V Kranju novo krožišče

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.726
-3
113
mirsi
Ljubitelj kolon, jaz bi AC do Lj preoiral nazaj v njive, ali pa prodajal gorenjsko vinjeto po jurja.
Nekajkrat sem stal od Šenčurja do rondoja, zdaj sem sicer manjkrat v vašem koncu, v četrtek je bilo vse ok.
Jaz sem pa stal in čakal prejšnjo soboto v krožišču - kar je nevarno. Prej nisem nikoli.
Najbolj pomembna je varnost. In ta se je zmanjšala v primerjavi z prej.
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.324
666
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ne gredo vsi, ki se peljejo skozi to krozisce, naprej proti centru... tako, da jih tisti semaforji ne motijo... ker kolona pred semaforji ni nikoli tako dolga, da bi segala nazaj do tega krozisca in povzrocala dodatni zastoj... Se skoraj vsak dan vozim ravno od tega semaforja pri tehnicnih pregledih na Primskovem skoraj skozi vseh teh 10+ semaforjev... pa se skoraj vedno peljem z normalnim tempom...

Problem v tem (in tudi drugih) kroziscu je bolj v teoretikih, ki se tam redko vozijo... in imajo svojo logiko za priti skozi krozisce...
 
Nazadnje urejeno:

krava

Majstr
5. sep 2007
3.579
285
83
www.kacnje.eu
Jaz se tudi kar pogosto vozim skozi to krožišče. Ni nek bavbav, verjetno je krog premajhen, so pa zagotovo težave kot jih opisuje Mirsi.
Če prideš iz smeri Preddvora in želiš proti Šenčurju (recimo), moraš prečkati zunanji pas (saj to je v osnovi normalno). Ampak ker tisti po notranjem pasu vozijo res hitro (in če je luknje malo), se pogosto res počasi prerineš na zunanji pas krožišča in potem skočiš, ko ti omogočajo razmere.
 

krofica

Fizikalc
24. feb 2010
356
91
28
Če se z avtom ne morete zriniti v luknjo, kako hudiča se potem sleperji.
Al imate kranjski Alterasi že vsi 70+

Šleper zapelje, te dobesedno izsili in ''pozdravi''... drgač ne gre :)

Drugače pa ena zanimiva izkušnja iz Korzike letos... tam vozijo ljudje z LEVIM žmigovcem če gre na drugi ali tretji izvoz ven in potem preklopi na desni žmigovec preden zapelje ven... prve nekaj dni sem samo debel gledal in se križal, potem pa ugotovil da dejansko zadeva v 99% funkcionira, ker se tega držijo vsi; pri nas je uporaba samo desnega žmigovca višja znanost:bonk:
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.726
-3
113
Če se z avtom ne morete zriniti v luknjo, kako hudiča se potem sleperji.
Al imate kranjski Alterasi že vsi 70+
Samo v luknjo se je bilo treba zriniti pri prejšnjem enopasovnem krožišču.
Sedaj moraš počakat, da se na najbolj prometnem križišču v mestu pojavijo dve luknji na dveh pasovih hkrati, da se lahko zrineš.

Za šleparje velja zakon močnejšega - izsili prednost, drugi pa počakajo.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.468
804
113
Tudi po zunanjem ne smeš peljat mimo izvoza naravnost.

Tisto krožišče pri Žalah je pa tudi sfušano, ker talna oznacba ni v skladu s splošnimi prometnimi pravili.
po pravilih po zunanjem nebi smel peljat po zunanjem mimo izvoza, tu pa talna oznacba prometnih iznici to pravilo. - in povzroca vrsto nevarnih situacij - podobnih kot jih opisuje hanzi
ZPrCP ne govori o vožnji mimo izvoza. Govori o tem, da se je potrebno vključitii oziroma razvrstiti na notranji pas, če je mogoče. Če je notranji pas poln, pač ni mogoče.
Prav tako ZPrCP predvideva, da se iz dvopasovne ceste na dvopasovno krožišče vključuje po pričakovanjih, desni na znanji in levi na notranji pas. Obenem predvideva, da se bodo vsi iz levega-notranjega pasu razvrstili na desni-zunanji pas.
ZPrCP ne predvideva možnosti, da se iz notranjeg pasu ne bi mogel vklopiti na zunanji pas. In za razliko od prej ne predvideva odpustkov za zapuščanje krožišča z notranjega pasu.

Talne označbe v omenjenem krožišču na Štajerski cesti ("krožišče pri žalah" je običajno ono najstarejše tropasovno) so popolnoma v skladu s splošnimi in posebnimi prometnimi pravili. Niso v skladu z večinsko uporabo krožišča, ki bi zahtevala, da se zunanji pas zaključi pri izvozu. Ampak to je druga zgodba. Zakonitost (legalnost) je taka, kot sem zapisal.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.726
-3
113
ZPrCP ne govori o vožnji mimo izvoza. Govori o tem, da se je potrebno vključitii oziroma razvrstiti na notranji pas, če je mogoče. Če je notranji pas poln, pač ni mogoče.
Prav tako ZPrCP predvideva, da se iz dvopasovne ceste na dvopasovno krožišče vključuje po pričakovanjih, desni na znanji in levi na notranji pas. Obenem predvideva, da se bodo vsi iz levega-notranjega pasu razvrstili na desni-zunanji pas.
ZPrCP ne predvideva možnosti, da se iz notranjeg pasu ne bi mogel vklopiti na zunanji pas. In za razliko od prej ne predvideva odpustkov za zapuščanje krožišča z notranjega pasu.

Talne označbe v omenjenem krožišču na Štajerski cesti ("krožišče pri žalah" je običajno ono najstarejše tropasovno) so popolnoma v skladu s splošnimi in posebnimi prometnimi pravili. Niso v skladu z večinsko uporabo krožišča, ki bi zahtevala, da se zunanji pas zaključi pri izvozu. Ampak to je druga zgodba. Zakonitost (legalnost) je taka, kot sem zapisal.
(2) Voznik, ki zapelje na krožno križišče, katerega vozišče ima dva ali več
prometnih pasov, se razvrsti na notranji prometni pas in na ta način omogoči vključitev v
promet na križišču tudi drugim voznikom, razen če zapušča križišče na najbližjem izvozu ali
mu prometna ureditev ali prometna situacija tega ne dovoljuje ali mu je zaradi lastnosti
križišča (npr. krožna križišča z majhnim premerom) ali lastnosti motornega vozila (npr.
tovorno vozilo s priklopnikom) to oteženo.
(3) Pri vključevanju na krožno križišče po smernem vozišču, ki ima dva prometna
pasova, se vozilo na desnem prometnem pasu razvrsti na zunanji prometni pas, vozilo na
levem prometnem pasu pa na notranji prometni pas vozišča krožnega križišča.
(4) Preden zapusti krožno križišče iz prejšnjega odstavka, se mora voznik razvrstiti
na zunanji prometni pas, razen na izvozu, na katerem je s predpisano prometno signalizacijo
dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu. V primerih, ko razvrščanje iz
notranjega na zunanji pas zaradi gostote prometa ni mogoče, je voznik dolžan opraviti
najmanj eno kroženje oziroma toliko kroženj, kolikor je potrebnih za razvrstitev.
Žalostno, da je zakon tako šlampasto napisan, da se ga lahko vsak razlaga po svoje.

Ko pa pride do kršitev ali nesreče so pa "bumbarji" krivi, ki ne znajo vozit. ne pa tisti, ki je zakon šlampasto napisal.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Saj čez dvajset let boste vsi znali vozit po krožiščih, pa uporabljat levi smernik dokler ste znotraj, pa desnega ko menjate vozne pasove in zapuščate krožišče. Predvsem pa boste razumeli, da po neki logiki ima v krožišču prednost tisti levo in rahlo pred vami ter da ni noben greh stopit s plina ali pa naredit krog ali dva po krožišču, če drugače ne moreš ven - velja za klasična večpasovna krožišča in ne t.i. turbo krožišča!
Pravila v krožišču pa določajo prometni znaki pred krožiščem in talne označbe, ne pa neke črke na papirju, ki ga itak 99% voznikov ni nikoli prebralo!
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
jekleni
Zalsko krozisce je precej komplicirano ker ima ima samo en uvoz(izvoz) dva pasova. Poleg tega je 5 uvozov.
Bolj me motita rondoja med zalami in Tomačevim. Tam bi se pa dalo lažje narediti turbo krožišče,
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.726
-3
113
Saj čez dvajset let boste vsi znali vozit po krožiščih, pa uporabljat levi smernik dokler ste znotraj, pa desnega ko menjate vozne pasove in zapuščate krožišče. Predvsem pa boste razumeli, da po neki logiki ima v krožišču prednost tisti levo in rahlo pred vami ter da ni noben greh stopit s plina ali pa naredit krog ali dva po krožišču, če drugače ne moreš ven - velja za klasična večpasovna krožišča in ne t.i. turbo krožišča!
Pravila v krožišču pa določajo prometni znaki pred krožiščem in talne označbe, ne pa neke črke na papirju, ki ga itak 99% voznikov ni nikoli prebralo!
Ja, bomo znali, če bodo do takrat tudi projektanti znali sprojektirat krožišče, kakor treba. Ko že omenjaš neko logiko, za tista tri zaporedna krožišča pri Brniku je projektant pri vsakem uporabil svojo logiko - ker dva nista enaka. Zdej pa vozi ti po njegovi logiki. Le zakaj se je treba, če greš vseskozi naravnost, pri enem postavit na levi pas, pri drugem pa na desni? Osnovnošolec bi pomoje znal boljša krožišča od nekje prekopirat in jih umestit na to cesto, projektant pa je zahebal na celi črti. Tudi novo kranjsko krožišče takšno kot je, ni primerno za tja, kamor je umeščeno, Je bilo prejšnje krožišče boljše, bolj varno in manj komplicirano.

