Tesla MODEL 3

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.001
178
63
www.jernej.org
Se pa na grafu lepo vidi, da so dražje znamke nižje na lestvici. Rahlo dvomim, da ima Audi več problemov kot recimo Volkswagen. Sedaj je samo vprašanje, ali so kupci dražjih avtov bolj pikolovski, ali pa je v dražjih avtih toliko več tehnike, ki lahko crkne. Verjetno mešanica vsega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

sad

Guru
24. avg 2007
11.402
1.174
113
Enkrat ko se greš mass market, težko skriješ zajebe. Tudi naval reklamacij po mojem nima blagodejne ga finančnega učinka. Odprava napake izven Fabrike je ponavadi 20 krat dražja od tega, da je neka reč narejena prav že iz fabrike.
Še enkrat: lovijo številke za to četrtletje in zato gre vse ven, čim več, nima veze, kako je narejeno... Se bodo z odpravo ukvarjali kasneje.
Če se prav spomnim je Musk dobil konkreten bonus, ampak, da so baje pogoji še, da mora zadeva še rasti. Ne spomnim se točno, ker ne sledim natančno. Tako da, po moje gre za to.

Mi pa ni jasno, da ostali management ne razume, da to dolgoročno ne prinaša le stroškov za Teslo, temveč konkreten upad ugleda. Do sedaj jim je dol viselo, ker so imeli vedno dovolj Tesla looonijev, da so pokupili avte, ne glede na stanje in težave z njimi. Ampak ko enkrat greš čez neko količino in zadovoljiš looonije, se pravila igre spremenijo, saj nek povprečen uporabnik pač ne bo trpel praha v notranjosti zato, da bo Musk pobasal nagrado. Ali pa imel avto nekaj mesecev na parkirišču, ker ne bo dela.
 

masevc

Majstr
2. sep 2007
2.359
211
63
Se pa na grafu lepo vidi, da so dražje znamke nižje na lestvici. Rahlo dvomim, da ima Audi več problemov kot recimo Volkswagen. Sedaj je samo vprašanje, ali so kupci dražjih avtov bolj pikolovski, ali pa je v dražjih avtih toliko več tehnike, ki lahko crkne. Verjetno mešanica vsega.
Se mi zdi, da najnovejso tehniko pobere najprej Audi, nato pride WV, nato Škoda. Kje je pa Seat pa ne vem.
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.431
379
83
Še enkrat: lovijo številke za to četrtletje in zato gre vse ven, čim več, nima veze, kako je narejeno... Se bodo z odpravo ukvarjali kasneje.
Če se prav spomnim je Musk dobil konkreten bonus, ampak, da so baje pogoji še, da mora zadeva še rasti. Ne spomnim se točno, ker ne sledim natančno. Tako da, po moje gre za to.

Mi pa ni jasno, da ostali management ne razume, da to dolgoročno ne prinaša le stroškov za Teslo, temveč konkreten upad ugleda. Do sedaj jim je dol viselo, ker so imeli vedno dovolj Tesla looonijev, da so pokupili avte, ne glede na stanje in težave z njimi. Ampak ko enkrat greš čez neko količino in zadovoljiš looonije, se pravila igre spremenijo, saj nek povprečen uporabnik pač ne bo trpel praha v notranjosti zato, da bo Musk pobasal nagrado. Ali pa imel avto nekaj mesecev na parkirišču, ker ne bo dela.

Normalni management je več ali manj že pobegnil iz uprave Tesle. Mislim, da so zadnja leta izgubili večino "normalnih" direktorjev.
Ostali so tisti, ki sem jebe in tisti, ki so pač noter, da lahko v CV napišejo, da so bili v upravi Tesle in bodo v kratkem šli naprej, nategovat kak drug "startup" in "investitorje".

Delnica Tesle je itak šla čez 1000 USD, tako, da Musku očitno odlično uspeva. :cool:

Kdaj se bo pa piramida usula, bo pa za videt. FED zaenkrat meče triljone dolarjev iz helikopterjev in s tem pazi, da se finančni baloni še ne izpraznejo ter piramide ne sesujejo.

Tako kot si napisal, prej kot slej bo pa norcev, ki jim lahko prodaš avtomobilski poizdelek za 75 k EUR, zmanjkalo. Potem se temu priključijo tudi tisti, ki si jih v začetku sicer uspel nategnit, te pa začnejo cuzat, da jim polizdelek popraviš v izdelek. Ogromno teh je zadnji dolar prihrankov, oz kreditne sposobnosti vložilo v to električno čudo. Ko pa navdušenje po treh mesecih upade, ostanejo pa obroki za kredit/fafing in milijon problemov na kupljenem avtu, je pa vseeno druga ...
 

naliM

Fizikalc
26. sep 2007
1.193
63
48
V povezavi z autopilotom. Tole ste že videli?

