Tesla MODEL 3

sad

Guru
24. avg 2007
20.483
9.186
113
No ja, v prtlažniku ni pred nosom, globoko pod plastikami ni pred nosom. In vedno več je takih. In večina folka niso nadljudje tak kot ti, da bo jemala plastike stran, da najde aku.
Odpre havbo in se znanje konča.
Jaz sem isti kot večina folka. Odprem pokrov motorja, dvignem termo izolacijo in sem na akumulatorju. Ne rabiš biti supermen za to.

Sedaj si pa preberi tisto, kar sem ti poboldal spodaj, pa spet izpostavljal globoko zakopan akumulator v prtljažniku. Pa da boš razumel, če slučajno nisi: imam lahko dostopen akumulator v prostoru motorja, 20cm stran je pa kos, na katerega se po navodili naj bi priključil negativni pol polnilca ali pri vžigu na kable.
V navodilih je tudi posebej omenjeno, da se NE SME priklapljati direktno na negativni pol akumulatorja.
?
ICE avtomobili imajo že vsaj 15 let posebej modul za nadzor/polnjenje/praznenje akumulatorja.
Zakaj misliš, da ni fajn filat ali vžigat s kabli direkt na minus od akumulatorja, temveč je vedno v bližini prav posebej mesto, kjer daš minus kleme.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.798
603
113
EU
Jaz zgleda skoz po malem uničujem te akumulatorje, ker kar vse direkt priklapljam.:oops1: Do kakšne škode pa pride, če delaš tako?
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.867
5.128
113
Sad bo jezne poste pisal :)
Eni avti so a tudi nezadovoljni, da to delaš mimo njihove pameti.
Akumulatorju je pa vseeno, samo da za jest dobi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
Ena klema na masi avta, namesto direkt na akumulatorju, je poceni zaščita pred popolnim kratkim stikom. Ker je pač nekaj mili Ohmov več upora kot direktna vezava, kar se na koncu za omejevanje visokih tokov kratkega stika vseeno pozna.
Podobne zaščite z uporniki blizu 0 Ohm obstajajo tudi v navadni elektroniki.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.911
2.388
113
Best jerk off GIFs - Primo GIF - Latest Animated GIFs
 
  • Haha
Reactions: afroC

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.646
777
113
Itak če so šli spreminjat sistem in NHTSA pa tega novega sistema še ni stestirala. Bo treba počakat da to testirajo potem boste pa lahko drkali dalje. Do takrat pa ni to nobena zanimiva novica, ampak ja vem tak napor je počakat, vse je treba imeti takoj.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Res me zanima "what´s wrong with this picture?". Kabel na podaljšku izgleda odvit, dežja ni, tako da se bo bo zgodilo nič hudega, avto se bo pač polnil s tistimi 2 kW. Odpri mi oči, očitno nečesa ne vidim.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
724
113
www.jernej.org
Tudi jaz ne vidim nič groznega... verjetno namigujejo na to, da avto prezračuje z odprtimi vrati, namesto da bi klimo laufal (kar bi skoraj prepolovili hitrost polnjenja).
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ni vidno, za kakšen podaljšek gre, gotovo pa ni (bila) neka profi zadeva. :) Jaz sem enkrat polnil s 13 A, ker sem pozabil omejiti na 10. Čeprav brez podaljška, je vtičnico po ca. 4-5 urah 2,6 kW polnjenja lepo stopilo. o_O
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
3x 2,5 mm2 je čisto adekvaten drat za 16A, če le je bakren. :)
Vtikači, vtičnice, so pa drugo vprašanje.

Priporočam uporabo CEE vtikačev in vtičnic - lahko je enofazna 16A. V vsakem slučaju neprimerno boljša izbira od Šuko, saj se certificira za trajne obremenitve in ne samo špice.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony