SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

tony

Guru
23. jul 2007
10.495
1.786
113
Pri Suzukiju se nimaš kaj bati za zanesljivost (čeprav smo imeli prav na tem forumu nesrečnia s prebito glavo tega motorja...) Saj je to 1.4 turbo motor, sedaj detunan na 110 konjev, kajne? Za upokojenski avto je čisto OK.

Tukaj poišči ta model:
in si preberi pripombe userjev oz. težave s popravili. V primerjavi s kakšnim VWjem bo seznam smešno kratek.

Samo pozanimaj se, da je avtomatik še vedno 6-stopenjski aisin in ne kakšen CVT...

Kot pri vseh japoncih je pa njihova rak rana zvočna izolacija vrat, podna in strehe. Morda je pri dražjih modelih kot je s-cross kaj bolje, ampak vsekakor se z avtom zapeljite po dežju, po slabših cestah in po mestu, kjer stojiš v koloni. No, če je foter že malo naglušen, potem ta težava ne obstaja. Zanj bo suzuki top šit avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.636
4.440
113
4x4 2 leti stari niso obstajali, razen "cukomatik" ... tega noben ni kupil in tega nočeš. Če gledaš starejše se dobi 1.6 in tudi 1.4T, izpusti pa 1.0T.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
821
428
63
Jutri grem najverjetneje pogledat, bom pozoren na te zadeve. Pogledam kubike in moč, menjalnik in opremo. Javim. Hvala.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
10.495
1.786
113
4x4 2 leti stari niso obstajali, razen "cukomatik" ... tega noben ni kupil in tega nočeš. Če gledaš starejše se dobi 1.6 in tudi 1.4T, izpusti pa 1.0T.
Gotovo je imel s-cross vedno opcijo 4x4?

Cukomatik meni implicira na robotski ročni menjalnik, bili so recimo v Celeriu, kar je mnogo manjši/lažji avto. S-cross je imel ali CVT (če je Aisionov, je vsaj mehansko v redu, ima pa pač tipične minuse CVTja) ali pa 6-stopenjski Aisin avtomatik (ki je še vedno odličen za vožnjo).

1.0T motorja verjetno sploh ni bilo v teh avtih? Pa tudi sicer mu nič ne manjka, razen 3 cilindrskega zvoka v leru. Konjev ima ravno toliko kot danes detunani 1.4T, upam da ima ta vsaj več navora?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.636
4.440
113
Gotovo je imel s-cross vedno opcijo 4x4?

Cukomatik meni implicira na robotski ročni menjalnik, bili so recimo v Celeriu, kar je mnogo manjši/lažji avto. S-cross je imel ali CVT (če je Aisionov, je vsaj mehansko v redu, ima pa pač tipične minuse CVTja) ali pa 6-stopenjski Aisin avtomatik (ki je še vedno odličen za vožnjo).

1.0T motorja verjetno sploh ni bilo v teh avtih? Pa tudi sicer mu nič ne manjka, razen 3 cilindrskega zvoka v leru. Konjev ima ravno toliko kot danes detunani 1.4T, upam da ima ta vsaj več navora?
Suzuki ima vedno samo en klasičen motor v ponudbi. Šel je v teh modelih iz 1.6 atmosferca na 1.0T (par let), potem so zaradi eur norm šli na 1.4T (140km) ki je še nekaj let obstajal avtomatik (aisin 6) ampak se je potem z "mild" hibridizacijo izgubil (130km). Sedaj je spet nazaj (110km).

Nikakor pa ne gledat 1.5 hibrid cuakomatika. To je čisto drug motor vpet na čisto drug (ne)menjalnik ki je samo za v smeti.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
6.134
7.819
113
Na vitari gre 1.4 proti 100.000km. Obrati gredo tudi do 6000, voženo po gozdnih vlakah... brez problema. Še 3 poznam z blagimi hibridi. Brez problemov.

Upokojenca verjetno ne bo motilo, ampak mene je prehod iz vw kar presenetil s slabo zvočno izolacijo - ampak rav4 se mi ni zdel pretirano boljši.

Novi scross se mi je zdel pa že malo boljši kar se zvočne izolacije tiče. Tudi vzmetenje je bilo malo mehkejše.

Popolnoma solidni avto. Ce ni prostor nujen se lahko se vitare pogleda. Ista mehanika.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.495
1.786
113
Ynos ima swifta s CVTjem (morda se javi in deli svoje izkušnje), jaz pa s klasičnim avtomatom (ta je odličen).
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.495
1.786
113
Suzuki ima vedno samo en klasičen motor v ponudbi. Šel je v teh modelih iz 1.6 atmosferca na 1.0T (par let), potem so zaradi eur norm šli na 1.4T (140km) ki je še nekaj let obstajal avtomatik (aisin 6) ampak se je potem z "mild" hibridizacijo izgubil (130km). Sedaj je spet nazaj (110km).

Nikakor pa ne gledat 1.5 hibrid cuakomatika. To je čisto drug motor vpet na čisto drug (ne)menjalnik ki je samo za v smeti.
Cukomatika se je res treba izogniti.

Glede tega kaj je v ponudbi, pa je nemogoče trditi kaj konkrektnega, sploh za 2 leti star avto. Ceniki in dobavljive kombinacije motorja in menjalnika (ter še pogona) se menjajo po 3x, 4x na leto. To je čisto prosto po Prešernu (v okviru omejitev, o katerih sva zadnjič že razpravljala), treba je videti kakšen bo nek konkreten avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon