Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

hermann

Guru
19. mar 2014
9.349
5.998
113
VW verniki - itak

Ne, to vidim ko pogledam okrog sebe. Renault pa vw zame nista ravno znamki, ki bi jima z veseljem zaupal svoj denar. Prej toyoti.

Definitivno pa moraš bit nek poseben vernik, da streljaš take bedarije. V temah o toyotah in hibridih sem tega vajen. Moderni hondaši.

Mimogrede, renault pa vw imata podobne, več 10 odstotne, deleže prodaje že od vedno, še predno so jih imeli sploh kam izvažat z enodnevnimi registracijami. Tako da itak je to z ednodnevnimi registracijami bolj slaba tolažba.
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.137
5.803
113
blizu močvirne prestolnice
Ne vem al ste slepi al se delate? Poglejte kaj se vozi po cestah. V Italiji prevladujeta vw in Fiat, v Franciji je ogromno vozil vw in seveda njihovih znamk. V Avstriji je videti kar nekaj Toyot, drgač pa prevladujejo nemške znamke. Pri nas je veliko Francozev, Nemcev, nekaj Korejcev, seveda tudi Japonci so, sam če pogledaš notranjost te mine. Ampak vsakemu svoje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.015
1.120
113
www.adriamedia.si
https://www.avto-magazin.si/novice/...kia-ceed-mazda3-toyota-corolla-lepi-in-dobri/


SJTV1 ali lahko pojasniš tele številke? V galeriji je na koncu tabela, očitno ste pri Corolli zaradi BSM v primerjavo dali Executive opremo, pri Focusu je pa dovolj Trend in nekaj dodatkov, s tem da pri digitalnih merilnikih ste pa pri Focusu mirno pustili "N", torej jih ni na voljo v nobeni opremi? Potem pa popusti, pri Focusu ste ga upoštevali, drugje kjer ni izrecno napisan v ceniku pa očitno ne. Ne vem a to v salonu samo vzamete ključe, a dejansko koga še kaj vprašate kakšna je cena?

Primerjat opreme je seveda praktično nemogoče, ampak da bi šel z glavo skozi zid in samo zaradi BSM doplačal 5k € (Luna->Executive) bi pa moral biti res rahlo ubrisan. Iz zgornjega članka se bere samo eno "Hibrid je predrag", redko kateri bralec bo dojel, da je v vašem testu Corolla draga samo zato ker mora imeti BSM.

Upoštevamo samo popuste, ki jo v uradnih cenikih. Vse ostalo je odvisno samo od pogajalskih sposobnosti in je neprimerljivo in nepreverljivo.
Kar določimo, da mora biti v opremi, mora biti, BSM je nujen. Edino, kar izpustimo je tam, kjer se za noben denar ne da dobit (digitalni števci pri Focusu, CarPlay pri Toyoti ipd - take stvari potem primerno kaznujemo pri ocenjevanju). Če bi bol hibrid predrag ne bi bil na koncu tretji ...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.860
1.252
113
Samo to kar je v katerem nivoju opreme vgrajeno je stvar uvoznika za drzavo in njegovih odlocitev, ne pa samega avta kot takega.
Me res zanima kako se to odlocajo pri uvozniku in kaj jemljejo kot neke kriterije. :)
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.315
843
113
Samo to kar je v katerem nivoju opreme vgrajeno je stvar uvoznika za drzavo in njegovih odlocitev, ne pa samega avta kot takega.
Me res zanima kako se to odlocajo pri uvozniku in kaj jemljejo kot neke kriterije. :)

A res mislis, da Slovenski uvoznik z nepomembno prodajo za prodajalca sam doloca nivo opreme?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.860
1.252
113
Da dodam še eno opombo. Morajo biti pa v tovarni zelo kreativni pri računanju prostornine prtljažnega prostora, kajti corolla ts ima tovarniško večji prtljažnik kot avensis wg, v resnici pa... težko sploh primerjaš :) Seveda je v avensisu konkretno večji prtljažnik, tako po globini kot višini.
 

samojan

Pripravnik
25. mar 2019
52
8
8
Upoštevamo samo popuste, ki jo v uradnih cenikih. Vse ostalo je odvisno samo od pogajalskih sposobnosti in je neprimerljivo in nepreverljivo.
Kar določimo, da mora biti v opremi, mora biti, BSM je nujen. Edino, kar izpustimo je tam, kjer se za noben denar ne da dobit (digitalni števci pri Focusu, CarPlay pri Toyoti ipd - take stvari potem primerno kaznujemo pri ocenjevanju). Če bi bol hibrid predrag ne bi bil na koncu tretji ...
Bluziš non stop in tu in še kje drugje !

LP
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.674
792
113
Sem imel namen kupit AM za na dopust, pa ga nisem, ni mi žal. V Sloveniji pogrešam nekaj kot je carwow, tudi novi avti imajo vrednost, ki jo diktira trg, nima smisla pisat neke članke in se preveč obračat po cenah iz cenika, pa tako delajo praktično vsi novinarji v Slo, še vsak članek o avtomobilizmu, ki sem ga prebral je imel tam zraven ceno ene 15% višjo kot je realna. Pa se sploh ne gre za to, da bi iskal vsak cent popusta in skakal od salona do salona in nekaj stiskal trgovce. Ko se s prodajalcem usedeš in povprašaš za ceno ti že sam od sebe ponudi kar ti ponudi, ne vem ali je novinarjem to res tako težko storiti, ali so ti popusti morda kakšna skrivnost, ki je avtohiše uradno nočejo razkriti?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.907
654
113
EU
V glavnem v povprečju 7 litrov porabe (motor 1.8 hibrid) na 1080 km; polovico po AC (kjer je bilo mogoče se je vozilo 150 km/h), regionalnih cestah, hribih itd., povprečna hitrost 80 km/h (v času 13 ur in 30 minut s postanki vmes). Je to dobro ali slabo? Nisem pa nič delal na varčevanju, sem ga vozil kot normalen avto.
 

B81

22. jul 2007
34.960
9.251
113
Ce bi en golf imel visjo porabo, je tole dobro, ce pa bi imel nizjo, pa je slabo.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
4.943
2.156
113
Če je to kot normalen avto, pomeni, da električni del ni deloval? Potem je v redu poraba.