Tesla MODEL 3

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
Dvomim, da se da vse v SW rešiti ... Verjetno so potegnili neko "bližnjico" (=pocenitev) v HW. Tega SW ne reši.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Glede LFP bo treba počakat Bjorna da naredi svojo "natančno analizo". V videu zgoraj sicer trdi, da je bil precondition baterije aktiven ampak, če nimaš dejanske temperature ko se je baterija polnila je težko biti pameten kaj se dogaja. Lahko tudi da je tudi avto v okvari, lahko da je aktivno gretje pri LFP bateriji neučinkovito, ker celice niso tiste majhne cilindrične, kjer je vmes ribbon s hladilno tekočino.

Vsekakor je nekaj na tem, da je Teslina LFP varianta v mrazu bolj švoh. Zanimivo bo spremljat kaj je vzrok v ozadju, od tega je odvisno ali to lahko reši SW update ali ne.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sicer pa za nove in rabljene Tesle pišite privat pa se pozanimam.

Najboljše, kar se za Tesle lahko ponudi je, da že moj kontakt zavrne avto v Zeebrugge, sicer pa nobena ni brezhibna. Druga stvar je bilo obračunavanje davka v nemčiji, ker ga pogosto sploh ni bilo na računu in je vse šlo skozi. S tem se sicer ne ubadam, ker to uredi Nemec, ki to rihta, za slo je pač cena taka kot jo on "pove".
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.771
2.654
113
Glede na debato če prav razumem so 3 SR za evropo narejene na kitajskem?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Glede na debato če prav razumem so 3 SR za evropo narejene na kitajskem?
Saj ni problem od kod izvira... dejansko so Kitajske bolj kvalitetno izdelane od ameriških. Problem je, da imajo kitajski SR+ drugo tehnologijo baterije, ki ima svoje prednosti in slabosti. Zaradi precej nelinearnega poteka napetosti ima Tesla trenutno težave z BMC-jem. Nizke temperature pa samo še dodatno ojačajo težave. Posledice so potem nižje hitrosti polnjenja, možno ugašanje avta pri 10-15% kapacitete, možno nehanje polnjenja pri 65% kapacitete, nižji doseg (ker BMC ne dovoli sprazniti baterije do konca, saj ne ve točno, kje je konec)... itd. Če jim pa uspe s pomočjo beta testerjev zadevo spraviti pod kontrolo, imajo pa na dolgi rok cenejšo in bolj trpežno tehnologijo za baterije. Kitajcem je Tesla predlagala, da naj avto redno polnijo do 100% (vsaj 1x tedensko)... na ta način naj bi se potem BMC kalibriral in odprl dostop do večje kapacitete baterije... ampak v Evropi zaenkrat še ne odgovarjajo na poizvedbe uporabnikov.
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Zase eno zrihti, al je dobr avto ;-)

Heh ne morem še zase ne. Tesla ga je skenclala komplet, blokiran ne sme več kupit pa prodat Tesl. Večino jih je izvozil v Rusijo/belorusijo 80 avtov lansko leto.

Zanimivo, da so se odločili za to, ker so imeli od njega samo plus, ker tam ni Tesle uradno. Avti so bili za 1 dan registrirani v nemčiji, tako da je Tesla lahko še ekokredite prodala od teh avtov.

Škoda, lansko leto se je dalo kar dosti ceneje dobit avto, kot direktno od Tesle, jasno pa v štartu prodaje trojke je bilo zelo pomembno avto takoj zavrnit ipd.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Tesla je gledališka predstava za nore fanboy delničarje/stavce v Casinoju Borza. Kupec in njegovo zadovoljstvo sta daleč v ozadju.
Tudi prelomne tehnologije baterij nimajo. Uporabljajo tisto kar je na trgu. V zgornjih primerih pač poceni jajca od kitajca.
Ampak fanboyi pa tolčejo še naprej svojo sceno ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: brunobruno

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83

Norca se dela, sploh pa iz crypto folka. Zadrogiran je trenutno pa serje po twitterju. Zgleda zadnji SpaceX fail ni tako nedolžen pa malo spušča frustracije.

Folk pa $DOGE kupuje in gembla. Elizabeth Warren je že uredila zaslišanje in se bodo nekateri iz r\wallstreetbets morali zagovarjat in bili kazensko odgovorni, Elon, Chamath ipd. sodrga pa nič...
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Ok, zmer bolj jezen ratujem hehe, torej model 3 lahko kupim brez problema kot slovenec v nemčiji, samo mi ne pripada 9.000 njihove eko subvencije in še 3.000€ višjo ceno mi morajo dati, ker tudi to razliko od Tesle zahteva DE. A potem nimam druge izbire kot da najdem eno teto v osmem kolenu v nemčiji, da avto vzame nase in ga potem jaz vozim?
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
3.828
616
113
EU
Ali pa ga preprosto ne kupiš: ker če je že nakup tako zakompliciran, kako je šele ostalo. Servis mora biti prava mala nočna mora.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.829
725
113
www.jernej.org
Ne vem, zakaj je tako težko razumet, da nemška subvencija pripada nemškim davkoplačevalcem. Slovenska pa slovenskim. Če ti trenutna politika glede EV-jev ni všeč, na naslednjih volitvah voli za tistega, ki bo obljubljal spremembe na tem področju. Sicer je pa stvar taka, da se avta ne kupi, če se ga ne moreš privoščiti brez subvencije... to velja pa tako pri nas kot pri Nemcih. Subvencija namreč ni zagotovljena. IMHO je sploh ne bi smelo biti... morali bi najti drugačno rešitev.