Veliki servis 2.0 hdi - veriga ali jermen?

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Problem je ravno pri starejših, kasneje ga ni bilo več.

Razlikovati je potrebno med 8V in 16V 2.0 HDi motorjem. Velika razlika. Prvi ima samo zobati jermen, drugi pa kombinacijo zobati jermen + veriga. Primer recimo RHW (80 kW) in RHR (100 kW).

P.S.: Besedna zveza "da je temu tako" je slovnično popolnoma nepravilna, na žalost pa so jo mediji že zakoreninili v ljudeh.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Problem je ravno pri starejših, kasneje ga ni bilo več.

Razlikovati je potrebno med 8V in 16V 2.0 HDi motorjem. Velika razlika. Prvi ima samo zobati jermen, drugi pa kombinacijo zobati jermen + veriga. Primer recimo RHW (80 kW) in RHR (100 kW).

P.S.: Besedna zveza "da je temu tako" je slovnično popolnoma nepravilna, na žalost pa so jo mediji že zakoreninili v ljudeh.

No zdaj očitno nekaj mešaš. Prvo praviš, da je problem pri starih, kasneje ga ni bilo več. V prvem postu pa pišeš, kako vtrga verigo. 110 KM (RHZ) nima problemov in ima samo jermen zato pravim, da ni problematičen.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Kaj tebi ni jasno? Nič ne mešam, očitno ti nimaš pojma.

V prvem postu sem napisal, da je problem z verigo pri 2.0 HDi 16V motorjih. Tudi 2.0 HDi 16V obstaja v različici s 110 KM (80 kW).

RHZ je 8V motor in ga nikjer nisem omenjal.
smirk-1.gif
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
ksz
Tudi ketna ni vsemogočna, prav tako obstaja interal za menjavo in ne za brez veze.
Ketna se s časom raztegne, kar pomeni, da imaš odmično iz faze lahko kar za nekaj stopinj in potem motor dela kakor pač dela...
Jermeni se običajno ne raztegnejo (toliko), zelo so občutljivi na olje in hladilno tekočino npr., pa če se ne menja pravočasno je nevarnost (vsem znana) da se strga, potem je pa veselica in jok in stok ...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz
Tudi ketna ni vsemogočna, prav tako obstaja interal za menjavo in ne za brez veze.
Ketna se s časom raztegne, kar pomeni, da imaš odmično iz faze lahko kar za nekaj stopinj in potem motor dela kakor pač dela...
Jermeni se običajno ne raztegnejo (toliko), zelo so občutljivi na olje in hladilno tekočino npr., pa če se ne menja pravočasno je nevarnost (vsem znana) da se strga, potem je pa veselica in jok in stok ...

Mi lahko kdo razloži povezavo med pravočasno menjavo motornega olja in utrganjem zobatega jermena. Zobati jermen nima nikjer stika z oljem kolikor je meni znano. Ali je kako drugače? Vem, da lahko na življenjsko dobo vplivajo razni napenjalci zobatega jermena, pri nekaterih motorjih tudi vodna črpalka. Ampak olje.......
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.882
5.160
113
mišljeno je bilo, da je občutljivo če se polije olje ali hladilna gor. in pa če se jermen ne menja pravo časno. Vsaj tako si jaz to razlagam kar je napisano,


@sad ti se kar smej. Ko boš pa kak tak motor odpr not pa gošče, da jo z lopato ven bašeš ti pa nebo več do smeha, sploh če bo tvoj avto, pravkar kupljen od prvega lastnika kot nov redno servisiranih na pooblaščenem servisu z potrejeno servisno knjigo.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
ksz
Tudi ketna ni vsemogočna, prav tako obstaja interal za menjavo in ne za brez veze.
Ketna se s časom raztegne, kar pomeni, da imaš odmično iz faze lahko kar za nekaj stopinj in potem motor dela kakor pač dela...
Jermeni se običajno ne raztegnejo (toliko), zelo so občutljivi na olje in hladilno tekočino npr., pa če se ne menja pravočasno je nevarnost (vsem znana) da se strga, potem je pa veselica in jok in stok ...

Mi lahko kdo razloži povezavo med pravočasno menjavo motornega olja in utrganjem zobatega jermena. Zobati jermen nima nikjer stika z oljem kolikor je meni znano. Ali je kako drugače? Vem, da lahko na življenjsko dobo vplivajo razni napenjalci zobatega jermena, pri nekaterih motorjih tudi vodna črpalka. Ampak olje.......
Mišljeno je če se olje ali hladilna polije po jermenu. Zato je med drugim tudi priporočljivo da se ob glavnem servisu poleg vodne črpalke menjajo tudi semeringi na glavni in odmični gredi.
 

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
ksz

Zanimiva debata. Ve kdo mogoče še kaj o 2.2 HDI (94 kW)? Sedaj je tudi ta v igri.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Kaj tebi ni jasno? Nič ne mešam, očitno ti nimaš pojma.

V prvem postu sem napisal, da je problem z verigo pri 2.0 HDi 16V motorjih. Tudi 2.0 HDi 16V obstaja v različici s 110 KM (80 kW).

RHZ je 8V motor in ga nikjer nisem omenjal.
smirk-1.gif

Glej ti pametnjakovič ... vem da je težko nekaterim brat in ti si med njimi. Ko govorimo o STARIH HDI motorji to pomeni 2.0 HDI z 90 ali 110KM. In ne stari HDIji niso imeli 16V, to bi pa ti "strokovnjak" že lahko vedel.

In to sem ti lepo napisal čisto na začetku, ko je tekla debata o jermenih. Zato preberi predno kaj komentiraš ... bo šlo?

Sicer pa dovolj z moje strani ... imaš kot vedno vse prav ... HDI je sranje, HDI je brezvezno itd.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
če smo že tu - na kaj to vpliva?
namreč praksa kaže, da je jermen v določenih pogojih boljši, kajti tudi verige najdemo stegnjene, strgane in še marsikaj, DNEVNO, po delavnicah...

Tudi jaz sem tega mnenja ... pred leti pa so predvsem BMW/Mercedes fani razširjali kako oh in sploh je veriga, pa se je v praksi izkazalo, da le ni tako vsemogočna zadeva.

Pozdravljen,

glede na to, da sem 15 let delal v tej stroki ti lahko povem - govorim za Mercedes - da veriga JE oh in sploh. Na servisu so jo fantje menjali edino pri kakšne S400CDI ali pa G400 CDI, kjer je bil dejansko problem, ker ima avto tolikšen navor. Pa še to se je zgodilo pri cca. 250.000 kilometrih, je bila pa menjava skupaj z napanjalci cca. 2.000,00 EUR. Ampak teh avtov s tem motorjev je tako malo, da ni omembe vredne.

Kar se pa tiče ostalih modelov sem pa prav premišljeval, ali smo kaj komu menjali verigo in po pravici povedano, se ne spomnim. Pa so imeli nekateri taxi avti iz Nemčije tudi po 800.000 kilometrov. Tako da, kar se tiče vzdrževanja je gotovo veriga v prednosti. Pa še to, pri zobatih jermenih ima večina avtov tako narejeno, da je potrebno še vodno črpalo zamenjat....

Lp, Tommy
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Kaj tebi ni jasno? Nič ne mešam, očitno ti nimaš pojma.

V prvem postu sem napisal, da je problem z verigo pri 2.0 HDi 16V motorjih. Tudi 2.0 HDi 16V obstaja v različici s 110 KM (80 kW).

RHZ je 8V motor in ga nikjer nisem omenjal.
smirk-1.gif

Glej ti pametnjakovič ... vem da je težko nekaterim brat in ti si med njimi. Ko govorimo o STARIH HDI motorji to pomeni 2.0 HDI z 90 ali 110KM. In ne stari HDIji niso imeli 16V, to bi pa ti "strokovnjak" že lahko vedel.

In to sem ti lepo napisal čisto na začetku, ko je tekla debata o jermenih. Zato preberi predno kaj komentiraš ... bo šlo?

Sicer pa dovolj z moje strani ... imaš kot vedno vse prav ... HDI je sranje, HDI je brezvezno itd.

Pametnjakovič si kvečjemu ti in tebi podobni ta raznih XYZ znamka forumih, ki mislite, da ste požrli vso znanost tega sveta.

Nikjer nisem napisal da je HDi sranje in nikoli ne bi tega napisal za celotno družino motorjev katere koli znamke. Sem prvi sovražnik pavšalnih obtožb.

Nazadnje smo verigo menjali na Citroenu Evasion (letnika se točno ne spomnim). Prilagam sliko iz TecDoca, kjer lahko vidiš, da je 2.0 HDi 16V motor na voljo v Evasionu že od leta 1999. Letos je torej dopolnil 13 let. Dovolj staro?
smirk-1.gif

1604183-evasion.png
 

Priponke

  • 1604183-evasion.png
    1604183-evasion.png
    99,9 KB · Ogledi: 778

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Stari HDIji so masovno edino 90 in 110 KM, pa se ti 'strokovnjak' postavi na glavo.

