V Kranju novo krožišče

mirsi

Fizikalc
4. jun 2014
242
26
28
Potem pa se 10mio za dodatna pasova podvoza pod AC. Pa najbrž ne bo dovolj
Če je preureditev nekega krožišča - to je položitev nekaj 10 m2 asfalta in postavitev robnikov, nekaj tabel in zarisanih črt miljon, bo za nov nov štiripasovni podvoz + kolesarsko stezo pod avtocesto tvojim 10 miljonom za dodat najmanj še kako ničlo.

In najbrž se bodo potem spomnili še kak večmiljonski projekt, "ki bo dokončno rešil težavo" , (vi pa ploskali) preden boste pogruntali, da nas samo vlečejo za nos in si bašejo žepe, ker ozko grlo je na semaforjih od krožišča proti mestu. Ampak je povsod po svetu tako, da če je veliko prometa, je tudi gneča in kak zastoj.
 

mirsi

Fizikalc
4. jun 2014
242
26
28
Včeraj sem po njem in se čudil dvema. Iz škofje Loke za Kranj, pri uvozu iz Šenčurja sta oba menjala pas (na notranjega) namesto da bi šla po radiju rondoja lepo naprej in bi ju zunanje pas lepo odpeljal proti Kranju.
Js pa v soboto popoldan ustavil v krožišču, ker mi je nekdo iz Britofa zaprl pot, ker je na mojem pasu čakal na prosti notranji pas.
In kljub temu da je policaj v linku prvega posta te teme izrecno rekel, da je tako početje nevarno, boste še kar gonili, kako je krožišče bolj varno, Pa to še ni vse, še večjo nevarnost predstavljajo številna križanja in prehodi prek pasov v krožišču - ki jih prej ni bilo.

Opažamo številne kršitve in posledično nevarnosti, ki jih prej ni bilo. In ko napišem, da je krožišče sedaj manj varno, pa tolčete po meni.

Evo danes berem novo cvetko opranoglavca v obrambi koruptivnih politikov. Piše nekdo zgoraj, da je krožišče bolj pretočno, ampak zastoji so še zaradi večjega prometa :) Kaj se je nekaj tisoč kranjčanov čez noč po odprtju krožišča zaposlilo v Ljubljani, pa se sedaj tam vozijo, prej jih pa ni bilo al kaj?
 

Hanzi

Majstr
27. jul 2007
34.405
473
83
pri taščici
mirsi
Če se ti je kdo nastavil na zunanjem pasu in čakal da se bo notranji spraznil, ga pač odrini. Boš imel vsaj nove luči pa.odbijac. ko bo on nekajkrat menjal vrata, bo ugotovil, da je bolj pametno da počaka pred rondojem da sta oba pasova prazna.
V obratni smeri se dogaja na rondojih med zalami in Tomačevim. Po zunanjem pasu gladko mimo izvoza, jaz pa iz notranjega zapuščam krožišče na levi pas dvopasovnice ( po katerem sem tudi prišel v rondo)
 

mirsi

Fizikalc
4. jun 2014
242
26
28
11 - in kaj ima to veze s krožiščem?

Bolj kot št. semaforjev je problem to, da upravljalec zna nastaviti rdeči val v obe smeri, zelenega pa niti v eno.
Ima to veze s krožiščem, ker je brez veze zapravljat za takoimenovano "full pretočno krožišče" (ki to sploh ni), če se 50m naprej ustaviš pred semaforjem.
Pa naprej do zdravstvenega doma (2km) ni samo en ampak jih je najmanj 10.
 
Nazadnje urejeno:

mirsi

Fizikalc
4. jun 2014
242
26
28
mirsi
Če se ti je kdo nastavil na zunanjem pasu in čakal da se bo notranji spraznil, ga pač odrini. Boš imel vsaj nove luči pa.odbijac. ko bo on nekajkrat menjal vrata, bo ugotovil, da je bolj pametno da počaka pred rondojem da sta oba pasova prazna.
V obratni smeri se dogaja na rondojih med zalami in Tomačevim. Po zunanjem pasu gladko mimo izvoza, jaz pa iz notranjega zapuščam krožišče na levi pas dvopasovnice ( po katerem sem tudi prišel v rondo)
Ja, bi imel nove luči in odbijač, ampak na svoje stroške + kazen + dražje zavarovanje naslednjih x let.
Saj je v tej temi že nekdo postavil vprašanje, kdo bi bil kriv, pa nekako nismo dobili nekega zadovoljivega odgovora.

