meni se ni zdelo tako hudo.

nekaj da razjasnimo.
Ni gvora o kljuki tistem zavitem delu. Ampak nosilcih in tem sranju kaj je spodaj pod odbijačem skrito.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Jaz sem tud sedaj vzel tovarniško... Se lepo zapelje pod odbijač, doza v nosilcu, sproži/zloži z gumbom v prtljažnem prostoru, inštalacija konektor na konektor...
Skratka sedaj razumem zakaj so cene višje...
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.102
812
113
ksz

Imam 17 let staro Bartoljevo kljuko na 17 let starem avtu. Ja, rjavi. In pa el. vtičnico sem že 2x odtrgal, pač Toledo in dolga previsna rit, čez zadnje kolo + trajekt in je recept popoln. Smo sami našvasali pod kotom in ni več problema.

Pomojem ni boljše kljuke za uporabo, vsaj zaenkrat še nisem videl lažjega sistema. Pri uporabi si malo umažem roke, u jebela, podobno kot ko se lotim gume pumpat oz. kontrolirat, u jebela ali pa menjat, ker nimam neuporabnega kita.

In pa na 3 leta enkrat, ko starino preštrajfiksam, še popipsam kljuko in je spet lepa črna, drugi dan pa malo litijeve masti notri. Če le ne bi bil fensi špensi DS5, bi skoraj najraje dal to kljuko zopet gor. Sicer se pa strinjam z vami.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Mene najbolj moti dejstvo, da moram potem kljuko v prtljažniku voziti in ji najti prostor v majhnem prostoru (modus). Pllegvtega kljuka zahteva redno vzdrževanje/čiščenje ker drugače jo ne spraviš oz ne pričvrstiš/popustiš več brez uporabe kladiva. Doz smo zamenjali nebroj, pa ima jajček kolesa v skeajnih vogalih in praktično nič previsa... Drugače imamo te kljuke že od leta 84 na avtih... Ampak vse so enako rjavele. Ostalon (montaža, odnos do kupca) pa je dober.
Za Mazdo 323 3V se he leta 1990 učil na avtu... Pa nisem čakal nič dlje...
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Kupite Bartoljevo kljuko in kilo Sintol barve. Pred montažo dvakrat dobro pobarvate kljuko in bo en čas mir.
grims-1.gif

Z ostankom barve pa še balkonsko ograjo.

Majkemi, da sem hotel točno to napisat
smile-1.gif


Anyway, za vse ostale... Ostane naslednje...

Skrita bartoljeva kljuka ter barvanje 1x na 3 leta, če res niso še prišli na cinkanje (zadnjič sem govoril z možakom kateri je zaposlen tam pa sem pozabil vprasat kdaj bodo pocinkane v akciji, se pozanimam in sporočim).

ali pa nekaj dražja westfalia, bosal, uhaul... Stvar posameznika kako se bo odločil, nekateri za malo manjšo ceno marsikaj radi postorimo sami, nekateri pa rajši plačajo več in na zadevo pozabijo.. 100 ljudi - 100 čudi, 100 žena - 200 sisa..
 

smrkec

Majstr
5. sep 2007
1.898
404
83
Moja izkušnja / primerjava
na enem avtu imam to na videu na drugem pa šeško - nov avto naročen s kljuko.
Šeško je kot, da je doma spacana... Morda je močnejša, če bi šel preko omejitev, in je verjetno bolj primerna za vleko prikolic. Kar se pa tiče enostavnosti uporabe je pa daaaaleč za časom.
Pa morda sama kljuka ne rjvai, rjavi pa vse ostalo okoli kljuke...

 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.337
954
113
Titograd
Jaz imam na 4 leta starem Passatu original, zložljivo, v 2 letih kar imam avto sem jo uporabil cca. 10 krat... bunka rjava. Sem pa že dobil tako, vprašanje kaj je prejšnji lastnik počel z njo
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Eh to je takoj rjavo. Jaz mam prikolico na enmu avtu skos zapeto ker sm prelen, da bi to skos odpenjal in zapenjal.. Ko pa je odpeta je pa v parih dneh rjava bunka..
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.379
213
63
Moja izkušnja / primerjava
na enem avtu imam to na videu na drugem pa šeško - nov avto naročen s kljuko.
Šeško je kot, da je doma spacana... Morda je močnejša, če bi šel preko omejitev, in je verjetno bolj primerna za vleko prikolic. Kar se pa tiče enostavnosti uporabe je pa daaaaleč za časom.
Pa morda sama kljuka ne rjvai, rjavi pa vse ostalo okoli kljuke...

Imam identično izkušnjo (na istem avtu), najprej Šeško, potem reklamacija kljuke zaradi zračnosti, Šeško je dostavil boljšo verzijo. Po rahlem naletu od zadaj menjava na kljuko iz videa, s katero sem do sedaj najbolj zadovoljen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK