Ventili "ropotajo" ko je mrzel motor...

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
dvomim, njemu ropota samo ko so drocniki brez pritiska in ce bo imel redkejse olje bo pritisk narasel prej.So pa vsi drocniki glasni pri zagonu, samo pri njem je precej izrazito.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Glasni so samo sesalni ventili, pa še to samo prvih par sekund. Potem samo še prede in brunda. Drugače pa sej je vseeno, sem ga že prodal....mi je kr malo žal, ker je bil res bomba avtek.
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.323
944
113
Titograd
Tudi na slikah deluje zelo lepo ohranjen
smile-1.gif
Še bolj huda mi je MG-jeva verzija tvojega avtiča (na izgled mislim).
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.323
944
113
Titograd
Tega ja, ok barva mi je malo preveč vpadljiva na tem, ampak v kakšni drugi bi bil še lepši. Pač lep je vseeno, vem da s 100 in nekaj konji ni petarda
smile-1.gif


Čigav motor ima to?
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
901
52
28
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Priporočam Mobil ali Esso. (Valvolina se na daleč izogni.)

Zanimivo, jaz nalivam skoraj izključno Valvoline 10W/40 zadnjih 10 let. Sem vmes preizkusil tudi marsikaj drugega, ampak : ali je olja popilo absolutno preveč, ali pa mi je motor že z ropotanjem sporočal, da mu olje ni všeč. To govorim zdaj za 5 različnih avtov, s katerimi sem skupaj prefural ~ 600.000 km.

Priznam da med "testiranimi" ni bilo ne Esso in ne Mobil, ampak ne vem zakaj bi še sploh eksperimentiral, če pa se Valvoline obnese čisto OK. Mimogrede, Vectra in Omega (oba DTI) sta original GM olje popapcala kot za stavo, Valvolina pa na interval menjave zmanjka manj kot liter. Glede na price/performance mi je to popolnoma sprejemljivo.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Vsi bencinski motorji so K serija od Roverja, dejanjsko MG ZR je preoblečen Rover 200/25, z malenkostno izboljšanim podvozjem in šminke.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.393
1.355
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Valvolina se na daleč izogni.

Zakaj že?
rolleyes-1.gif

(Velja tudi še enemu, ki ima doma 10 let star sod Valvolina
grin1.gif
) Najprej: jasna stvar je, da danes na trgu ni več "ta pravih" slabih olj in so vsa bolj ali manj sprejemljiva. In danes se itak vsak proizvajalec avtov za $$$ proda eni firmi maziv in nato priporoča znamko X.

Če se pa že gremo laboratorijske raziskave o deležu estrov v olju (ki ga naj bi po definiciji vsebovala sintetična olja), pa so pri običajnih "civilnih" gradacijah olj (5W-40, 10W-40) najboljša olja Esso in Mobil, ki sta čez palec od kakšnega Castrolovega jajca še cenejša... (Evo, pa sem preventivno usekal še po BMWjaših tukaj, ko Bush po Iraku
tongue-1.gif
)

Seveda pa se strinjam, da če tvoj avto normalno dela z določeno znamko, potem ves čas vlivaj isto olje iste viskoznosti. O eksperimentih gre razmišljati šele, ko gre kaj narobe (nenadna višja poraba, ali pa hudič vzame mašino), sicer pa je bolje reč "pustit stat"
zmaga.gif


Še to: ker dročniki ropotajo, ker iz njih izteče olje, kmečka logika pove, da bodo manj ropotali z gostejšim oljem. Seveda pa je to le zasilna rešitev, ko so dročniki dovolj obrabljeni, tolčejo, pa če noter nabašeš strojno mast
hysterical-1.gif
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Valvolina se na daleč izogni.

Zakaj že?
rolleyes-1.gif

Kaj je zdaj tu res? Eni pravijo, da je olje olje ... bilokatero je, v Sloveniji se baje (to pomeni, da sem slišal to verzijo, ne pa da širim tako vero) iztoči iz istega kanistra v različne kantice. Eni spet pravijo, da je bolje tisto, kar na servisih priporočajo, ker znamke običajno razvijajo motorje skupaj z olji. Eni pa secirajo znamko za znamko - ta je dobra, ta ni dobra. Kaj so tu dejstva in kaj ne?

Saj nekemu standardu vseeno vsa komercialna olja morajo ustrezati. Je res, da vsi trgi niso podobni in da na vseh trgih niso vsa olja enaka (recimo ZDA imajo svojo percepcijo sintetičnega olja), ampak če na vsaki kanti piše, da je "compatible with any other engine oil/brand", zakaj potem taka nujna razlika po eni strani?

Zakaj se recimo tudi ne tepemo tudi glede znamk zavornih olj in olj za menjalnike? Kaj je tu boljše?
wink-1.gif
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Vsi bencinski motorji so K serija od Roverja, dejanjsko MG ZR je preoblečen Rover 200/25, z malenkostno izboljšanim podvozjem in šminke.