Pomoje, tisti iz Britofa je res naredil prekršek, za kar bi dobil nekaj denarne kazni in to je vse, Jaz pa bi povzročil nesrečo (namenoma), nebi ustavil pred oviro, pa bi moral, varnostna razdalja, neprilagojena hitrost? ... Saj me ni tako izsilil, da se nebi dalo ustavit pred njim in preprečit trčenja.
Tako da ne bom upošteval tvojega nasveta.
 
Nazadnje urejeno:

mirsi

Fizikalc
4. jun 2014
242
26
28
In si v prekršku in boš kriv in boš bentil čez vse.
Tudi po zunanjem ne smeš peljat mimo izvoza naravnost.

Tisto krožišče pri Žalah je pa tudi sfušano, ker talna oznacba ni v skladu s splošnimi prometnimi pravili.
po pravilih po zunanjem nebi smel peljat po zunanjem mimo izvoza, tu pa talna oznacba prometnih iznici to pravilo. - in povzroca vrsto nevarnih situacij - podobnih kot jih opisuje hanzi
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
13.952
195
63
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ima to veze s krožiščem, ker je brez veze zapravljat za takoimenovano "full pretočno krožišče" (ki to sploh ni), če se 50m naprej ustaviš pred semaforjem.
Pa naprej do zdravstvenega doma (2km) ni samo en ampak jih je najmanj 10.

"11", kot je napisal predhodnik, je skoraj enako kot "najmanj 10" :) ... Ti bi torej raje, da ta denar pokradejo in ga spravijo v svoj zep, ni pa videti nobene posodobitve?
 

mirsi

Fizikalc
4. jun 2014
242
26
28
"11", kot je napisal predhodnik, je skoraj enako kot "najmanj 10" :) ... Ti bi torej raje, da ta denar pokradejo in ga spravijo v svoj zep, ni pa videti nobene posodobitve?
Tistih par 10m2 asfalta, nekaj robnikov in tabel ni vredno miljon, torej o kraji in korupciji lahko govorimo tudi v tem primeru.
Za miljon ti lahko kupiš 5+ hiš s parcelo, ograjo okol in asfaltiranim dovozom,

Je pa za nas uporabnike še vedno bolje, da bi denar samo ukradli in nič naredili, kot pa da za ta denar zgradili v primerjavi s prejšnjim slabše, manj varno krožišče. To sedaj je posodobitev na slabše.

Tista tako opevana večja pretočnost je pa bullshit, kot prvo je nepotrebna, ker je ozko grlo itak na najslednjih semaforjih, pa tudi lažna, tisti iz Britofa brez dvoma potrebuje da ob gneči pride čez krožišče več časa - v primerjavi s prej. (enako v obratni smeri) Gneče so pa po pripovedovanju tudi iz Šenčurja takšne kot prej. Pravtako je v novem krožišču več križanj, kar povzroča vrsto nevarnih situacij. Potem se dogajajo še kršitve pravil, kar je tudi nevarno.

Le kakšna večja pretočnost, če sem se zadnjič moral ustavit sredi krožišča, in sem čakal, da se je tisti iz Britofa speljal iz mojega pasu, on pa je čakal, da bo prost notranji pas. Policaji pravijo, da je takšno ustavljanje nevarno. Prej se kaj takega ni nikoli dogajalo.

Ta denar bi lahko bolj koristno uporabili, (recimo krožišče na izvozu AC Brnik), ceste v slo so precej v razsulu, tako da nebi bilo problem poiskat kakšen za obnovo bolj potreben projekt.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Jado

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
13.952
195
63
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Manj varno je samo zaradi “bumbarjev”, ki ne upostevajo prometnih predpisov in mislijo, da so sami na cesti... in vozijo popolnoma po lastni presoji...

Sicer pa, ko stalno omenjas ta miljoncek, in da je za to treba le par 10m2, nekaj robnikov in tabel... Noben ti ne brani, da se sam prijavis na kak razpis, pa pobases tisti miljoncek v svoj zep... ;)

Moje mnenje je drugacno od tvojega... in sam nimam prav nobenega problema s tem kroziscem...

tvoja situacija, ko si moral pocakati, je pa zgolj zaradi tebi podobnega, ki si predpise razlaga po svoje... Ce gres naravnost, je nekako logicno, da se razvrstis na notranji pas za naravnost... in ne na zunanjega.. Vsaj jaz vedno tako pocnem, ko se peljem skozi to krozisce...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

tony

Fizikalc
23. jul 2007
6.721
26
38
Tale Mirsijev prispevek o novih Brniških rondojih je že malo star, a zelo na mestu:
"Na tej cesti so v zaporedju 3 krožišča, in vsako je malce drugačno. Le zakaj - ob enakem prometu???? In najbolj problematično je ravno to krožišče s posnetka."

Tole mene zmoti vsakič, ko se peljem mimo... Projektanti teh umetnij so bili očitno glupi do amena, in jih na cesto ne bi spustil niti s skirojem. Ko so rondoja odprli odprli, so o njih pisali po vseh medijih, ni bilo pa enega, ki bi povedal, da so neumno postavljeni...

In, mimogrede, mimo letališča trenutno ni posebne potrebe po turbo rondojih; ti so pač na tistem koncu prišli v modo.

Če zaporedno postaviš 3 normalne rondoje (kjer greš vsakič ven tako, da slediš glavni cesti, ki gre naravnost), je stvar enostavna kot pasulj. Ampak s turbo rondoji pa moraš upoštevati idejo projektanta, in če ta na dveh gosto postavljenih rondojih ni povsem enaka, to ustvarja zmedo. Komaj čakam, da bo tam enkrat en kamion peljal bolj na pamet in koga spremenil v palačinko...

In, ko smo že pri kamionih: ko se dela turbo rondo, bi lahko tudi projektant iz šole za posebne potrebe predvidel, da se zanj rabi več prostora kot za fičota.
 

mirsi

Fizikalc
4. jun 2014
242
26
28
Manj varno je samo zaradi “bumbarjev”, ki ne upostevajo prometnih predpisov in mislijo, da so sami na cesti... in vozijo popolnoma po lastni presoji...
Torej priznaš da je krožišče od sedaj manj varno. Res je tako.
Vendar ne samo zaradu "bumbarjev", ki v prejšnjem krožišču niso delali nobenih nevarnost, ampak tudi zaradi slabega projektiranja.
Sicer pa, ko stalno omenjas ta miljoncek, in da je za to treba le par 10m2, nekaj robnikov in tabel... Noben ti ne brani, da se sam prijavis na kak razpis, pa pobases tisti miljoncek v svoj zep... ;)
Haha, a misliš da v naši skorumpirani državi na razpisu zmaga najcenejši in najboljši. LOL.
V tem primeru naj bi na razpisu zmagal tisti, ki je financiral volilno kampanijo Bratuškovi - pravi občinski svetnik Stevanovič.
Moje mnenje je drugacno od tvojega... in sam nimam prav nobenega problema s tem kroziscem...
Če priznavaš, da je krožišče sedaj manj varno, kar si napisal v prvem stavku, potem sva kar istega mnenja. In to je korak nazaj - na slabše.
tvoja situacija, ko si moral pocakati, je pa zgolj zaradi tebi podobnega, ki si predpise razlaga po svoje... Ce gres naravnost, je nekako logicno, da se razvrstis na notranji pas za naravnost... in ne na zunanjega.. Vsaj jaz vedno tako pocnem, ko se peljem skozi to krozisce...
Če se na enem od treh brniških razvrstiš na notranji pas, sploh ne prideš naravnost, brez vožnje čez robnik, toliko o tvoji logiki. Moraš gledat table, in tabla mi je pokazala,, da se za naravnost razporedim lahko tudi na zunanji pas. Kar sem storil in obstal sredi krožišča.
Pa ne zaradi "bumbarja" ampak zaradi projektanta, ki je bumbarjem omogočil takšno početje. Prej bumbarji kaj takega niso počeli, pa so ravnotko vozili tam.

Ne vem kako ste tako trdi v glavo, da ne veste, (oz. ker imate oprano glavo nočete priznati), da se je lažje in bolj varno samo vključiti desno na en edini pas, kot pa prečkat en pas in se vključiti na drugega. Peš tud lažje in bolj varno prečkam eno pasovno cesto, kot pa štiripasovno - samo primer. Sploh kadar je veliko prometa, kar v tem krožišču v določenih uraj je slučaj. Tista pretočnost, s katero opravičujejo miljon je pa bulshit, če krožišču sledi 10+ semaforjev. In tudi jo v praksi ni, če se tisti iz šenčurja ustavljamo v krožišču, tisti iz britofa in Šk. Loke pa čakajo na prosta dva pasova da se vključijo (prej na enega).