Uradni servis neuradni servis

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
odpira ventile in nadzoruje nek pritisk, če ga je preveč v safe mode rukne....... Več pa ti nebi znal povedat... ker nism avtomehanik...
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.731
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Opa, g. Enciklopedija nečesa dejansko ne ve?
shocked-1.gif


Bom razložil kot nekdo, ki dela na NEuradnem servisu.
grims-1.gif


Večina turbin ima pnevmatski aktuator za zamik geometrijskih lopatic. Pnevmatski aktuator je na spodnji turbini del rumeno-zlate barve. Gre za povsem mehanski del, ki je krmiljen z vakuumom, katerega nadzoruje poseben elektroventil.

T3T4_TURBOCHARGER.jpg


Vendar ni vedno tako. Nekatere turbine imajo ta aktuator popolnoma električen/elektronski. Na spodnji sliki je to del črne barve. Kot seveda vsak kos elektronske opreme na sodobnih vozilih, tudi tale potrebuje kodiranje za delovanje.

692bc5fae5b7bb25f92b122268e9147a.jpg
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Dokler sem imel avto v garanciji, sem ga vozil na uradni servis, ampak sem olje vedno prinesel s seboj in tako prišparal okoli 40€.
Avto, ki ni v garanciji pa servisiram vedno pri popoldancu.
 

testni_voznik

Pripravnik
21. jul 2007
880
0
16
No šel na uradni servis.

Prišel ceneje skozi kot na neuradnem.

V garanciji našli dve zadevi in jih bodo tudi BP zamnjal z novimi.
 

b0li

Zelenc'
19. jul 2010
22
0
1
Ne vem kam bi napisal, pa bom tukaj.

Sem iskal orodje za odvijačenje oljnega filtra (orodje z verigo), pa ga nisem nikjer našel. Končno sem ga kupil na angleškem ebayu za +/- 10 €, s poštnino.

Danes pa, ko sem kupoval material za servis, sem v trgovini GMT na Zagrebški v MB, videl, da imajo tri različna orodja za to opravilo. Cene pa se začnejo od 7,90 € navzgor.

Če bo še kdo iskal.
 
Nazadnje urejeno: