Tesla MODEL 3

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Problem je da sploh seeking alphs ne razumes, tako da ni treba naprej debatirat.

Sefica ARK capital je rekla ceno 4000 usd na delnico nedolgo nazaj zdaj pa zmanjsuje pozicijo..kako to?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
Luksuzna?!? To vse našteto je kvečjemu nekje srednja klasa:rolleyes:

Luksuzna vozila se začnejo od Mercedes S 500, BMW modela 7 naprej, torej od minimalno 100.000 evrov dalje (z vsaj še za 40.000 evrov dodatne opreme in v bistvu začnemo nekje pri cifri 150.000 evrov); čeprav je res, da lahko EV tudi toliko stanejo, čeprav niti L od luksuza nimajo :p
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Ne eno ne drugo. Še enkrat preberi članek, nato poglej kakšen RVC ima Porsche in kakšnega Tesla 3, nato pa še malo poštudiraj.
Pa da ponovim, kar sem že parkrat napisal, mogoče ti bo kapnilo - BMW ima model 7, ki ima večji doseg in enako moč kot P100D. Ob večjem luksuzu. Pa ga ne bodo dali na cesto niti ga nimajo namena. RVC je preprosto premajhen, glede na delež, ki bi ga morebiti lahko odščipnili Tesli. V linkanem članku je tudi omemba, "da ni znano, da bi imel BMW kakšno Teslo za "reverse enigennering" - neuradno ti lahko povem, da imajo 3, ena je na prafaktorjih.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Ti se kar tolaži in zatiskaj oči. Žalostno, ker tole bo prizadelo celo Evropo, upanje je samo še v MEB platformi. Hibridov Evropejci itak ne znajo delat.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Tebi res ni jasno, zakaj bi prodajali nekaj z slabim RVCjem če lahko (še vedno) dobro prodajajo dizle in bencince z RVCjem ki so ga vajeni. Ko bo pa čas za to pa bodo že prisiljeni...
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
ja ko bojo prisiljeni bo pa prepozno. Samo to hoče povedat. Nokia je taki lepi šolski primer. Zakaj bi delali android če je pa symbian top in se ful prodaja. Danes ja, kaj pa ju3?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
To z Nokio in Applom dejansko ni najboljša primerjava. iOS na iPhonu dejansko je bil konkreten napredek in potrošniki so se odzvali nemudoma; govorimo seveda tudi o dosti cenejši napravi od nekega vozila. Medtem ko Tesla, ali pa katerikoli drug EV tudi pod razno še ne more nadomestiti klasičnega vozila. Trenutno so kvečjemu le nišne igrače bogatašev z več slabosti kot prednosti. In sploh se še vedno lahko zgodi, da bodo na koncu prevladala čisto neka druga alternativna vozila (premalo pameten, da bi vedel katera:oops1:).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Ne vem no, potem so podatki o Gross profit Margin za v smeti in nič ne pomenijo?
https://ycharts.com/companies/TSLA/gross_profit_margin
https://ycharts.com/companies/VWAGY/gross_profit_margin

Očitno VW že danes s klasiko ne dohaja Tesle. Pametnjakoviči tule gor pa pravite, da v EV ne gredo ker bi bil profit še manjši, aja pozabljam kreativno računovodstvo in tiščanje glave v pesek.

Dejstvo je da Pečjak lahko sestavi spodoben EV v svoji garaži, dejstvo je da katerokoli firma lahko naredi "Tesla killer", ampak da tak avto dela profit je pa očitno hudičevo težko doseči. Pa je lahko Tesla še tak klump od avta in posmeh na nekaterih področjih, to so samo malenkosti, ki jih čez par let ne bo več.

Po aferi z dizlom so takoj rekli v smeti z njim, bomo šli na elektriko, sedaj tik pred masovno proizvodnjo EV jim pa nekaj teče voda v grlo in na zadnjih avtosalonih spet slišimo smešne izjave, da kako pa njihovi dizli niso tako slabi in bodo potrebni za neke CO2 cilje, bla, bla, bla.

Nemce bo iz ene strani strgala Tesla z elektriko iz druge strani pa Japonci in Korejci s hibridi.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
To z Nokio in Applom dejansko ni najboljša primerjava. iOS na iPhonu dejansko je bil konkreten napredek in potrošniki so se odzvali nemudoma; govorimo seveda tudi o dosti cenejši napravi od nekega vozila. Medtem ko Tesla, ali pa katerikoli drug EV tudi pod razno še ne more nadomestiti klasičnega vozila. Trenutno so kvečjemu le nišne igrače bogatašev z več slabosti kot prednosti. In sploh se še vedno lahko zgodi, da bodo na koncu prevladala čisto neka druga alternativna vozila (premalo pameten, da bi vedel katera:oops1:).

Saj Apple tudi ni za vsakega, po vseh teh letih in po vsem hypu ima iPhone zgolj 15% tržni delež. Pri telefonih jasno gre vse pospešeno skozi, ampak tudi na daljši timeframe ne bo kaj dosti drugače, ker tudi razvoj avtomobila traja proporcionalno dlje.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.765
595
113
EU
Samo ti si ta iPhone dejansko lahko takoj kupil, Teslo model 3 si pa lahko po več letih čakanja morda šele sedaj prejel v EU. In če imaš srečo ti celo ne bo treba takoj iti na servis za nekaj mesecev.