Tankanje polnega rezervoarja goriva in klikanje že polnega (gostilniška debata)

Vprasaj

Majstr
15. avg 2008
1.366
341
83
Ljubljana
Ena nerešena debata, ki buri šanke marsikatere gostilne:

Ko tankaš avto polno, ti ročka za gorivo naredi “klik”. Takrat naj bi bil rezervoar dosežen na nivo ki je dovoljen.
Ce se poglobiš globje ima vsak tank se dodatni prostor, cev in prostor za hlape.

Takrat lahko napolniš se nekje 15% volumna, če se gleda dejansko polno “z kupčkom” kar seveda noben proizvajalec tega ne priporoča ( na očetovem avtu je se nalepka kjer piše max 3x klik”)

porajata se dve vprašanji:

1.) kako nevarno je voziti z tako napolnjenim tankom

2.) eni trdijo drugi zagovarjajo mit, da če “klikas” že polni avto brizga ven samo zrak in le nekaj goriva, drugi trdijo da je meritev zelo točna.

Mene zanimajo tu bolj dokazana dejstva, če ima kdo kaj materiala na to, hvala bo več za popit v gostilni.

rekla kazala in mislim imamo že dosti mnenj :)
 
Nazadnje urejeno:

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
včasih so imeli na VAG avtih, sploh dizlih, tak "pimpl", ki si ga držal z robom cevi, da si iz raztezne izpustil zrak in nafilal še cca 3 litre dodatno
potem je to izginilo skupaj s pojavom "varnostnih sistemov proti kraji goriva" - beri bebaste zaščitne plastike, da si ljudje ob dodajanju kakega antigrippante-ja polijejo vsepovsod, razen v tank (po izkušnjah red trgovino, kjer so minuto nazaj kupili dodatek).

jaz ponavadi na novejših malo počakam, da pride zrak ven in nalijem še kaka 2 litra
 
  • Všeč mi je
Reactions: naliM

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.557
8.909
113
Sicer pa kle noben ne govori o tem da mal počakaš, pa še enkrat klikneš. Govorimo o filanju cevi do roba in pimplanju z ročko, da bohnedej ne bi deci nafte ostal na šteli.
 
27. jan 2022
4.801
1.738
113
Jaz pa nič ne klikam - čakam da en "kalbo" neha tankat in odloži ročko, jaz pa pol iz cevi dva deci natočim - če sem "priden" imam v popoldnevu na frekventni pumpi za tri dni vožnje. :evil:


Mater ste eni "cepljeni" na neumne debate.
 
  • Haha
Reactions: kalbo

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.348
3.440
113
Jaz pa tankam samo zgodaj zjutraj ko je še hladno in dobiš kak deci več goriva kot pa takrat ko je vroče.
Gorivo z temperaturo spreminja volumen.

Pa stare zgornjene pumpe dajo nekaj več goriva kot nove, ker je vetrnica ki meri pretok v cevi že obrabljena in se vrti počasneje.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.557
8.909
113
jest pa tankam sam na Ini, ker nardim cca 15 kilometrov več na tank kokr pa če tankam na Petrolu.....
 
Nazadnje urejeno:

luka51

Guru
16. avg 2007
13.882
5.160
113
Zaj pa probaj razložit kak se ti da ror od kesla filat do roba in ka maš od tega, razen to da te je foter na stoenki tak naučo....
Čutim globoko v sebi neko željo samo da lahko pol kalbota in sada jezim na alterju.

Kak se mi da? Pač teče tiste 3 sekunde več da je do vrha. Kaj mam od tega? Vaju z sadom jezim.... Mislim wtf kaj mam od tega. Liter več pri tankanju to je to.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.348
3.440
113
No sej tja grem, se več natanka, pa bolj kalorično nafto majo....

Bog ve kje sm INO najdu, gre za hece, k so se jih šli včasih z AGIPovo nafto in kok so 30km več po tanku delal pa podobne traparije.
Veš pomaga tudi če tankaš nekje v Avstriji na 1200 metrih nadmorske višine in resetiraš števec porabe.
potem pa narediš kilometrov Ohoho
 

naliM

Majstr
26. sep 2007
1.378
213
63
včasih so imeli na VAG avtih, sploh dizlih, tak "pimpl", ki si ga držal z robom cevi, da si iz raztezne izpustil zrak in nafilal še cca 3 litre dodatno
potem je to izginilo skupaj s pojavom "varnostnih sistemov proti kraji goriva" - beri bebaste zaščitne plastike, da si ljudje ob dodajanju kakega antigrippante-ja polijejo vsepovsod, razen v tank (po izkušnjah red trgovino, kjer so minuto nazaj kupili dodatek).

jaz ponavadi na novejših malo počakam, da pride zrak ven in nalijem še kaka 2 litra
Na Sharanu bencincu se da z pritiskom tega jezička dotočiti slabih 10 litrov, kar doda okoli 100km avtonomije.
Se mi je pa enkrat zgodilo, da sem ob temperaturi preko 30°C v Nemčiji tako natočil avto in je ta začel po nekaj minutah rahlo cukati med vožnjo. Nekaj 10 km kasneje se je zadev sama od sebe uredila, zato sumim, da je bila težava v raztezanju goriva (delta t) in zalitem oddušku.