Tesla MODEL 3

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Subvencija je v DE razdeljena na 2 dela: tesla takoj odbije 3k, to je njihov del subvencije (že upoštevano v konfiguratorju) + 6k Bundesanteil (dobiš povrnjeno po nakupu), skupaj 9k EUR. Zato je z destination fee končna cena za nemce za osnovno belo M3 34,9k. V SI 40,5k, v AT pa celo 44k.

Dodajam: tesla DE si pridržuje pravico, da tudi prvi del subvencije (3k) zahtevajo nazaj v primeru, da avto ne bo registriran v DE prvih 6 mesecev, torej te pride avto iz DE kot SI rezidenta skoraj 44 k EUR.
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Za 3 je težka, ker so rabljene enako kot nove. Za S/X pa se vedno kaj najde. Če te zanima več, PM. :)
 

Jumbo

Zelenc'
29. maj 2020
25
21
3
Jaz elektrike porabim max. 10 EUR na mesec (nimam free SuC), ostalo polnim brezplačno. Seveda pa menda avta za 50 ali 100k+ EUR ne kupiš ker boš lahko zastonj polnil. Tudi ni nek pomemben faktor pri TCO, ker nova S/X na leto/mesec izgubiš toliko, da je tistih 100 EUR ki jih prihraniš na gorivo povsem nerelevantnih. M3 je tu zaenkrat še malo specifičen, saj imajo rabljene višje ceno kot pa nove, no vsaj oglaševane. :)
To, da je strošek elektrike zanemarljiv faktor pri TCO, se strinjam. Prihranek v primerjavi z gorivom za ICE je pa ogromen. Seveda se tukaj pogovarjamo o primerljivih avtomobilih. Tesla za 50/100k in ICE za 50/100k. Izgubo vrednosti imaš pri obema (pri Audiju in Porscheju je ta bila celo višja, kot pri Tesli), vendar trenutno prišparam mesečno ca. 400EUR na gorivu (pri mojih kilometrih) in še letni servis + cestnina (odvisno od države) odpade, kar pri meni z gorivom na letni ravni nanese ca. 5-6k EUR - na 5 let 25-30k EUR...tu pa je TCO računica takoj drugačna.
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.409
9.158
113
kak dolgo jo moraš vozit na DE table da še velja subvencija? za 34 k se mi pa zdi že okej avto.
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.475
862
113
Tesla S dobila nov, nekoliko bolj obsežen facelift - največja sprememba seveda v notranjosti, ki je precej podobna tisti iz 3-ke - najbolj pa seveda v oči pade volan:

title_b.jpg


1.jpg


Enake prenove je deležen bil tudi X
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Danes sem vozil nov model 3 performance. Odlicno, performanse res nore, obcutek v voznji tudi. Presenetljivo ni obcutka da gre za tezek avto, podvozje je res odlicno, v ovinkih nos ne sili ven. Nizko tezisce se res pozna. Vsec mi je bil bolj trd volan in pa avtopilot, ne morem razumet da se razne premium znamke niso spomnile tako enostavnega upravljanja tempomata. Minusi,... touch screen in infotainment sta fantasticna ampak res bi bilo fajn met kaksen fizicni gumb, head up display bi bil super. V glavnem, res sem bil prijetno presenecen nad samim obcutkom pri voznji in udobjem v voznji. Kabina s stekleno streho da res tak lep zracen obcutek. Zdej moram pa se S nekje dobit za en krog.
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Ne morem zdaj filma pogledat, samo, če ga recimo pelješ na supercharger in ga daš v navigacijo on že pripravlja med vožnjo barerijo za hitro polnjenje. Sem pa tudi že sam slišal, da naj bi se kitajske malo bolj počasi polnile.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.830
727
113
www.jernej.org
So probali vse različne variante... tudi kasneje pri malo višjih temperaturah (okoli 9 stopinj celzija) in vožnjo 160km/h ter navigacijo do superchargerja. Pa polni še vedno porazno (začne okoli 60kW in potem hitro pade na 45kW)... Tesla obljublja nek software update februarja... ampak rahlo dvomim, da bodo neke hude izboljšave. Če že, bo vreme toplejše in bo zaradi tega bolje polnil. Obljubljenih 170kW pa ta baterija s cenejšo kemijo ne bo nikoli dosegla.

S takim polnjenjem je praktično vsa konkurenca v tem cenovnem rangu boljša.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Matr vedno bolj ko gledam cene v DE za Tesle se mi glupo zdi kakšne so pri nas. Ja, ja, vem, veliko je tudi od države odvisno ampak vseeno. A je kakršna koli varianta, da kot SLO državljan kupiš Teslo v DE in tam pobašeš njihovo subvencijo? :sprasujemse:
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Ne, edino če bi vozil na DE table 6 mesecev v SLO na nek poštni nabiralnik gor. Mislim da J. Bedina ponuja to opcijo, ni pa seveda legalno.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
So probali vse različne variante... tudi kasneje pri malo višjih temperaturah (okoli 9 stopinj celzija) in vožnjo 160km/h ter navigacijo do superchargerja. Pa polni še vedno porazno (začne okoli 60kW in potem hitro pade na 45kW)... Tesla obljublja nek software update februarja... ampak rahlo dvomim, da bodo neke hude izboljšave. Če že, bo vreme toplejše in bo zaradi tega bolje polnil. Obljubljenih 170kW pa ta baterija s cenejšo kemijo ne bo nikoli dosegla.

S takim polnjenjem je praktično vsa konkurenca v tem cenovnem rangu boljša.

Če se ne bo s SW updejtom bistveno izboljšalo, je to res polomija - CN M3 SR+ takoj pade v kategorijo drugega avta pri hiši, za daljše poti
žal neuporabno. Za dobrih 40k se dobi leto stare M3 LR iz DE ali AT... trenutno je celo ena 2019 M3P iz BE pod 40k ... kater avto za tak denar že ima 3,4 s do 100? :zaljubljen:

m3p.JPG
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
3.982
2.713
113
Če se ne bo s SW updejtom bistveno izboljšalo, je to res polomija - CN M3 SR+ takoj pade v kategorijo drugega avta pri hiši, za daljše poti
žal neuporabno. Za dobrih 40k se dobi leto stare M3 LR iz DE ali AT... trenutno je celo ena M3P iz BE pod 40k :zaljubljen: ... kater avto za tak denar že ima 3,4 s do 100?

Poglej priponko 41999

Men je pa noro, da so rabljene trojke tok drage. Tud ta, ja vem performance ampak 100k km pa 2 leti stara. Nova z odšteto subvencijo je pa 50? S tem da imaš pri novi že toplotno črpalko in par malenkostih izboljšanih.