Da pravila v krožišču določajo prometni znaki in talne označbe je zgrešeno (razen v manjši meri), pravila v krožiščih bi morala bit splošna. No saj splošna pravila obstajajo, so napisana v zakonu (res da manj jasno), prometni znaki pa spreminjajo splošna pravila in urejajo pravila po svoje - pri vsakim drugače - kar povzroča zmedo, nejasne situacije, številne kršitve.....

Pa saj tudi vozimo vedno po desni, brez da bi postavili posebne znake, kaj če bi še to pravilo spreminjali z znaki, pa na določenih odsekih vozili po levi, pa pravila v navadnih križiščih inovativno spreminjali z znaki, - pri vsakem drugače.... Pa bi rekli potem znake je treba gledat, ko bi kdo zajebal.

Z znaki bi smeli spreminjat splošna pravila le izjemoma.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Pa saj tudi vozimo vedno po desni, brez da bi postavili posebne znake, kaj če bi še to pravilo spreminjali z znaki, pa na določenih odsekih vozili po levi, pa pravila v navadnih križiščih inovativno spreminjali z znaki, - pri vsakem drugače.... Pa bi rekli potem znake je treba gledat, ko bi kdo zajebal.
Prav brihten nisi izpadel s to trditvijo - daj se malo potrudi pa pomisli kdaj se lahko vozimo po levem vozišču v smeri vožnje - in ne ne mislim na avtoceste in ostale ceste z več vozišči v vsako smer.

Me prav zanima kdaj si naredil izpit in na koliko časa obnavljaš svoje "splošno v zakonu zapisano znanje".
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.726
-3
113
Prav brihten nisi izpadel s to trditvijo - daj se malo potrudi pa pomisli kdaj se lahko vozimo po levem vozišču v smeri vožnje - in ne ne mislim na avtoceste in ostale ceste z več vozišči v vsako smer.

Me prav zanima kdaj si naredil izpit in na koliko časa obnavljaš svoje "splošno v zakonu zapisano znanje".
Ne vem, če si ravno razumel, kaj sem hotel povedat. Koliko odsekov poznaš, da bi vozili tako kot v angliji po levi? Jaz nobenega. Ampak tudi to bi se dalo zrihtat s kakšnimi znaki :) če bi hoteli. Saj znaki imajo večjo veljavo kot splošna prometna pravila. Ampak bi bila neumnost.
Pravila v krožiščih pa prepogosto spreminjajo z znaki, ki spreminjajo splošna prometna pravila. (Brnik, Žale....) kakor se kakšnemu projektantu dvigne. In tistemu projektantu pri Brniku se je 3x drugače dvignil, ker so 3 zaporedna krožišča vsako drugačno.
Pravim da bi z znaki smeli spreminjat prometna pravila le izjemoma, ne pa na vsakem krožnem po svoje.

Splošna prometna pravila so se v zadnjih 50-tih letih spremenila le minimalno. - pa še to v nebistvenih stvareh. Še vedno vozimo po desni, pravila v križiščih so v praksi enaka, znaki za omejitve so še kar isti.... Tudi krožne smo se učili, čeprav jih takrat ni bilo.

Ok, krožne bi se morali naučit, pa ne samo starejši, ampak tudi mladi - še pred njimi pa instruktorji in policaji - Smo že v tej temi ugotovili, da Legan razlaga vožnjo v krožišči v nasprotju z zakonom. (na 16. strani). Zakon je pa tudi tako šlampasto napisan, da si ga vsak razlaga po svoje. In to še po 20+ letih, odkar obstajajo krožna v sloveniji.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.726
-3
113
večja pretočnost my ass.
Danes se peljem popoldan po dolgem času iz LJ v Kranj, prvič smo stali že na avtocesti - na izvozu za KR, pa da ne boste preveč filozofirali da to zaradi krožnega na izvozu iz AC, stali smo tudi takoj po krožnem, in potem še nekajkrat do novega kranjskega krožišča.