Ker se to imenuje dodatni grelec kabine, namenjen je jasno primarno udobju.Zanimivo: za zdravje motorja in količino emisij bi bilo bolje greti hl. tekočino, ampak vseeno so šli greti zrak, ki gre skozi pečko.
Zame edini pametni razlog je to, da ti tapocen filtr prinese poštar domov skupaj v paketu z 5L olja,... Tistega moram it pa osebno na servis iskat. No, sedaj sem naredil oboje, torej doma imam Mahle in original, mogoče naročim še MANN (porabil bom prej al slej vse, ali se pa pač ne bom sekiral če jih vržem v smeti).Zakaj izzivat za 10€? Ne bi bilo prvič da "enak" filter ni bil enak. Najsibo filtrirni material, notranji ventil, kanali....tu pa celo navoj ne špila....
Se strinjam, vem da ni vse isto in identično.Samo pravim. Pol sveta je veselo vgrajevalo razpadajoče Mahle filtre določene generacije v bmwje še leta po tem, ko je bmw odpravil konstrukcijski zajeb. In še danes te bo ⅔ kozolčarjev poslalo v 3 lepe materine, ce mu bos rekel, da noces mahle.....
Podobno je še en zajeb pri hdi motorjih, kjer ima mahle 2 verziji filtra...in le najbolj zagnani prodajalci povrtajo globlje in ti dajo pravega. Sicer pašeta oba....anpak nista enaka...