"The 8-valve, 2.0 L DW10, delivering 90 or 110 bhp, is part of the PSA EW/DW engine family. It is equipped with a fixed-geometry turbocharger. Initially available in the midsized models, such as the Citroën Xsara and Xantia and Peugeot 306 and 406, it was soon spread across the PSA range, such as the LCVs, while a 16-valve version, with 109 PS (80 kW), was used in the large MPVs built in association with Fiat. "

In to je zate masovne ne? Stari 16V 2.0 motorji so zelo redki. Še 2.2 HDI je bil precej bolj prisoten kot 16V motor.

To, da govoriš, da so pa HDIji sranje pa se lahko vsak prepriča, če le pogleda tvoje poste malo nazaj.

Ti lepo ostani pri svojem TDIju in nikakor ne generaliziraj enih težav na dotičnem motorju z celo paleto, kot sam praviš (hint, preberi svoj prvi odgovor na moj post, pa boš videl kaj si napisal).

Če imaš 2% vseh motorjev iz ene palete in imajo izredno redki težave, ne moreš potem posplošit, da imajo potem HDI problem s tem in tem. To je tako,da bi ti jaz rekel, da ker je baje 140KM TDI nezanesljiv (2.0 baje), da so vsi TDI zanič. Ni temu tako ne?
 
Nazadnje urejeno:

trigga

Fizikalc
24. jul 2007
1.787
0
36
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Bejž stran. Zelo verjetni problemi. Priznajo tudi na Citroenovih servisih.

S čim konkretno? Tako da vem kaj vprašat (magari na servisu).
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.709
140
63
Zanimivo da "vw 2.0 tdi antipollution problem" vrne 119.000 zadetkov,
"2.2 hdi antipollution problem" pa samo 12.100.

lp
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Zanimivo da "vw 2.0 tdi antipollution problem" vrne 119.000 zadetkov,
"2.2 hdi antipollution problem" pa samo 12.100.

lp

Niti ne, ker 2.2 motor ni bil ravno masovni motor v PSAju (naprav 2.0) . Imeli so ga močnejše verzije avtov in tega je ralativno malo in zato tudi manj zadetkov.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
43
skoz okol
imam na Vectri 2.0 DTI, 245.000km, prva veriga...
vedno sintetično olje.

a bi bilo treba zamnejat? :p
lp
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Stari HDIji so masovno edino 90 in 110 KM, pa se ti 'strokovnjak' postavi na glavo.

"The 8-valve, 2.0 L DW10, delivering 90 or 110 bhp, is part of the PSA EW/DW engine family. It is equipped with a fixed-geometry turbocharger. Initially available in the midsized models, such as the Citroën Xsara and Xantia and Peugeot 306 and 406, it was soon spread across the PSA range, such as the LCVs, while a 16-valve version, with 109 PS (80 kW), was used in the large MPVs built in association with Fiat. "

In to je zate masovne ne? Stari 16V 2.0 motorji so zelo redki. Še 2.2 HDI je bil precej bolj prisoten kot 16V motor.

To, da govoriš, da so pa HDIji sranje pa se lahko vsak prepriča, če le pogleda tvoje poste malo nazaj.

Ti lepo ostani pri svojem TDIju in nikakor ne generaliziraj enih težav na dotičnem motorju z celo paleto, kot sam praviš (hint, preberi svoj prvi odgovor na moj post, pa boš videl kaj si napisal).

Če imaš 2% vseh motorjev iz ene palete in imajo izredno redki težave, ne moreš potem posplošit, da imajo potem HDI problem s tem in tem. To je tako,da bi ti jaz rekel, da ker je baje 140KM TDI nezanesljiv (2.0 baje), da so vsi TDI zanič. Ni temu tako ne?

Oprosti, ampak ti si bedak.

Prvo kot prvo, trdiš da so stari motorji vsi 8V, kar sem ti lepo dokazal, da ni res.

Drugo kot drugo, nikjer nisem napisal, da so "stari" 16V motorji masovni. Napisal sem:
"... pozabil pa si povedat, da ti na 2.0 HDi 16V pred menjavo jermena po možnosti utrga verigo odmičnih gredi."

Jasno sem označil, da se to dogaja pri 16V motorjih, katerih ti očitno nisi poznal in se niti ne vleči ven. Ta problem je bil tudi pri novejših RHR motorjih, ki jih niti približno ni le 2%.
smirk-1.gif


Ničear nisem posploševal, ampak sem jasno povedal s katerimi motorji so težave. Ti s svojim nepozornim branjem in nepoznavanjem delaš bedaka s sebe.
smirk-1.gif