V Kranju novo krožišče

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Nevem no... jaz nimam prav nobenega problema s tem kroziscem... niti z novim kranjskim... probleme imajo pomoje predvsem tisti, ki jih bolj malo briga, kaj se dogaja okoli njih in mislijo, da morajo imeti povsod prednost in pomoznosti se ne uporabljajo smernikov ;) :norec:
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomazpog in Hanzi

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.789
-255
113
Nevem no... jaz nimam prav nobenega problema s tem kroziscem... niti z novim kranjskim... probleme imajo pomoje predvsem tisti, ki jih bolj malo briga, kaj se dogaja okoli njih in mislijo, da morajo imeti povsod prednost in pomoznosti se ne uporabljajo smernikov ;) :norec:
Probleme imajo tisti, ki prihajajo iz Britafa in nadaljujejo v Šk. Loko pri popoldanski konici (to je najbolj obremenjeno križišče v Kranju), kako se vključiti na notranji pas skozi tekočo kolono na zunanjem pasu na prost notranji pas. Ob upoštevanju, da se bo kolena še strnila oz celo ustavila ob vsakem prečkanju pešca pri Mercatorju. In ta manever je precej bolj zahteven in nevaren, kot pri starem krožišču, ker se tisti iz Šenčur -Kranj križajo s tistimi Britof - Šk Loka. Prej so se samo vrinili v kakšno luknjo v koloni - sedaj morajo prečkat zunanji pas in se vrinit na notranjega.

Saj beri poste na prejšnji strani, pa vprašanje, kdo bo kriv, če se tisti iz Britofa postavi na zunanji pas ko je prost in čeka na prostega notranjega, potem pa nekdo iz Šenčurja po zunanjem prileti vanj, medtem ko prvi stoji in čaka.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.789
-255
113
mislim, da je zadeva jasna:

57. člen (približevanje križišču in razvrščanje pred križiščem)
...

(2) Voznik ne sme zapeljati na križišče, če bi zaradi gostote prometa, ovire ali drugega vzroka obstal na križišču in oviral ali onemogočil promet vozil z leve ali desne.
To je že res, da voznik ne sme zapeljat v križišče, ampak tisti, ki pripelje z leve/desne se pa tudi ne sme kar zaletet v stoječe vozilo. Kaj pa varnostna razdalja, pa tisto da mora voznik bit sposoben vedno ustavit vozilo pred oviro.....
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.789
-255
113
Bi bilo kaj drugače če bi bilo enopasovno krožišče?
Seveda je bilo precej drugače, ko je bilo krožišče enopasovno Lažje se je vključit na zunanji pas, (pri enopasovnem krožišču) - slejkoprej se najde kaka luknja, kot pa sedaj prečkat en prometni pas in se vključit na notranjega. Pa čakat da se najde luknja na obeh pasovih hkrati. Kolona pa ob prometni konici strnjena od Šenčurja do Kranja.
Pri enopasovnih krožiščih ni križanja prometnih poti, sedaj se tisti, ki pelje iz Britofa v ŠK.Loko križa s tistim, ki pelje iz Šenčurja v Kranj.
No saj mogoče se bo našla pametna glava, ki bi rada spet zaslužila kak miljonček, pa bodo še namesto tega križanja postavili mini krožišče, pa bomo potem dobili takega kot v Swindonu :)
Swindon roundabout
OK, ena varianta je, da ko je luknja na zunanjem, da zapelješ na zunanjega, in tam čakaš še na luknjo na notranjem. Pa še ne vemo točno, ali je to dovoljeno ali ni, je bilo vprašanje na prejšnji strani.

Saj klasično dvopasovno krožišče je tam v preteklosti že bilo, pa se ni obneslo.Je precej pokalo. So ga potem predelali v enopasovnega, pa je bilo potem mnogo bolj varno. Vključevanje lažje. Sedaj pa spet korak nazaj, na škodo naše varnosti.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Prej je pokalo predvsem zato, ker so eni kar preckali pasove, kakor se jim je zljubilo... oz. po najkrajsi liniji, kot da krozisca sploh ne bi bilo ...

In ce na tisto vprasanje, ce je dovoljeno zapeljeti na zunanji pas in tam cakati, da se izprazni notranji, ne ves odgovora, potem je najbolje, da se tega krozisca izogibas in gres raje eno krizisce prej in okoli Mercatorja :D :D :D ...

