Tesla MODEL S

R0KY

Fizikalc
30. apr 2010
2.630
36
48
Kdo si ti, da bos mene zalil? Men je precej jasno, za razliko od tebe sm tud ze pogledal kdaj vn iz slo. In brez muska, bi bla elektrika se zmer na nivoju gm-ovga poskusa. Da o raketnem programu ne govorimo.
 
16. avg 2007
6.997
376
83
cena delnic nima veze s kvaliteto proizvodov. Poglej si kaj je delal Apple v času Jobsa v prvi rundi in v drugi rundi. in kaj dela zdaj. Še slep bi videl da je Apple brez Jobsa katastrofa. Kolko mi ni bil všeč zaradi "lopovščin" je pa bil car da je znal ideje drugih obrnit v revolucijo
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.361
148
63
Obišči stran
Skratka, Tesla ima srečo, da se je to zgodilo. Da bodo Muska lahko bolj nadzirali pri komunikacijah (če se namreč dogovora ne bo držal in bo tvotal po svoje, sporazum pade v vedo in ga SED preganja naprej, s še več argumennti), do ni več one man band. SMolo imajo le, da ga niso tudi kot CEP odstrelili - se je še pravočasno premilsil in se pogodil, kar za Teslo dolgoročno ni dobro. Najbolje bi bilo, da bi Musk postal Chief Strategist, product planning officer ali kaj podobnega - vodenje firme, industrializacijo in proizvodnjo pa prepustil tistim, ki to znajo.
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.509
39
48
Če se ne bi pogodil bi fasal margin call že zadnjič. V vsakem primeru bo enkrat light's out.

SEC ga še preiskuje isto DOJ, slednje je kriminalno in veliko huje. Sicer pa niti en dan ni zdržal, ker je kot njegov tweet leekal intern email (namensko). Easy so šli, ker nočejo oni pokopati firme, kar se bi zelo lahko zgodilo če bi dali bolj standardno "kazen".

Treba je vedet, da ščitijo tudi polno nevednih retail delničarjev, ki versko sledijo Teslo in imajo pufe, da so kupili ta story stock. Brez Elona bi šla proizvodnja in še marsikaj na bolje tako blesav je tip, samo story stock se bi pa sesedel.
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.509
39
48
Kaj ma to veze darjan?

Point je da še Gerber, ki je long tesla jokca Musku, da naj pomisli na svoje shareholderje predno gre na twitter izvajat Trump 2.0.

Nekaj velikih je v zadnjem mesecu zmanjševalo delež v Tesli in če se bo nadaljevalo bo hitro panika in delnica pod 200$. Novembra mora Tesla odplačat 240mio€ dolga, januarja mora imeti še več kot 900mil na računu za plačat marca, vezano na ceno delnice 360$.
 
24. sep 2012
2.947
80
48
Nekaj več prihodkov bo vseeno zaradi podvojene prodaje avtomobilov, dolg se bo morda vseeno večal zaradi še večjih vlaganj, ampak za poplačat 240 mio €, bi moglo biti. Ta znesek se morda zdi komu velik ampak v bistvu je pa to "samo" 5.000 avtov. Tesla je pa na poti da izdela 30.000 avtov na mesec. Sedaj ko imajo fabrko postavljeno in razvoj za sabo je samo še strošek izdelave, če imajo tu 20% čistega profita tistih 240 mio € "prišparjo" v dveh mesecih.

Ne bom preveč pameten, ampak argument da je problem samo tistih 240 mio€ nikakor ne vzdrži, ali smrdi še kaj drugega, ali pa bo Tesla tole čisto lepo zvozila skozi.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.509
39
48
Nikakor ni argument samo teh 240mio, so pa kar hud šus v trenutnem stanju. Zdaj za Q3 so delali nore stvari in so številke vredu, ampak nič posebnega, ker so tako daleč v riti.

Najprej je bila obsedenost shortov s tem, da je fElon zavozil proizvodnje številke M3 zaradi robotizacije linije, kar je držalo, ker bi zdajle morali delat že 8-10k avtov na teden pa niso niti na 4k redno. Dober mesec nazaj so praznovali tisti teden ko so jih naredili 5k, potem pa jih niso nikoli več. Avti iz tiste serije so tako škart, da jih je 84% rabilo popravila...ličanje, detajli, popravila skratka. V normalni proizvodji avtomobilov jih manj kot 10% rabi kakšen popravek naknadno, tukaj pa menjajo odbijače, barvajo pol avta ipd. Pomisli, da ti firma dobavi avto za 60k€ in vidiš napake v barvi takoj iz metrov razdalje in ti rečejo, da bodo zabeležili in boš pripeljal avto nazaj na servis in popravilo! To v EU sploh ne bi palilo na noben način, so poloti pa Hyundai sestavljeni v piko.

Zdaj pa je glavno orožje shortov to, da se po USA nabirajo parkirane trojke, ki samo stojijo, nekatere proizvedene marca/aprila, kar pomeni, da niso več nov avto. Polno aktualnih iz serije 5k, ki so bile zavrnjene ob dobavi in jih tesla nima kje popravljat. Avto je na štrom in ima veliko parazitsko porabo, kar pomeni, da jim redno shodijo 12V baterije tudi če se trudijo jih polnit. Kaj se zgodi z LCD panelom v zaprtem avtu parkiranem na soncu? Tudi pokrite niso ali pa zaščitene...50k+ vozila. Kaj to pokaže? To da je 420k naročil bila izmišljotina in ne štima v nobenem primeru, bila je laž, ki jo raziskuje SEC in DOJ.

Potem je nateg oz. laž autopilot, katerega trenutno plačujejo 5+3k$, dobili pa ga bodo...nekoč? Če tesla ne rikne vmes. Potem imamo tu zmanjšanje subvencije na polovico in potem na 0! Za Audija, EQC ipd pa boš dobil celih 7.5k$!!!!

M3 ni za 35$ in je nikoli ne bo. Če je proizvedejo zdaj je takoj bankrot ipd.
 

Malecky

Fizikalc
10. sep 2007
10.509
39
48
Nič se ne zgodi, če se vgradi pravilno z rezervo in kvalitetno robo. Tesla pač vrže te avte skup z minimalnim testiranjem, ker se jim samo mudi mudi, ker itak zamujajo na vsako stvar, ki jo musk izreče...vejetno zavedno zavaja, drugače je pač butec.

Pa jasno... tisto neprodano zalogo, ki jo puščajo v cali puščavi bi lahko vsaj pokrili, da bi bila vsaj notranjost ne bi bila prežgana. Sicer so pa enkrat zadnje mesece update-ali firmware, da zazna pregrevanje in vklopi ventialcijo ali celo klimo. Vse lepo in prav samo za te parkirane to zelo zelo ne pride prav, ker gre potem baterija adijo.

https://seekingalpha.com/article/4159304-touchscreen-problems-persist-teslas-model-3