V Kranju novo krožišče

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Preberi cel stavek... ne samo tisto, kar tebi ustreza...

Po tvoje bi bilo najbolje, da je tam krizisce enakovrednih cest... tako kot je bilo pred ene tridesetimi leti.. velja samo desno prwvilo... ne rabis nobenih tabel... cakas pa vseeno ali tukaj ali na naslednjem kriziscu... mozgane na off, zamizis in gas skozi krizisce... ce poci, pac poci... smola... Ce ne, pa si hitro in brez uporabe mozganov skozi... Imas samo 50% moznosti da ti ne rata... ;)

in moje mnenje nikakor ne more biti enako kot tvoje... Ker po mojem je to krozisce cisto OK... timpa vidis samo tisti miljoncek, ki so ga zapravili in bi bilo cisto vseeno, ce bi ostalo tako, kot je bilo...
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.774
-216
113
Preberi cel stavek... ne samo tisto, kar tebi ustreza...

Po tvoje bi bilo najbolje, da je tam krizisce enakovrednih cest... tako kot je bilo pred ene tridesetimi leti.. velja samo desno prwvilo... ne rabis nobenih tabel... cakas pa vseeno ali tukaj ali na naslednjem kriziscu... mozgane na off, zamizis in gas skozi krizisce... ce poci, pac poci... smola... Ce ne, pa si hitro in brez uporabe mozganov skozi... Imas samo 50% moznosti da ti ne rata... ;)

in moje mnenje nikakor ne more biti enako kot tvoje... Ker po mojem je to krozisce cisto OK... timpa vidis samo tisti miljoncek, ki so ga zapravili in bi bilo cisto vseeno, ce bi ostalo tako, kot je bilo...
Sem prebral cel stavek, pa še vedno berem, da si napisal, da je krožišče "manj varno" In takšno krožišče, ki je manj varno kot prej ni OK. Neglede na vzroke.

Tam ni nikoli bilo križišče enakovrednih cest, to si se izmislil. Tam je bilo križišče s prednostno cesto, pa je pokalo in se ubijalo, (ti bi rekel da samo zaradi bedakov - križišče je OK - tebi ne dela težav) potem so naredili dvopasovno krožišče - pa je pokalo, (ti bi rekel da zaradi bedakov....), potem so zgradili enopasovno krožišče, pa ni več pokalo, (le kam so šli bedaki?) in sedaj so zgradili turbo krožišče, Bo pokalo, kršitve in nevarnosti pa vsi opažamo (spet so se čez noč pojavili bedaki). in tudi ti si napisal, da je križišče "manj varno".

Saj verjamem, da je po tvoje to krožišče OK, kot vsako drugo. Mene bolj zanima, zakaj po tvoje prejšnje ni bilo OK, da so ga morali spreminjat? A si imel na prejšnjem ti kakšne težave?
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
Sem prebral cel stavek, pa še vedno berem, da si napisal, da je krožišče "manj varno" In takšno krožišče, ki je manj varno kot prej ni OK. Neglede na vzroke.

Tam ni nikoli bilo križišče enakovrednih cest, to si se izmislil. Tam je bilo križišče s prednostno cesto, pa je pokalo in se ubijalo, (ti bi rekel da samo zaradi bedakov - križišče je OK - tebi ne dela težav) potem so naredili dvopasovno krožišče - pa je pokalo, (ti bi rekel da zaradi bedakov....), potem so zgradili enopasovno krožišče, pa ni več pokalo, (le kam so šli bedaki?) in sedaj so zgradili turbo krožišče, Bo pokalo, kršitve in nevarnosti pa vsi opažamo (spet so se čez noč pojavili bedaki). in tudi ti si napisal, da je križišče "manj varno".

Saj verjamem, da je po tvoje to krožišče OK, kot vsako drugo. Mene bolj zanima, zakaj po tvoje prejšnje ni bilo OK, da so ga morali spreminjat? A si imel na prejšnjem ti kakšne težave?

Najprej je bilo križišče brez semaforjev in je pokalo. Zato so postavili semafor in takrat se je začel dren... Dvopasovno krožišče je bilo fail, ker je bilo premajhno.

