SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

sad

Guru
24. avg 2007
22.160
10.839
113
Pa nisem računal na to da si nek pizdek mali, ker normalo grajen (in rejen) ded v trico ne sede. Oz sede že nekako....ven pa ga treba rezat....
A te smo sedaj prišli do tega, da so normalni deci pujseki? Trica je suv proti 911ki :).
Sicer pa še dobro, da obstajajo suvji kot so X5 in Q7. Velikokrat gledam po parkiriščih po tvoje prave dece, ki se zvalijo ven z avta.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.723
4.131
113
Brez golfa, ne brez mene. Mal si pomešala.

Ne vem kaj je vprašanje, ampak odgovor je zagotovo golf. Enako kot 42, ki je odgovor na skoraj vse.
 
  • Haha
Reactions: Hondi

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.625
4.434
113
Da smo malo ontopic.

Vitara/s-cross sta dobila (nazaj) opcijo klasičnega avtomata zgleda (novi ceniki). So pa pri Suzukiju EU eko-tunal 1.4T mlinček*, po novem proizvede celih 81 kilovatov oz. reci piši 108 konjev!:bonk:

* ta motor je imel na začetku brez mhev tehnologije 140 konjev, potem so šli pri mhev na 130 kar nekako elektromlinček še "pokrije" tisto razliko ... samo slabih 110 konjev iz 1.4T, cmon no ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Vadim

Guru
2. jul 2020
6.127
7.803
113
Isto kot 1.5 TSI ali 2.0TDI, iz 150 konjev na 116.

Ampak lahko kdo razloži:

Motor A: ima porabo 5,7l/100 po testnem ciklu. Emisije 120g CO2.
Motor B: ima porabo 6,1l/100 po testnem ciklu. Emisije 110g CO2.

Priznam, da sem hodil v šolo v Strunjanu, ampak ne bi smela večja poraba pomeniti več emisij?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.625
4.434
113
TSI in TDI obstajata v obeh verzijah, pač poenostavljanje "motorne" palete. Časi ko si golfa bencinarja dobil vse od 1.4 do 2.0 po razkoraku po 2deci so že davno mimo.

Drugače vsi že od afere dieselgate vemo, da večja poraba pomeni večjo skrb za okolje.
 
A te smo sedaj prišli do tega, da so normalni deci pujseki? Trica je suv proti 911ki :).
Sicer pa še dobro, da obstajajo suvji kot so X5 in Q7. Velikokrat gledam po parkiriščih po tvoje prave dece, ki se zvalijo ven z avta.
potem vzameš QX80..tam gre tud slon ven brez težav. je pa težava ko se ustaviš na petrolu, še večja pa kolk pogosto se tam ustavljaš..ampak odtehta lažji vstop in izstop
 
Tovaršija eno vprašanje.

Kolega išče nekaj za tja do 5,6 jurjev pa da se sedi mal višje in da je kolikor toliko komfortno. Kilometrov na letni ravni ni dosti kakih 10 jurjev morda kak več. Všeč so mu RX prve generacije, predvsem RX 400h se mu dopade. Kako je kaj s temi zadevami. Leta majo, kako je kaj z vzdrževanje, servisianjem? Se mogoče lahko dobi okvirne cene servisnih storitev (mali servis, pa tudi za menjavo jermena če je mogoče). Kake hibe je za pričakovat? Kako je kaj z baterijami, ko gredo za mavrico? Menjava (cena nove, rabljene), ali jih je mogoče popraviti? Za kakršnekoli informacije sem/vam je hvaležen

gledal je pa nekaj v tem stilu

 

luka51

Guru
16. avg 2007
15.090
6.401
113
Tu kak koli obračaš avto ma 400k.
Dele bo treba menjat. In ne en ne drugi se ziher ne prodajata 100% izpravna pri teh km.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.450
4.839
113
Isto kot 1.5 TSI ali 2.0TDI, iz 150 konjev na 116.

Ampak lahko kdo razloži:

Motor A: ima porabo 5,7l/100 po testnem ciklu. Emisije 120g CO2.
Motor B: ima porabo 6,1l/100 po testnem ciklu. Emisije 110g CO2.

Priznam, da sem hodil v šolo v Strunjanu, ampak ne bi smela večja poraba pomeniti več emisij?
Dizel ima večjo energetsko gostoto, zato tudi liter dizla, da več CO2 kot liter bencina.

Evo pa ti je Jelka Strojan razložila.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.491
1.784
113
Da smo malo ontopic.

Vitara/s-cross sta dobila (nazaj) opcijo klasičnega avtomata zgleda (novi ceniki). So pa pri Suzukiju EU eko-tunal 1.4T mlinček*, po novem proizvede celih 81 kilovatov oz. reci piši 108 konjev!:bonk:

* ta motor je imel na začetku brez mhev tehnologije 140 konjev, potem so šli pri mhev na 130 kar nekako elektromlinček še "pokrije" tisto razliko ... samo slabih 110 konjev iz 1.4T, cmon no ...
Smešna scena, toliko konjev so včasih spravili iz 1.0 turbo mlinčka - tudi tega ni več na EU trgov zaradi eko beko scene...

Je pa z 1.4T še eno vprašanje: morda so ga detunali tudi zaradi kakšnih težav... Na forumu smo že imeli nekoga, ki je menjal prebito glavo...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.625
4.434
113
Sej sama količina konjev na kubik nebi bil problem če bi šlo za 2wd swifta, za 4wd vitaro z aisin predpotopno avtomatiko ki pobere še dodatnih 20 konjev pa ne vem kako to gre skupaj. Sej gre res za klasični penzić vagen, samo malo več življenja bi vseeno človek pričakoval leta 2025.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.491
1.784
113
"aisin predpotopno avtomatiko"

Niga, plis. Ta avtomatik je top šit, še nikoli nisem tulil v šipo zaradi njega :D :valjamse::bonk: Suzuki je pač japonska škoda, tehnologija pa stara. Ampak vseeno: ko ga pohodiš, leti. In tudi z avtomatom zdajle poleti, ko na cesti v Lj ni gužve, po BCju spije med 5.0 in 5.1 litra.

Ni vrag, da več konjev ne poje 4WD kot pa 6-gang avtomatik.

Problem je na dveh frontah: tako teži avta (kar na swiftu sicer ni problem) kot v količini konjev iz kubature. Na masi vitare težko kaj naredijo, lahko pa zmanjšajo količino konjev; da iz 1.4 motorja pridelajo toliko konjev kot prej iz 1.0 je precej ekstremen downsizing...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.625
4.434
113
Aisin 6ka je ok in zanesljiv avtomat, da je zastarel pa ni treba posebej izpostavljat. Problem klasičnega avtomatskega menjalnika je da pobere tam 10-20% konjev ko pretvornik navora ni zaklenjen in bi potreboval prej presežek konjev da imaš kaj od tega, ne pa pomanjkanje.

Vitara/s-cross niti nima neke teže, ko pogledaš kako je to narejeno tudi vidiš zakaj ne. Nekje žal mora bit kompromis da se pogovarjamo o "... pod 30k eur".
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.491
1.784
113
A nismo že pred leti tle gor debatirali, da imajo moderni klasični avtomati v višjih prestavah za vsako prestavo tudi zaklep konverterja?