Upravičenost do nadomestnega avta

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.769
5.083
113
Obstaja kakšna zakonska podlaga za upravičnost do nadomestnega avta ko je tvoj avto na servisu?
Recimo imaš avto še v garanciji, odpelješ ga na servis, ker se je nabralo nekaj napak (niso take, da avto ne bi bil vozen). Sam sem pričakoval, da dobim nadomestni avto brez vprašanja pa so mi rekli, da nikakor, lahko pa ga dobim proti plačilu. Razumel bi, da je avto izven garancije, itd. (pa še tu gre kakšen servis na roko), ampak ko je še v tovarniški garanciji?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
8.638
3.914
113
Imajo določene znamke (večina) svoj program mobilnosti v času garancije, ki je pogojen z rednimi servisi in ti v primeru OKVARE vozila na cesti zagotavlja odvoz in nadomestni avto brezplačno.
Za garancijska popravila, ki pa niso posledica okvare pa pač ne.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.731
372
83
www.kacnje.eu
Tudi jaz menim, da ti ne pripada nadomestno vozilo. Tovarna ti garantira, da ga bo (brezplačno) popravila, verjetno ti pa nikjer ne obljubljajo nadomestnega vozila.
 

igiNo1

Guru
24. feb 2018
1.516
693
113

ZVPot-UPB2​

20. člen

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


Če vozilo nujno potrebuješ (služba, podjetje) in bi zaradi tega nastala škoda, rent a car in jim izstaviš račun. Iztožljivo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

luka51

Guru
16. avg 2007
15.274
6.603
113
Že v praksi potrjeno.
Tudi to, da si mogo avto peljat na servis so potem krili stroške.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
50.001
8.185
113
pri taščici

ZVPot-UPB2​

20. člen

(1) Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom.
(2) Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka.
(3) V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.


Če vozilo nujno potrebuješ (služba, podjetje) in bi zaradi tega nastala škoda, rent a car in jim izstaviš račun. Iztožljivo.
To CP in pošlješ na servis.
Potem pa cakas klic
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
13.488
7.591
113
Na dan rednega servisa na 15000 km so mi uredili taksista, da me je odpeljal v služno in po končanem servisu tudi prišel pome. V primeru vpoklica, so mi za dva dni dali svoj nadomestni avto. Avto enak mojemu.
Tako da... jaz imam dobre izkušnje.