Težave s Piaggio Typhoon

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
117
0
16
Pozdravljeni,
Včeraj sem se po več kot letu stanja želel zagnati več kot 15 let starega Typhoona. Ima prevoženih 35.000 km. Še skoraj od začetka ima 70cm DR cilinder in bat, drug izpuh, frgazer, gred, … do lanskega leta je delal super.
Včeraj pa, ko sem ga želel vžgati na nogo (cilinder je seveda izgubil dušo), sem bil neuspešen. Nazadnje, ko je še delal je imel še neke težave z zaugom.
Preveril sem svečko in zelo lepo meče iskro.
Popolnoma sem razstavil frgazer, vendar nisem zapazil nobene nepravilnosti…nobena diza ni bila zamašena. Vmes mi je enkrat celo vžgal…po full verglanja, vendar sem ga ugasnil, ker sem ga želel najprej do konca sestavit. Ko pa sem ga nazadnje popolnoma sestavil nazaj, pa mi ne vžge več.
Ko vergalem…vsake toliko časa nekaj poči ven iz auspuha.tudi ko sem preveril svečko, se je kadilo iz cilindra…če prav razumem…torej prihaja do neke eksplozije…vendar do povezane, da bi motor delal pa ne.
Kaj bi lahko bilo vzrok? Poleg tega, da svečka dela, je tudi mokra…se pravi dobi bencin v cilinder.
Kaj bi še lahko bilo narobe?
Sicer dvomim, ampak a je možno, da je problem v tem, da sem v tank za bencin tankal mešanico namesto čistega bencina. To naj bi v praksi pomenilo, da je dobil namesto 2%, 4% mešanico. A je slučajno narobe to, da zaug ne dela? Sam verglal sem ga res dolgo časa, tko da bi pomojem se že moral "ogreti".

Kakršnakoli ideja bo več kot dobrodošla.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.978
5.401
113
Nared frišno mešanco v eni plastenki.....vzam injekcijo.....snam dol cev od bencina pa nafili frgazar z svežo mešanco
Lahko da ne vžge zarad starga bencina......2taktne zadeve so zelo občutljive na postan bencin! Kosilnica bo pa delala nanj BP ( manjša ko je kompresija motorja manj je občutljivost na oktane...oz starost bencina)

Kupi v avtoštacuni kak carburatorcleaner in probaj zalaufat na to...pač posprajaš v fergazar in zalaufaš
 

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
117
0
16
Mam občutek, da ne najboljša. Ko sem dal svečko ven, sem sicer želel probat na način, da bi pokril luknjo, vendar s palcem nisem mogel priti čist zraven. Je še kakšen drug/lažji način za preizkus?
 

ideolog

Fizikalc
16. feb 2012
210
26
28
17.325776N, 23.254786E
Imam typhoona letnik 2019. Na pokrovu pogona sta dva vijaka, ki sta nekakšen 5 kotni imbus, kar se vidi tudi na sliki. Kje dobiti ključ za tole in kako se tak vijak imenuje? Vsi ostali vijaki so zekskant klasika.
tajfun.jpg
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.978
5.401
113
Na pokrovu pogona sta dva vijaka, ki sta nekakšen 5 kotni imbus, kar se vidi tudi na sliki.
Poglej priponko 84842

Oko sokolovo....dej ti sliki ta 5kantni vijak....ker iz slike vidiš samo z veLJik domišljija.....

Če ne pa flexa.....zarežeš en vogal al pa zarežeš...da ga lahko z šravfencigerjem odšravfas...pol pa 6kant nazaj not....
 

ideolog

Fizikalc
16. feb 2012
210
26
28
17.325776N, 23.254786E
sem medtem našel in naročil: gre za 5kant imbus
S flexarco in šraufncigerjem pa se bojim, da ne bi šlo, ker sem že ostale 6kant vijake z gedorami zelo težko losal: je neka piz***ja gor, da vijak zalepi (kot nek loktajt)...bi prej glavo vijaka vtrgal...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.978
5.401
113
Ja loctite lim je na navojih najbrž iz tovarne...

Te limi so narejeni tako da spustijo če jih malo pogreješ z brenerjem..
Če imaš dostop do sravfa tko da se kej ne zakuri seveda