Tole kar je bilo pred tem, pa pač ni več požiralo, ker se je promet pač tolk povečal. Če slučajno ne veš, je bla kle vsak dan stoječa kolona, ki je zdaj ni več - je pa drugje, ampak to je drug problem, povezan tud s tistimi 11 semaforji za v Guinessa...
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.774
-216
113
Najprej je bilo križišče brez semaforjev in je pokalo. Zato so postavili semafor in takrat se je začel dren... Dvopasovno krožišče je bilo fail, ker je bilo premajhno.

Tole kar je bilo pred tem, pa pač ni več požiralo, ker se je promet pač tolk povečal. Če slučajno ne veš, je bla kle vsak dan stoječa kolona, ki je zdaj ni več - je pa drugje, ampak to je drug problem, povezan tud s tistimi 11 semaforji za v Guinessa...
Tam ni bilo nikoli semaforjev. Je bilo križišče s prednostno cesto in je pokalo in se pobijalo.
Dvopasovno krožišče je bil sicer korak k izboljšanju varnosti, še vedno pa fail, ker je po naravi bolj nevarno od enopasovnega (imaš v krožišču več križanj, več menjav pasov....) In je malo manj pokalo v primerjavi s prej, ni se pa več pobijalo. Ko so ga spremenili v enopasovnega, so te nevarne točke odpravili in s tem tudi nesreče.
Sedaj so postavili turbo, ki je spet manj varen, imaš v krožišču križanja, prečkanje pasov, pojavljajo se kršitve, ki blokirajo promet....

Zadnjič sem nekje bral, da klasičnih dvopasovnih krožišč ne postavljajo več, ker so manj varna.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.614
199
63
Kranj
Sva šla na wurst in ein Beer potem ko sem mu povedal, da je muto :=)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.322
5.842
113
pri taščici
Kako Tomačevo šiba s 4 pasovi?
Upam da gorenjci še niste prišli do njega. Ker prvi ko bo prišel, bo 16 mrtvih pa en teden vse blokirano.
Aja semafor so naredil. Pa "mal" večji radij
Kako pa Žale s tremi pasovi?
Če delam več kot pol kroga poskušam čim več tega kroga prevoziti po notranjem pasu. In težave mi ponavadi povzročajo vozniki ki se po zunanjem pasu peljejo mimo treh izvozov. Ampak takega se hitro diagnosticira in če je le možno, probam pred njega priti iz rondoja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in zaseka

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.757
4.904
113
Ne se norca delat iz krančanov, ker nismo sami krivi, da smo taki.
Ne maramo sprememb, ker jih nismo navajeni. Kle se v 40 letih ni spremenilo čisto nič. Nobene nove ceste, ničesar. Teh 11 semaforjev, ki jih tko rad omenjam, je starih 40 let. Od kar je avtocesta, je to glavna vpadnica v Kranj. Cesta je pa taka kot v prešernovih časih... No, asfaltiral so jo. Pa na Jelenovem klancu so kocke zamenjal z asfaltom...

Kranj je 3 oz. 4 mesto v slo pa nima ene same 4 pasovnice razen čez delavski most. Nima avtobusne postaje, da o železniški ne govorim... Kle promet ni prioriteta. Kle promet sploh ni faktor. Sploh ne vem, kaj je faktor... Prešernov dan pa kranjska noč?
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ne se norca delat iz krančanov, ker nismo sami krivi, da smo taki.
Ne maramo sprememb, ker jih nismo navajeni. Kle se v 40 letih ni spremenilo čisto nič. Nobene nove ceste, ničesar. Teh 11 semaforjev, ki jih tko rad omenjam, je starih 40 let. Od kar je avtocesta, je to glavna vpadnica v Kranj. Cesta je pa taka kot v prešernovih časih... No, asfaltiral so jo. Pa na Jelenovem klancu so kocke zamenjal z asfaltom...

Kranj je 3 oz. 4 mesto v slo pa nima ene same 4 pasovnice razen čez delavski most. Nima avtobusne postaje, da o železniški ne govorim... Kle promet ni prioriteta. Kle promet sploh ni faktor. Sploh ne vem, kaj je faktor... Prešernov dan pa kranjska noč?

40 let pa niso stari vsi tile semaforji od Mercatorja do porodnisnice...vsaj polovico so ji kasneje dodali...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Sem prebral cel stavek, pa še vedno berem, da si napisal, da je krožišče "manj varno" In takšno krožišče, ki je manj varno kot prej ni OK. Neglede na vzroke.