In ti si mislil meni takega prodati in to za dobro ceno.
Samo vedi, če bi jaz prišel pogledat tvoj avto in, da bi videl praske by byb by by nič nebi bilo z nakupom.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.626
1.237
113
Meni je ropotal eden od dročnikov na V6 24V. Ropotal je samo zjutraj, cca. 15 sekund. Prevoženih imam 300.000, začelo je ropotati pri 200.000, pa ni nobenih težav (kljub vsakodnevnemu ''teranju''). Pri zadnjih dveh menjavah olja sem vlil STP-jev dodatek za olje in ropot je izginil. Olje je že ves čas Elf 5W-50.
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Če kdo hoče sprobat še kaj boljšega kot so mobil, esso, valvoline,.. naj proba ali Motul ali pa Silkolene. Oba sta na bazi estra torej pravi sintetični olji, cena temu seveda primerna. Za normalne motorje je skoraj vse kar se dobi na trgu ok. Od Castrola je dober tudi RS TWS.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.915
5.461
113
Kar se tiče ropotanja so dročniki.......pač ropotajo in to je to.....veš da avto ni več nov in ignoriraš....vrjem da ti ga bo prj rja ceuga pojedla kukr pa da se bo kak od dročnikov obrabu čez materjal zarad tega 15-20sec nabijanja usako jutro! Lahko je pa še kj 2ga......sm lastnik lantre 1,8 16v.......kdor ma ta avto in modelno leto 97 al pa 98 pol mu pa lah ropota ketna (notranja) na ventilih....ker je tovarniško preohlapna in dokler se olje ne obrne k pržgeš mašino in ne napne napenjalca ketne se sliš ketna kot pr teb dročniki! Obstaja servisni kit...pač malenkost krajša ketna...sam whatever
smile-1.gif


Kar se pa olj tiče.......ja usa olja prepoznavnih znamk dandanes so dobra olja...ni dvoma kle......razn za kake extremiste k avte samo tiščijo.....tm pridejo pa v upoštev bolj "športno" naravnana olja z raznimi estri (grupa V ) v veljavo....motul...silkolene!

Me pa zelo zanima zakai usi tolk preferirate ta fakin castrol....razmišljam iz tega vidika......na svetu je ene 4-5 proizvajalcev ki majo svoje rafinerije (Agip, BP, Mobil, Shell, Chron-Texaco (yeeeah tud Petrol potemtakem sm spada)......) No to so proizvajalci pač teh motornih olj....oz oljne baze v katero se dodajajo aditivi...detergenti itd....VSI OSTALI SO PA SAMO BLENDERJI.........pač kupujejo od naftnih družb ki imajo svoje vrtalne ploščadi in svoje monole.....torej kaj potem kupuje CASTROL če mu uso ta boljšo oljno bazo porabjo proizvajalci olj za svoje znamke olj????????????

Ostanek....ki se ga ne splača završ....ga je pa treba ORNK predelat čez razne HC postopke da se mu pol lah reče olje!

Correct me if I am wrong!!!! Torej zakai usi ...al pa ok usaj 3/4 ne pozna druge besede kukr pa Castrol? Men se ne zdi tolk dober olje kukr pa kaka ostala.....še posebi če gledaš ceno glede na to da dobiš sintetiko grupe III za ceno sintetike grupe iV kakih drugih proizvajalcev!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.915
5.461
113
Mogoče bi se dal te dročnike rešit tud če bi kupu kak olje za motorje API SG, JASO MA.......zarad tega ker olje pr motorji maže in menjalnik in "motorni" del majo ta olja mal več fosforja not......pač podobn k učas k so u stare menjalnike dajal žaganje not da so se utišal ta fosfor poskrbi da zapoune.... aditiv...pač EP dodatek ki ga najdeš v vseh menjalniških ooljih (zato tak vonj menjalniških olj)

Je pa fosfor pač kao slab za katalizatorje....sam to nj bi blo bl tko tko......API SL al pa SM olja ga skor nimajo...majo ap zato molibden....teflon...zato avtomobilska olja ne pašejo v motorje...ker potem začne drset sklopka ker se molibden in teflon utreta v sklopko
smile-1.gif

Piše se pa po raznih boardih da ta fosfor sploh ni tak problem.....da se nau kdo zdei ustrašu pa si nebo upou dt olja za motorje not v avto zarad katalizatorja.......bl je kle fora da molibden pa teflon nardita olje bl drsljivo in s tem kao pršparaš tiste 3-6% KAO bencina ker so al energy conserving1 al pa energy conserving2 zarad tega!
smile-1.gif
In ker je trend v zmanševanju porabe dajejo v olja razne molibdene pa teflone namest fosforja..........pač pa na račun tega mal ventili trpijo...oz dročniki!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.915
5.461
113
Elf 5w-50 je API SG.....prvo je gostejši.....drugo ma več fosforja....tretje ga maš pa v leclerku po čist navadni ceni...primerljivi z drugimi olji! Pr lantri je mn ropotal!