Uradni servis neuradni servis

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
2
36
39
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik gmarko pravi:
dost uradnih servisev NE pustijo strankam , da si zraven, ker ...motiš delo delavca, zarad varstva pri delu...itd. u končni fazi gre pa za zakrivanje resnice, da potem lahko računajo pa lažejo kaj so delali.

še to se je tud zgodil: da, so me pred posegom prašal, ali mi vrnejo stare dele, vedn sm reku DA, pa nikol dobil. ker jih je že serviser prej u kontejner vrgu, ---kaj je vrgu ne bom nikol vedu. a je tko


Pri eni večji avtohiši na štajerskem so se štli to prašičjerejo okol servisov, mamca 65 let, pripelje svojega twingeca na servis,
avto garažiran in vožen ravno tolko da je vožen tam do 60kmh, serviser pogleda olje, zavore, hladilno, vitrex, skupno deset minut
dela, ker je vse še v vrhunskem stanju, postavijo avto nazaj, izdajo račun, mamca pridejo čez tri ure po servisiran avto...
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
in ji vrnejo zamenjane dele od drugega twingeca 200000 prevoženih ..mamca pa: kaj ste vi pridn, k vam pa še pridem.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Tri vozila od štirih so bila ob nakupu nova in so uradni servis videla samo v garancijskem obdobju. Pri enem od teh treh je bilo ugotovljeno, da po šestih letih olje ni bilo NIKOLI IZPUŠČENO iz motorja, samo izsesano, zaradi česar je na dnu nastal nekakšen oljni sir, sama svinjarija. Ugotovljeno je bilo tudi, da na uradnem servisu najmanj 2x do tedaj niso zamenjali oljnega filtra, čeprav je bil zaračunan. Na filtru se je videla očitna obrabljenost, ki se je nato primerjala s ponovno zamenjanim filtrom. Nekdo je popoldan zaslužil 8€ z njim, pri meni pa reskiral, da mi bo zaribala mašina.

hysterical-1.gif


Kot prvo če ti olje izsesajo iz motorja ali pa izpustijo iz karterja mislim da ni neke razlike, lahko da je to klasična procedura za določene tipe motorjev. Če ne gre skozi sesalec ne bo šlo tudi skozi luknjo (še manjša možnost) in določeni tipi motorjev imajo s tem res probleme, tu pomaga samo redna menjava olja oz. podiranje karterja. In ja lokalni kozolčan je zelo zaupanaj vredna oseba ki bo povedala kdaj je bilo olje menjano in na kak način.

Obraba olnjega filtra?
grin1.gif
Če rabljen olnji filter vržeš v vedro nafte in ga očistiš bo zgledal kot nov, dokler ga ne odpreš (jasno se ga ne da brez flexa) in analiziraš "satovje" ne boš ugotovil razlike.

In na koncu če je tole kar govoriš RES in lahko DOKAŽEŠ potem mislim da ni problema in imaš rešeno zastonj servisiranje vozila do konca življenja. Aja ne moreš dokazat, sosedov Francl pod kozolcem sicer tako pravi, ampak dokazat je pa nemogoče. (ali je mogoče prav sosedov Franci tisti ki med službenim časom krade in popoldne vgrajuje privat?!)

Kar se tiče zamenjanih delov, na vseh servisih so me vprašali če želim stare dele za s sabo, prav tako so mi tudi demonstrirali obrabo (recimo zanič amortizerji brez olja, roke z luftom, ...).

Torej brez zamere, ne zagovarjam uradni servisov ampak mislim da je to napisano buča. Če pa ni bi pa prosil za več dokazov kot pa to da je filter "vidno" obrabljen in da je v karterju gošča!
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
sicer pa, so tudi na pooblaščencih začeli razmišljati trezno, vsaj pri premium znamkah, kjer za starejše avtmobile izven garancije ponujajo ugodne servisne storitve. Vsaj domov smo dobili za mercedese reklamo o menjavi ploščic in olja, pač redne servisne storitve, za prejšno generacijo Eja ali Cja itd.. med 100 in 150 €..kaj je vse tu noter zajeto pa nisem šel na licu mesta preverjat.

To je akcija, ker jim Špan hodi "v zelje", poleg tega bi radi s takimi cenami potegnilli folk od popoldancev.
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
se bo pa zdajle vidlo kako in kaj bo, ko bo zakon o malem delu..delu na črno..a bo kaj razlike med uradnim servisom in servisom pod kozolcem
smile-1.gif
.. če bo cena storitve uradnga servisa postala enaka ceni pod kozolcem?
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
ksz

Mislim, da je nesmiselno posploševati. Imaš pooblaščence, ki so zelo dobri in pooblaščence, ki jim ne bi zaupal niti skiroja. Na drugi strani imaš popoldance, ki delajo v zanikrni delavnici, a so po znanju in izkušnjah doktorji znanosti v primerjavi z mehaniki na pooblaščencu in popoldance, ki se jim hebe za vse.