Tam ni nikoli bilo križišče enakovrednih cest, to si se izmislil. Tam je bilo križišče s prednostno cesto, pa je pokalo in se ubijalo, (ti bi rekel da samo zaradi bedakov - križišče je OK - tebi ne dela težav) potem so naredili dvopasovno krožišče - pa je pokalo, (ti bi rekel da zaradi bedakov....), potem so zgradili enopasovno krožišče, pa ni več pokalo, (le kam so šli bedaki?) in sedaj so zgradili turbo krožišče, Bo pokalo, kršitve in nevarnosti pa vsi opažamo (spet so se čez noč pojavili bedaki). in tudi ti si napisal, da je križišče "manj varno".

Saj verjamem, da je po tvoje to krožišče OK, kot vsako drugo. Mene bolj zanima, zakaj po tvoje prejšnje ni bilo OK, da so ga morali spreminjat? A si imel na prejšnjem ti kakšne težave?

Kot kaze tudi brati ne znas... Cel stavek ni samo tisto, kar si dal bold... ampak tole: Manj varno je samo zaradi “bumbarjev”, ki ne upostevajo prometnih predpisov in mislijo, da so sami na cesti... in vozijo popolnoma po lastni presoji...

Glede sedanjega in prejsnjega... Dosedaj kaze, da je novo bolj pretocno, ker ni vec takih kolon pred kroziscem v konicah... predvsem je bil prej problem iz smeri Sencurja... Pa tudi iz drugih smeri ni videti nekih hudih zastojev...
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Ampak, ko delas obvoznico v tem primeru mimo letalisca, ja madona a ne naredis vsaj dvopasovnice? Kot v normalnem svetu!
Kako Tomačevo šiba s 4 pasovi?
Upam da gorenjci še niste prišli do njega. Ker prvi ko bo prišel, bo 16 mrtvih pa en teden vse blokirano.
Aja semafor so naredil. Pa "mal" večji radij
Kako pa Žale s tremi pasovi?
Če delam več kot pol kroga poskušam čim več tega kroga prevoziti po notranjem pasu. In težave mi ponavadi povzročajo vozniki ki se po zunanjem pasu peljejo mimo treh izvozov. Ampak takega se hitro diagnosticira in če je le možno, probam pred njega priti iz rondoja.
HAHAHAHA prav hotel sem odpreti posebej temo za gorenjce, ki imajo s kroznimi krizisci toliko problema, 22 strani na forumu za primskovo. Se dobro, da niso sli v koper kjer so se pred kratkim delovala tista improvizirana krozna s plastenkami vode, ki so oznacevala pasove.
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.322
5.842
113
pri taščici
V Kopru sem nekaj dni poleti, pa znam z zavezanimi očmi voziti tiste rondoje. Brniske lahko vozim vsak teden, pa bom vsak teden zijal table na kater pas moram iti pred rondojem, pa če je slučajno šansa, da kakšnega sanjaca v rondoju dol pocim
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in mirsi

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.774
-216
113
Kot kaze tudi brati ne znas... Cel stavek ni samo tisto, kar si dal bold... ampak tole: Manj varno je samo zaradi “bumbarjev”, ki ne upostevajo prometnih predpisov in mislijo, da so sami na cesti... in vozijo popolnoma po lastni presoji...

Glede sedanjega in prejsnjega... Dosedaj kaze, da je novo bolj pretocno, ker ni vec takih kolon pred kroziscem v konicah... predvsem je bil prej problem iz smeri Sencurja... Pa tudi iz drugih smeri ni videti nekih hudih zastojev...
Ja berem cel stavek, in v njem priznavaš, da je krožišče manj varno. In do tu se strinjam s tabo. Res je sedaj manj varno.
Tudi če je manj varno zaradi bumbarjev, ki ne upoštevajo predpisov.... je še vedno manj varno. In ker je manj varno kot prej, je ta posodobitev korak na slabše.
Varnost je pač na prvem mestu.

Tista večja pretočnost je bulshit, če krožišču sledi 10+ semaforjev. In ne bo mi noben govoril, da sedaj nekdo iz Britifa v konici bolj pretočno in hitro pride proti Šk. Loki, kot je prej. Prej se je samo vključil na zunanji pas, sedaj mora pa prečkat zunanji pas in se vključit v drugiga (notranjega). - In to ob koloni po dveh pasovih.
Ja, če hoče malo pohitrit, (beri =izboljšat svojo pretočnost) ob luknji na zunanjem zapelje na zunanjega in blokira vse ki po zunanjem iz Šenčurja preljejo v Kranj. Na tak primer sem že naletel om enem mojih redkuh voženj skozi krožišče. Pa gre tudi pretočnost tistih iz Šenčurja v qrac, ko čakajo sredi krožišča.
 
Nazadnje urejeno:

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.774
-216
113
Kako Tomačevo šiba s 4 pasovi?
Upam da gorenjci še niste prišli do njega. Ker prvi ko bo prišel, bo 16 mrtvih pa en teden vse blokirano.
Aja semafor so naredil. Pa "mal" večji radij
Kako pa Žale s tremi pasovi?
Če delam več kot pol kroga poskušam čim več tega kroga prevoziti po notranjem pasu. In težave mi ponavadi povzročajo vozniki ki se po zunanjem pasu peljejo mimo treh izvozov. Ampak takega se hitro diagnosticira in če je le možno, probam pred njega priti iz rondoja.
Ja a gorenjski prej ni šibal? A niste vsi živi prišli skoz? A ga kdo od vas prej ni znal zvozit?
Point je v tem, da so gorenjci povsem funkcionalno in varno krožišče spremenili v manj varnega in zato zapravili miljon.
Ko so gradili Tomačevo - so zgradili boljšega, kot je bil prej. v kranji pa obratno.
Tisti pri žalah je pa sfušan, - ker tisti, ki vozijo po zunanjem mimo treh izvozov vozijo čisto po predpisih. Je pa nevarno, ker prihaja do križanj.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.340
672
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ja berem cel stavek, in v njem priznavaš, da je krožišče manj varno. In do tu se strinjam s tabo. Res je sedaj manj varno.
Tudi če je manj varno zaradi bumbarjev, ki ne upoštevajo predpisov.... je še vedno manj varno. In ker je manj varno kot prej, je ta posodobitev korak na slabše.
Varnost je pač na prvem mestu.

Tista večja pretočnost je bulshit, če krožišču sledi 10+ semaforjev. In ne bo mi noben govoril, da sedaj nekdo iz Britifa v konici bolj pretočno in hitro pride proti Šk. Loki, kot je prej. Prej se je samo vključil na zunanji pas, sedaj mora pa prečkat zunanji pas in se vključit v drugiga (notranjega). - In to ob koloni po dveh pasovih.
Ja, če hoče malo pohitrit, (beri =izboljšat svojo pretočnost) ob luknji na zunanjem zapelje na zunanjega in blokira vse ki po zunanjem iz Šenčurja preljejo v Kranj. Na tak primer sem že naletel om enem mojih redkuh voženj skozi krožišče. Pa gre tudi pretočnost tistih iz Šenčurja v qrac, ko čakajo sredi krožišča.

Ocitno NE beres celega stavka... oz. mogoce ga res preberes, vendar vzmaes ven samo tisto, kar tebi pase...

Nekako podobno je, ce napisem, da si ti bebec, ce imas dve levi nogi.... Videl bos samo prvi del stavka in me obtozil, da sem ti napisal, da si bebec... tisto, da le v primeru, da ims dve levi nogi pa ne...

Glede varnosti pa... ce se na cesti najde pravi bebec (tak brez dveh levih nog)... le vsaka cesta nevarna... pa naj bo se narejena se tako varno.

Me pa veseli, da si koncno priznal, da je krozisce bolj pretocno... in da je problem naprej v 10+ semaforjih ;) ... Mimogrede po tej cesti, kjer je toliko semaforjev, se peljem vsak dan... Pa me sicer moti to, da so res vcasih tako nesinhrnozirana, da se je treba pri skoraj vsakem ustavit... Ampak promet tece... in ne stojimo v dolgi koloni, tako kot se je prej stalo iz smeri Sencurja proti temu novem kroziscu... Ti pa si priznal tudi to, da se zelo redko peljes tukaj... si pa najbolj glasen, kar se tice nerganja glede slabse varnosti, kot je bila prej... Le kako, ce se tako redko tam peljes... Nisem se videl, da bi kdo sedel ali stal pri tem kroziscu in opazoval promet, da lahko potem komentira o tem, kako je krozisce veliko manj varno, kot je bilo prej... :) ... Si imel ocitno smolo, da si ravno takrat, ko si se peljal tam mimo, naletel na bedake, ki delajo stalo in pripomorejo k takim nevarnim situacijam...

Naj bo dovolj, ker pri tebi preberem samo MANJ VARNO in MILJONCEK... ;)
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.322
5.842
113
pri taščici
mirsi
Ljubitelj kolon, jaz bi AC do Lj preoiral nazaj v njive, ali pa prodajal gorenjsko vinjeto po jurja.
Nekajkrat sem stal od Šenčurja do rondoja, zdaj sem sicer manjkrat v vašem koncu, v četrtek je bilo vse ok.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.774
-216
113
Ocitno NE beres celega stavka... oz. mogoce ga res preberes, vendar vzmaes ven samo tisto, kar tebi pase...

Nekako podobno je, ce napisem, da si ti bebec, ce imas dve levi nogi.... Videl bos samo prvi del stavka in me obtozil, da sem ti napisal, da si bebec... tisto, da le v primeru, da ims dve levi nogi pa ne...

Glede varnosti pa... ce se na cesti najde pravi bebec (tak brez dveh levih nog)... le vsaka cesta nevarna... pa naj bo se narejena se tako varno.

Me pa veseli, da si koncno priznal, da je krozisce bolj pretocno... in da je problem naprej v 10+ semaforjih ;) ... Mimogrede po tej cesti, kjer je toliko semaforjev, se peljem vsak dan... Pa me sicer moti to, da so res vcasih tako nesinhrnozirana, da se je treba pri skoraj vsakem ustavit... Ampak promet tece... in ne stojimo v dolgi koloni, tako kot se je prej stalo iz smeri Sencurja proti temu novem kroziscu... Ti pa si priznal tudi to, da se zelo redko peljes tukaj... si pa najbolj glasen, kar se tice nerganja glede slabse varnosti, kot je bila prej... Le kako, ce se tako redko tam peljes... Nisem se videl, da bi kdo sedel ali stal pri tem kroziscu in opazoval promet, da lahko potem komentira o tem, kako je krozisce veliko manj varno, kot je bilo prej... :) ... Si imel ocitno smolo, da si ravno takrat, ko si se peljal tam mimo, naletel na bedake, ki delajo stalo in pripomorejo k takim nevarnim situacijam...

Naj bo dovolj, ker pri tebi preberem samo MANJ VARNO in MILJONCEK... ;)
Ja, če ti napišeš da sem bebec, če imam dve levi nogi, pa pogledam in vidim da imam dve levi nogi, te bom obtožil, da si napisal da sem bebec.
In če napišeš : "Manj varno je samo zaradi “bumbarjev”, ki ne upostevajo prometnih predpisov in mislijo, da so sami na cesti... in vozijo popolnoma po lastni presoji... " in vidim da mnogi ne upoštevajo prometnih predpisov, potem pomeni da si napisal, da je krožišče manj varno. In tudi je.
Ne strinjava se pa v tem, da ti misliš, da je krožišče manj varno samo zaradi tistih kršiteljev, jaz pa mislim da je manj varno poleg kršiteljev tudi zaradi napačne zasnove in izvedbe krožišča. Prejšnje je bilo bolj varno.
Tisti, ki jim danes praviš "bumbarji" so pa tudi prej vozili tam, pa niso nobene nevarnosti povzročali. prej je bilo kljub istim voznikom varneje prevoziti krožišče.

Ja takrat, ko so spremenili navadno križišče v dvopasonega krožnega in potem še enkrat v enopasovnega krožnega in vsakič izboljšali prometno varnost, so si politiki/projektanti/gradbinci pripenjali zasluge za izboljšanje varnosti, sedaj ko so šli nazaj na slabšo varnost, so pa krivi "bumbarji", ki ne znajo vozit, kajne.

Nisem nikjer napisal, da je sedaj pretočnost boljša ampak obratno. In tudi slika iz ene od prejšnjih strani, (kolona do šenčurja), ter moje izkušnje pri vožnji skozi to krožišče kažejo, da ni nič bolj pretočno. Nikoli prej nisem sred krožišča stal in čakal, evo prejšnjo soboto prvič. Pravim pa da je pretočnost tega krožišča čisto nepomemben faktor, ker ozko grlo je itak pri semaforjih. Pretočnost je samo pesek v oči vam, da hvalite novo krožišče, ki je bilo zgrajeno samo zato, da je nekdo fajn zaslužil in spravil miljonček v žep. Davkoplačevalci pa plačamo.