Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.403
4.318
113
Prej motor pride na delovno temperature manj je onesnaževanja, sploh tistega ne-CO2 ki je bolj problem kot pa CO2.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.974
1.657
113
Zanimivo: za zdravje motorja in količino emisij bi bilo bolje greti hl. tekočino, ampak vseeno so šli greti zrak, ki gre skozi pečko.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.974
1.657
113
Ampak, če bi odločevalce zares zanimale emisije, bi avti tudi v celinski evropi imeli 220V block heaterje, pa bi jih uporabnik pač imel vsaj možnost uporabiti. Tako pa jih nimajo...

A imajo vsaj vsi plug-in hibridi električno gretje hl. tekočine?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.403
4.318
113
Zanimivo: za zdravje motorja in količino emisij bi bilo bolje greti hl. tekočino, ampak vseeno so šli greti zrak, ki gre skozi pečko.
Ker se to imenuje dodatni grelec kabine, namenjen je jasno primarno udobju.

Imaš pa že 30let vozila, predvsem visokokubična, ki imajo namenske grelce hladilne tekočine in stvar ja namenjena temu da se motor čimhitreje ogreje na delovno temperaturo.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
789
408
63
Če bo kdo začel delat servise sam in da ne dela doktorata za oljni filter., tako kot sem ga naredil jaz.

Original del je:
Toyota 90915-YZZM3 (20€)

Dimenzijsko enak je MANN W 6031 (~10€)

Nekateri iskalniki predlagajo MANN W68/3, vendar je ta filter precej drugačnih dimenzij in tudi po njihovem iskalniku je primeren za starejše Toyote.

Dovolj podobnih dimenzij (+-1mm) (naj bi bil kompatibilen in tudi zadetek na Mahle iskalniku):
Mahle OC 534


Original Toyota filter ima M20 navoj, vsi ostali pa 3 / 4 - 16UNF. Pri menjavi bom poskusil natakniti Mahleta ali pa MANNa, pa da vidimo.
ChatGPT sicer pravi, da sta M20 korak 1,5 in 3 / 4 - 16UNF lahko izmenljiva, kljub temu, da sta za las različna navoja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

jezek

Guru
24. jul 2008
4.171
1.789
113
Zakaj izzivat za 10€? Ne bi bilo prvič da "enak" filter ni bil enak. Najsibo filtrirni material, notranji ventil, kanali....tu pa celo navoj ne špila....
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
789
408
63
Zakaj izzivat za 10€? Ne bi bilo prvič da "enak" filter ni bil enak. Najsibo filtrirni material, notranji ventil, kanali....tu pa celo navoj ne špila....
Zame edini pametni razlog je to, da ti tapocen filtr prinese poštar domov skupaj v paketu z 5L olja,... Tistega moram it pa osebno na servis iskat. No, sedaj sem naredil oboje, torej doma imam Mahle in original, mogoče naročim še MANN (porabil bom prej al slej vse, ali se pa pač ne bom sekiral če jih vržem v smeti).
Aja, original je DENSO - made in China, da kdo slučajno ne misli, da ga kakšna Yakuza v rokavicah skupaj daje...
1746530003324.png
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.171
1.789
113
Samo pravim. Pol sveta je veselo vgrajevalo razpadajoče Mahle filtre določene generacije v bmwje še leta po tem, ko je bmw odpravil konstrukcijski zajeb. In še danes te bo ⅔ kozolčarjev poslalo v 3 lepe materine, ce mu bos rekel, da noces mahle.....
Podobno je še en zajeb pri hdi motorjih, kjer ima mahle 2 verziji filtra...in le najbolj zagnani prodajalci povrtajo globlje in ti dajo pravega. Sicer pašeta oba....anpak nista enaka...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Marxon

Majstr
24. feb 2009
789
408
63
Samo pravim. Pol sveta je veselo vgrajevalo razpadajoče Mahle filtre določene generacije v bmwje še leta po tem, ko je bmw odpravil konstrukcijski zajeb. In še danes te bo ⅔ kozolčarjev poslalo v 3 lepe materine, ce mu bos rekel, da noces mahle.....
Podobno je še en zajeb pri hdi motorjih, kjer ima mahle 2 verziji filtra...in le najbolj zagnani prodajalci povrtajo globlje in ti dajo pravega. Sicer pašeta oba....anpak nista enaka...
Se strinjam, vem da ni vse isto in identično.
Načeloma pri teh tojotah še nisem zasledil, da bi kdo kaj pizdil čez filtre. Je pa res, da 99% tojotašev vozi na uradne servise. Po drugi strani, pa je tudi ta filter identičen za 3/4 tojotinih bencinskih motorjev - torej ni neka huda znanost (sklepam):
1746530916448.png
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.171
1.789
113
Težko rečem. Jaz denimo si ne upam namesto original filtra dat kovinskega (for life, kao 2x boljsi pretok, kao 2x boljsa filtracija).....ker ne vem kako se bo mojih 400 žrebet odzvalo na neke nove pretoke. Že tako sta tako oljna pumpa, kot ohisje filtra najsibkejsi del tega motorja, zato ne rabim dodatnih tveganj.
Strah pred "one fits many" politiko je verjetno tudi posledica izkusenj pred pol stoletja, ko so motorji, ki so imeli filter pravokotno na blok, ribali...ker so geniji montirali kao enak donit filter, ki je bil za navpicno montazo...in ni imel ventila proti iztekanju olja pri ugasnjenem motorju......
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

tony

Guru
23. jul 2007
9.974
1.657
113
To se pa moram strinjati, za 10 EUR ni vredno tveganja. Vsaj dokler ne bo jasnih izkušenj koga drugega, da ni imel težav.

"Tistega moram it pa osebno na servis iskat."

Res ni nobenega švabskega uradnega servisa, ki ne bi imel tudi spletne štacune? Za Suzuki, npr., se jo najde...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.138
148
63
okolica mesta
Se spomnem pred leti, ko je kolega po izteku garancije dal notri nek pol cenejši filter in avto naslednji dan ni hotel vžgati. Problem je rešil original filter :)
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.303
366
83
Ce kdo dela sam servise, tole mi je se ostalo (stirje original zaprti, petega porabljenega 3 dcl). Ce kdo potrebuje naj se javi na zs.
 

Priponke

  • IMG_8507.jpeg
    IMG_8507.jpeg
    2,4 MB · Ogledi: 29
  • IMG_8508.jpeg
    IMG_8508.jpeg
    2 MB · Ogledi: 29
  • Všeč mi je
Reactions: tony