TDI, "izguba moči"?

veselilisjak

Sloven´c
22. jul 2007
25.331
355
83
38
1,9 TDI
ATD
74kW
200k km po števcu


Do zdaj se mi je naredilo 3x, da je kar naenkrat izgubil moč. Hitrost je sicer nabiral (tam do 100km/h, več ne da cesta), ampak ne potegne. Stopalka za plin seveda "do podna". Naredilo se je pa vedno pri neogretem motorju, po cca 3km vožnje, v rahlem klancu, izpod 2500 min-1. Prvič sem se peljal naprej v službo, drugič in tretjič pa sem ga ugasnil in je po ponovnem zagonu spet delal normalno.

Sem malo pogledal stare teme, pa ne najdem nič podobnega.
 

BohVar_alias_BOHL

Pripravnik
6. sep 2007
698
0
16
Laibah
1,9 TDI
ATD
74kW
imam golfa in imel isto težavo.TURBINO ti preveč polne in jo nato vrže v "save mode". Potem pelje kot navaden dizel. Predvidevam, da je turbina v slabi kondiciji (ali pa kot je matix napisal LMM - "luftmesser"). Meni jo je mehankar nekako uspel "zakrpati". V nasprotnem primeru...pa novo
rolleyes-1.gif
) ali pa obnova obstoječe.....BEJA.....
Po prikopu na VAGcomp bo vse jasno....
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.077
797
113
To bo SAFE mode.

Kolega je imel to težavo, se mu je zgodilo pa samo zaradi tega, ker je imel v rezervoarju res slabo nafto. Zakaj pa ne vem.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.077
797
113
Omenjen kolega je imel težavo samo trikrat na tistem rezervoarju in točno to (turbina se ni vklopila), po zamenjavi črpalke (niti ne firme črpalke) je bil problem rešen. Smo pa imeli prej v našem kraju res katastrofo od črpalke s polno vode od kondenza v rezervoarjih. Potem je natočil nafto na frekventni črpalki in od takrat te težave nima več.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Khm. Tukaj se natrosili precej neumnosti.

Najprej glede turbine - sama po sebi nima nobene elektronike, tako da ne more iti v "safe mode". Ravno tako se ne vklaplja/izklaplja, ampak je vedno vklopljena, saj se začne vrteti čim pridejo izpušni plini do nje - torej že pri zagonu. Vse kar ima je regulator, ki je lahko električen oziroma vakuumski. Regulator je seveda nadziran s strani motorne elektronike.

Vzrokov za izgubo moči je veliko, najpogostejša pri tem motorju sta senzor masnega pretoka zraka (MassAirFlow sensor oz. LuftMassenMesser) ali senzor tlaka kolektorja (ManifoldAbsolutePressure sensor). Možne so seveda težave tudi na drugih sklopih.

Vsekakor bo napako najlažje ugotoviti tako, da se vozilo priklopi na diagnostični tester.
 

scott

Pripravnik
1. sep 2007
405
1
18
Zna biti zapacan EGR ventil. Mal pobrskiaj, o tem je bilo že nekaj tu napisanega.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.458
113
Druže....... Pa zakaj opet švaba..... s5 te jebe...prej AFZ sedaj ATD...a ni tko da gre osel samo 1x na led
evil.gif


P.S.: mogoče morš pa politično orientacijo zamenjat....pa bo švaba popustu
tongue-1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
LMM nimas kaj cistit ko je hin je hin ker pregorijo zarilne nitke. Po moje je LMM
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.458
113
Pri kolegu je bil računalnik........skos DPF tekočino filu pa pucu filter.....ga zabasu...pa v safe mode ruknu!

@patriot tko da če maš DPF na tekočino mal poglej če ti je kj narobe ne hod glede na predvidene kilometre

avto je pa škoda superb 2.0tdi motor pa mislim da ma AGR
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.458
113
Popravek...AGR je bil v prejšnem avtu...octavia 1.9TDi...90KM......
grin1.gif
 
18. jan 2020
4
0
1
Imam problem z pasatom 1.9tdi 2008 bluemotion. Vozilo nabira moč ne vlece kot bi mogu počasi nabira hitrost na avtu je bila menjana turbina, nareta regeneracija za dpf EGR ni zabit. Prižgala sei spirala ampak samo 2x ko sem ga pohodil napake so bile za nek senzor na kolektorju in loputo ampak loputa deluje normalno. Menjal sem tudi lmm senzor in map senzor
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.898
5.458
113
Po "opičji" metodi sam še N75 ventila niste menjal.....
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Predvidevam da ga je nekdo že priklopil na tester pa očitno ni našel napake.
In zdaj pričakuješ, da bo en s kristalno kroglo povedal kaj je narobe? Danny je btw bankrotiral. Sam povem.....
Zagotovo je, da nekaj ne dela tako kot bi moralo. Evo.