Po mojih izkušnjah so najboljši manjši "družinski" pooblaščenci kot je npr. Kavčič v Lj za Fiat, Vovk v Trebnjem za Renault, itd. Na drugi strani pa npr. zadeve okrog zavor rihtam pri možakarju na Zavetiški v Lj. Delavnico ima v plehnatem kontejnerju na dvorišču bloka, ampak človek je enciklopedija za vse kar se tiče zavor.
 

gmarko

Pripravnik
5. jul 2009
189
0
16
so talenti ja, men je en talent reku da mi za 100e stjuna mojga tdija na 140 konjev...pri asr bi dal kok se spomnim 400e.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.948
5.474
113
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
hysterical-1.gif


Kot prvo če ti olje izsesajo iz motorja ali pa izpustijo iz karterja mislim da ni neke razlike, lahko da je to klasična procedura za določene tipe motorjev. Če ne gre skozi sesalec ne bo šlo tudi skozi luknjo (še manjša možnost) in določeni tipi motorjev imajo s tem res probleme, tu pomaga samo redna menjava olja oz. podiranje karterja.

BUČE!

http://www.carbibles.com/engineoil_bible_pg2.html
Using oil extractors An example vacuum oil extractor.

There's another way of getting the oil out of your car's engine during an oil change - oil extractors. The typical extractor uses a vacuum mechanism either generated by you pumping a handle to build up a vacuum in the reservoir, or by a powered vacuum pump. The example on the right is a manual style. Basically you pump the handle to build up a vacuum, then poke the extractor hose into the oil and let her rip.
Extractors are a convenience item designed to eliminate the need to get your vehicle up on a ramp, or for you to crawl under it and deal with the drain plug. The only problem with an extractor is that you can never be 100% guaranteed that you get all the oil out. For it to work best, the suction hose needs to be in the lowest point of the sump pan, where the drain bolt is. The problem is that first of all, the sump isn't transparent, so you can't tell where the suction hose really is. (Remember you'll be feeding it in through dipstick tube). Second, a lot of sumps have anti-slosh baffles in them both horizontally and vertically. If you don't get the extractor pipe through one of the baffle holes, you'll be leaving the entire sump's-worth of oil in there. Third, and finally, any congealed oil, clogs or clumps of sludge will likely get stuck in the extractor hose causing a blockage. That would mean taking the hose out, cleaning out the blockage, then feeding it back in again which subjects you to the initial two problems all over again.
Oil extractors are more commonly used for getting oil out of smaller engines like lawnmowers. I've never used one in a car engine but because of the problems mentioned above, I can't imagine it would be especially efficient. Having said that, the Smart car has no sump drain so the only way to get oil out of those things in a service is to use an extractor.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik gmarko pravi:
so talenti ja, men je en talent reku da mi za 100e stjuna mojga tdija na 140 konjev...pri asr bi dal kok se spomnim 400e.

Z "blackboxom" se ga da stjunati tudi za manj, ampak tisto tjunanje je bolj sranje - upor, ki popači signal lambda sonde
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
ksz

pristaši pooblaščenih servisov, če se vi zavedali, kako vas olupijo na pooblaščenem servisu in da ne naredijo popolnoma nič drugače kot nekdo sam ali en pod kozolcem, bi 5x razmislili, kam bi peljali avto na servis.
 

TRiK

Fizikalc
20. jan 2009
846
21
28
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Zaradi nekaj € prihranka, ne bom polagal svojega življenja v roke šalabajzarju.
Upam, da ne pričakuješ, da se tvojemu avtu na servisu posvečajo zgolj doktorji in vse naredijo 110%. Poznam par ljudi, ki uradne serviserje zalagajo z rezervnimi deli in ti povem, da je na trenutke boljše, da ne veš, kaj se dogaja z avtom.
Osebno vozim avto k ljudem, ki jim zaupam, da bodo svoje delo opravili maksimalno strokovno - k enemu za štrom, k drugemu za mašino, kar je za priklopit na računalnik pa na pooblaščeni servis. Kako malenkost uredim tudi sam.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.864
3.892
113
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
ksz

pristaši pooblaščenih servisov, če se vi zavedali, kako vas olupijo na pooblaščenem servisu in da ne naredijo popolnoma nič drugače kot nekdo sam ali en pod kozolcem, bi 5x razmislili, kam bi peljali avto na servis.

Za popravilo starine je dober vsak mehanik, načeloma tudi mizar itd.. Bi pa ti peljala čisto novega BMWja z motorjem najsodobnejše tehnologije k prvemu popoldancu?! Jst ne in tudi vsakdo ki kupi nov avto ranga 20k EUR+ bi se nad tem zamislil. In ljudje ki so vedno na cesti (poslovneži, službena vozila) se servisirajo tudi na pooblaščencih.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.948
5.474
113
In kaj pol če je najsodobnejše tehnologije...če je redni servis lahko sploh kaj zahebeš
sprasujem se.gif
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
Pejt recimo na Cosmos pogledat kdo so mehaniki pa kako šalabajzajo, pol pa me poklič, pa ti bom jaz povedala za ene dva popoldanska maherja, ki se jima pol BMW-jašev klanja in sta carja.

Ja a pooblaščenc je pa drugačen? Kdo pa misliš da so popoldanci? Med drugim tudi tisti ki zjutraj delajo pri pooblaščencih...
 
Nazadnje urejeno: