Twingo e-tech

futuristic

geđet frik
Osebje foruma
13. jul 2007
7.845
604
113
Avto je gotovo primeren za marsikoga. V medijski gonji pa so vseeno malo tečni s tem forsiranjem elektrike. Verjetno zastopniki/proizvajalci drugega ne dajo na test in morajo novinarji pač te voziti okrog in si izmišljevati izzive za katere mislijo, da so za bralce zanimivi.
Ker sem tik zraven avtoceste in grem tudi v "sosednjo vas" po avtocesti, mene zanima povsem drug vidik kot ta, ki so ga tukaj testirali. Jaz bi si še najbolj želel, da se ta WLTP standard za porabo kar lepo pospravi na smetišče zgodovine in se vrne (pra)stari 80/120/mesto. Tisto je meni osebno nekaj povedalo. Poraba je bila aritmetična sredina med 120 in mesto za tipično mojo uporabo ne glede na vozilo.
Tudi to se najde samo ne na uradnih straneh:

1654091373660.png
 

map

Guru
6. jul 2008
7.790
1.930
113
najrajš na babi
Glede na to kolko te uvozniki propagirajo ta električna jajca, bi lahko imeli kej na zalogi. Čakajl leto ali več, eno bencinsko kio dobiš pa takoj. Sama reklama za nategovanje kupcev. Drugače sem se pred kratkim z sosedom, vodjo izmene v revozu menil. Elektro twingo 200 komadov na dan. Za celo evropo. Se pravi Če ga v letu dni dobiš si lahko srečen.
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.714
-1.017
113
145 km SZ od Opatije
Takšne brutalne cene, o kakršnih pišeš ti, so cene zgolj zaradi povpraševanja. Skiroji so IN, E-kolesa so IN.
Pameten (torej za ne preveč keša) skiro sicer DOBIŠ tudi za 500€, samo ne gre 70 km/h, pa nima močne baterije.
E-kolo .... no tu si kar zelo zadel. Pa spet. Kolo + baterija 3000€? K'mon ... navadno tako primerljivo kolo stane 1500€. Ne mi reč, da je baterija 1.5k€ .... povpraševanje po E-bajkih je pa veliko.

Tudi E-avti so IN, samo je zelo malo ljudi, ki bi bili za Twinga z dobrimi 100 km dosega plačati 20k€.
Če bi bili cenejši, bi bilo povpraševanje večje ...
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
  • Objave ne odobravam
Reactions: Borg in sad

jtfc

Guru
24. jul 2007
19.569
2.419
113
Nevem, če ste to nalimal že... to mi zgleda nateg.


V amerik, baje zastonj polnijo pa še kofe dobijo (če imaš teslo).
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.832
728
113
www.jernej.org
Kje si pa to slišal? Polnjenje pri Teslah že dooolgo ni več brezplačno (z redkimi izjemami... kot npr. stari avti, pri katerih je bilo vključeno brezplačno doživljensko polnjenje, redke lokacije superchargerjev in za tiste, ki so z referrali dobili kredite za brezplačno polnjenje).
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.948
2.414
113
Prihajajoči Megane E-tech ne deluje napačno, sicer nima ljudske cene, vendar v primerjavi s cenovnimi skoki npr. Corolle, Golfa, stvar postane izredno zanimiva na daljše obdobje. Eko kredit, nižji stroški pogonskega energenta, Renault se je verjetno kar nekaj naučil pri Zoe in ostalih modelih.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113

evo dečki. 1000km s Twingom po Sloveniji
Kot komentar na povezavi, kako dolgo je trajal ta izlet? Sigurno je bil tudi zelo udoben v takšnem vozilu...

Pa mene še vedno moti, da moraš pač polniti, kjer je na voljo (itak, kako drugače). Torej na kosilo greš lahko tja, kjer lahko polniš. Ali pa polniš drugje, čakaš, ali pa se sprehajaš do tiste gostilne, kjer želiš obedovati.

Kot so že zapisali, sigurno ima avto svojo ciljno publiko, ampak to niso tisti, ki bodo delali celodnevne izlete in lovili polnilnice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Nevem, če ste to nalimal že... to mi zgleda nateg.


V amerik, baje zastonj polnijo pa še kofe dobijo (če imaš teslo).
Pa še vedno 6 minut/100km. V idealnih razmerah. Sem se tudi sam pogovarjal z uporabniki e-vozil pa pravijo, da se pač ustaviš in narediš pavzo. In to takšni, ki prej niso delali nobenih pavz ter vozili mnogo hitreje. Ok, tole zadnje mogoče ni slabo, da se malo umiri promet. Ampak brezvezne pavze delati je pa spet nekaj drugega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK in sajkek

mr_

Guru
20. sep 2007
8.948
2.414
113
Kaj pa vem, kolikšna je že razlika med bencinskim in električnim? Potem pa računaj koliko moraš prevoziti, da dobiš notri razliko za ceno ostalih stroškov ter dražjega energenta.
Nekje so prilepili link na corollo:

Megane pa pravijo, da bo od 35k Eur pred subvencijo. Sicer s slabimi karakteristikami polnjenja, ampak za kuča-poasao mi deluje super stvar. Zmogljivejša baterija in hitrejše polnjenje, bodo podražili zadevo, vendar če upoštevaš subvencijo, mogoče nižje stroške financiranja, cene na kilometer, vzdrževanje, zgleda zaenkrat stvar kar zanimivo. Zanimivo bi bilo videti kako je s prostorom napram Corolli. Verjetno ga je več.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NeBluzi in sad

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Nekje so prilepili link na corollo:

Megane pa pravijo, da bo od 35k Eur pred subvencijo. Sicer s slabimi karakteristikami polnjenja, ampak za kuča-poasao mi deluje super stvar. Zmogljivejša baterija in hitrejše polnjenje, bodo podražili zadevo, vendar če upoštevaš subvencijo, mogoče nižje stroške financiranja, cene na kilometer, vzdrževanje, zgleda zaenkrat stvar kar zanimivo. Zanimivo bi bilo videti kako je s prostorom napram Corolli. Verjetno ga je več.
No, sem šel pogledat. Začetna cena 36.090,00. Navaden 20.590,00. Po odšteti subvenciji (4.500,00) ti ostane še 11.000,00 EUR za profitirati pri razliki v ceni goriva. Mene še ne prepriča.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.948
2.414
113
Ampak jaz sem imel v mislih Corollo hibrida. Če greš gledat klasiko, pol je pač nešteto možnosti. Golf pa kot najbolj posplošena primerjava in kao sinonim razreda.
1654507987920.png

EV zna dohiteti in prehiteti hibride dokaj kmalu.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Ampak jaz sem imel v mislih Corollo hibrida. Če greš gledat klasiko, pol je pač nešteto možnosti. Golf pa kot najbolj posplošena primerjava in kao sinonim razreda.
Poglej priponko 56502
EV zna dohiteti in prehiteti hibride dokaj kmalu.
Hibridi so me tudi razočarali. En teden sem vozil Toyoto C-HR, pa je bil hibridni del povsem brezveze. Poraba ni bila nič nižja kot na mojem Toledotu, električen doseg je bil pa kar nekaj. In za vse to plačaš ekstra, voziš baterijo (pa naj bo še tako majhna) in vso ostalo kramo, ki je potrebna za delovanje (rekuperacija, motorji, ...).
 
  • Haha
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in sajkek

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.832
618
113
EU
Vprašanje je, kje si jo vozil? Po AC gor in dol? Potem skoraj zagotovo ne opaziš razlike. Sam vozim hibridno Corollo bolj v mestu in predmestju in tam je nižja poraba; če jo ne teram seveda. Itak ima moja partnerka še nižjo porabo za vsaj 1L od mene, že zaradi načina vožnje.:zardelalter:

Hibrid je pač začasna kompromisna rešitev, dokler res ne bo na trgu neke cenovno dostopne električne rešitve z nekim vsaj povprečno normalnim dosegom.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.576
685
113
toti Maribor
Hibridi so me tudi razočarali. En teden sem vozil Toyoto C-HR, pa je bil hibridni del povsem brezveze. Poraba ni bila nič nižja kot na mojem Toledotu, električen doseg je bil pa kar nekaj. In za vse to plačaš ekstra, voziš baterijo (pa naj bo še tako majhna) in vso ostalo kramo, ki je potrebna za delovanje (rekuperacija, motorji, ...).
Ne vem no, jaz imam s Corollo po mestu 3l manj, kot sem mel prej z Ibizo 1.2 TSI.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Vprašanje je, kje si jo vozil? Po AC gor in dol? Potem skoraj zagotovo ne opaziš razlike. Sam vozim hibridno Corollo bolj v mestu in predmestju in tam je nižja poraba; če jo ne teram seveda. Itak ima moja partnerka še nižjo porabo za vsaj 1L od mene, že zaradi načina vožnje.:zardelalter:

Hibrid je pač začasna kompromisna rešitev, dokler res ne bo na trgu neke cenovno dostopne električne rešitve z nekim vsaj povprečno normalnim dosegom.
Večinoma po avtocesti, nekaj pa po mestu. Ampak sem tudi za to zapisal, da je električni doseg porazen in po moji izkušnji ne odtehta razlike v ceni.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.576
685
113
toti Maribor
Ne vem o kakšnem el. dosegu ti govoriš?? Najprej si počistite pojme Hybrid in plugin Hybrid. Pri toyoti nikjer ni zapisano, da bi imel el. doseg. Nekaj šimfate, pa sploh ne veste, kaj šimfate.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in sad