Kolikor se vozim tam mimo, vidim, da ni problemov s tem... in iz smeri Britofa ni daljse stojece kolone ... Torej ni nevemkoliko prometa iz te smeri ali pa drugi nimajo teh problemov, kako zapeljati na notranji pas in nadaljevati voznjo do Skofje Loke ali proti Brniku ...
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.789
-255
113
Prej je pokalo predvsem zato, ker so eni kar preckali pasove, kakor se jim je zljubilo... oz. po najkrajsi liniji, kot da krozisca sploh ne bi bilo ...
Tako je tudi prav in po predpisih. Vse ostalo ne kaznivo. Moraš peljat po najkrajši liniji, torej če greš naravnost, se moraš postavit na levi pas, prečkat zunanji pas in peljat malce po notranjem, nato pa na drugi strani spet prečkat zunanjega in ven. To je najkrajša linija. Če pa zavijaš desno pa se postaviš na desni pas in po najkrajši poti ven.
Ja poka pa res, ker se poti križajo - podobno kot pri tem novem kranjskem krožišču. zato je varnejše enopasovno krožišče.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Seveda je bilo precej drugače, ko je bilo krožišče enopasovno Lažje se je vključit na zunanji pas, (pri enopasovnem krožišču) - slejkoprej se najde kaka luknja, kot pa sedaj prečkat en prometni pas in se vključit na notranjega.
Zgoraj si pisal da je notranji pas prazen in da ne moreš do njega.
Evo:
Uporabnik mirsi je napisal:
, kako se vključiti na notranji pas skozi tekočo kolono na zunanjem pasu na prost notranji pas.
Sej bo ... :)
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.789
-255
113
Zgoraj si pisal da je notranji pas prazen in da ne moreš do njega.
Evo:
Sej bo ... :)
Ja veš situacija v prometu se spreminja, enkrat je zunanji pas poln, pa notranji prazen, drugič je notranji poln, pa zunanji prazen, tretjič sta oba polna, - v teh primerih se vključit pač ne moreš. Lahko samo čakaš in čakaš, da zmanjka prometa iz Šenčurja. In glede na to, da je to najbolj obremenjeno križišče v Kranju, se boš načakal.
Če pa tam pelješ ob 3 ponoči, je pa vse prazno. Takrat ni nobenega problema, gre vse tekoče.
 

Dualis

Fizikalc
30. nov 2008
405
239
43
Prej je pokalo predvsem zato, ker so eni kar preckali pasove, kakor se jim je zljubilo... oz. po najkrajsi liniji, kot da krozisca sploh ne bi bilo ...

In ce na tisto vprasanje, ce je dovoljeno zapeljeti na zunanji pas in tam cakati, da se izprazni notranji, ne ves odgovora, potem je najbolje, da se tega krozisca izogibas in gres raje eno krizisce prej in okoli Mercatorja :D :D :D ...

Kolikor se vozim tam mimo, vidim, da ni problemov s tem... in iz smeri Britofa ni daljse stojece kolone ... Torej ni nevemkoliko prometa iz te smeri ali pa drugi nimajo teh problemov, kako zapeljati na notranji pas in nadaljevati voznjo do Skofje Loke ali proti Brniku ...


Lepo napisano, menim, da je to stvar vozniške kulture in je problem na večini krožišč oz. na splošno pri nas.

LP
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.789
-255
113
Še v kontra smeri iz Škofje loke protu centru Kranja ... tudi "preživel" ;)

A prejšnjega pa nisi preživel, da je bilo treba miljon zapravit za novega, manj varnega?

Ceste po Sloveniji so v obupnem stanju, tu pa zapravijo miljon za to, da je miljonček zaslužil prijateljski gradbinec.
Zoran Stevanović : .........Zato je samo širjenje krožišča le stran vržena masa denarja, izvaja pa se samo zaradi populizma ministrice za infrastrukturo in vračanja kampanjskega denarja gradbenemu izvajalcu.

MIljonček je šel za korupcijo, .......popoldanska kolona iz Šenčurja proti Kranju ostaja enaka kot prej, torej pretočnost ni nič večja, je pa križišče bolj sedaj nevarno, zaradi več križanja poti v krožišču.
 

mirsi

Predator
4. jun 2014
7.789
-255
113
Lepo napisano, menim, da je to stvar vozniške kulture in je problem na večini krožišč oz. na splošno pri nas.

LP
Lepo napisano, zdej pa še pojasni, kako bi pa morali peljat skozi krožišče (če greš naravnost) če ne po najkrajši poti, torej tako da zapelješ čez zunanji pas na notranji, in nato na drugi strani nataj na zunanjega in ven ?