Spet fan-boy navdušenje, brez trdnih temeljev. Primer: razpoznavanje znakov Stop in semaforjev - avtor ga opeva kot čudež. Upam si trditi da iz slike kamere s tako resolucijo na tako razdaljo ne bo pobral packe kot znak/semafor.
S kombinacijo baze podatkov o fiksni cestni infrastrukturi, živih prometnih podatkov in trenutne pozicije vozila (kar ima praktično vsaka moderna navigacija), pa vse skupaj ni več čudežno, ampak samoumevno.
 

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.431
379
83
Tesla na fanboyih živi. Če bi bili sistemi neodvisno testirani s strani strokovnjakov, bi bilo jasno, kako zelo zelo daleč so še od full self driving.
 
  • Všeč mi je
Reactions: NekdoK and bertoncl

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.001
178
63
www.jernej.org
Vsekakor obstajajo bolj zanesljivi asistenčni sistemi (brez "phantom brakinga" in podobnih for). Če na youtubu pogledaš kak video od objektivnih ljudi (recimo carmaniac), boš videl, da autopilot ni najboljši. Mislim pa, da nima noben drug raznih beta featurjev (smart summon in navigate on autpolit).
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.133
281
83
Torej obstaja za avto trenutno kakšen boljši "avtopilot", kot pa Teslin?

3 tweet. Tesla se recimo baha z zadnjim updejtom, ki prepozna prometne znake (pa še to ne prav dobro po testiranjih). Prometne znake se "bere" že vsaj kake 5 let.

Tesla veliko tlači direktno v avtomobile, drugi pa delajo prav na autonomni vožnji, kar pomeni it direktno iz level 2 na 5. Na cesto se pa več kot Tesla res ne upa dat noben večji proizvajalec, ker kot prvo ne bi upali brez LIDARja (cena), drugo pa nima fanatikov, ki bi te "manjke" požrli.

Lastnik Tesle: https://twitter.com/greentheonly je za spremljat, če želiš vedet veliko o tehničnem delu, je lastnik, ampak dobro ve kaj Tesla glumi in to tudi stestira različne verzije. On npr. napiše velikokrat kaj je s hvaljenim OTA updejtom šlo na SLABŠE.

PS. V zadnjem updejtu so "izgubili" povezavo s ponudnikom prometnih informacij, kar pomeni, da v Tesla navigiranju nimaš live podatkov o prometu ipd. Nesprejemljivo za tehnično "opremljen" avto v 2020.
 

masevc

Majstr
2. sep 2007
2.359
211
63
Vsekakor obstajajo bolj zanesljivi asistenčni sistemi (brez "phantom brakinga" in podobnih for). Če na youtubu pogledaš kak video od objektivnih ljudi (recimo carmaniac), boš videl, da autopilot ni najboljši. Mislim pa, da nima noben drug raznih beta featurjev (smart summon in navigate on autpolit).
Moje mnenje je, da je Tesla naredila hype samo s poimenovanjem tega featerja. Kao “Auto pilot”. In ljudje to uporabljajo samozavestno. In ker izhaja podjetje iz Silicijeve doline, se ve kdo to najraje uporablja, brez problema.
Razumevanje problemov je pač v smislu če je bug, ga bomo pač odpravili, poslediceravno niso važne.

zgodba mi malo sovpada z razvojem sistema za 737 Max in problemov. Tam je bil outsource iz Indije, kjer se jim gladko jebe, če stvar deluje pravilno ali ne. Za testiranje so drugi zadolženi.
 

mr_

Majstr
20. sep 2007
6.075
109
63
Tesla delnica pleza ko zmešana, kaj pravi tweeter kugla? Kdaj potop? Kdaj padec, kdaj shortat?
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.001
178
63
www.jernej.org
Perpetuum mobile... vložiš v Tesla delnico, počakaš da zraste, iz profita kupiš Teslo, število prodanih Tesel preseže pričakovanja, delnica še bolj zraste, iz profita kupiš še eno Teslo, itd itd itd.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

mr_

Majstr
20. sep 2007
6.075
109
63
Kapitalizem, pričakovanja prihodnosti. Delnice ostalih proizvajalcev gredo dol, Tesla gor. Avtomobili se bodo se vedno proizvajali. Nekoc Nokia dol, Apple gor. Koliko avto-moto znamk je že končalo na smetišču in številne še bodo. Vse pa drži pokonci državno protekcioniranje in subvencije. Tesla tudi postaja takšna, prevelika za smetišče.