Citat:
Uporabnik Yagi pravi:
Tehnicno, je avto top...performance in domet + cena !
Ok, zdaj pa malo umirimo strasti in poglejmo, kaj vemo o avtu.
Videli smo avto, ki je komaj koncept. Elon je sam povedal na Twitterju, da se bo grd nos avtomobila še spremenil. Povedal je tudi, da se bo armaturka spremenila. Odprtina prtljažnika je patetična.
Kar smo videli na predstavitvi je avto s polno dodatne opreme - 20 colske gume, panoramska streha, 4-kolesni pogon. Vsaka od teh stvari bo za doplačati, vključno avtopilot software (privzeto bo le AP hardware), doplačati bo potrebno polnjenje na SuperChargerju - hardware bo že vgrajen.
Zgodovina Tesla Motors-a je pokazala, da sta in S in X zamujala 2-3 leta. Glede na to, da še produkcija X-a ni v polnem teku, resno dvomim, da bodo masovno proizvodnjo 3-ke ujeli do konca 2017.
Tisto, kar bo najprej proizvedeno, bodo polno opremljene 3-ke, kar pomeni, da tiste za 35k$ pridejo na vrsto cca. 2 leti na prvimi.
Mimogrede, ameriške subvencije za električna vozila so limitirane na 200.000 avtov/proizvajalca. Glede na to, da je TM z X-om in S-om nekje pri 100.000 in da bodo do splavitve 3-ke dostavili še cca. 100.000 S in X modelov, se zna zgoditi, da bodo trojke ostale brez subvencij.
Service Centri ne dohajajo popravil zdajšnjih avtov in je čakalna vrsta 3-4 mesece v Evropi. Kako bo ob prihodu trojke, si lahko mislimo.
Ob špicah (ne nujno praznikih), prihaja na Teslinih SuperChargerrjev že do incidentov za polnjenje, kjer se folk prepira, da lahko polnijo:
https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/rage-at-a-supercharger-station.66722/
Zato so uvedli valet service za polnjenja, ki malenkost umilijo zadevo:
Tesli želim vse najboljše, ampak se bojim, da so pred prevelikimi izzivi.