SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

igi

Guru
13. okt 2007
5.747
1.322
113
Celje
Za v tak avto kot je 5008 kaj manj kot 2.0 hdi sploh ni primeren, EU proizvajalci se dobesedno delajo norca iz kupcev, potem pa jok, ker prodaja pada
sem bil precej skeptičen za ta 1.5 motorček, me je pa vseeno precej pozitivno presenetil v kombinaciji z 8 stopenskim menjalnikom. Brez razmišljanja vzamem še enkrat isto. Za umirjeno vožnjo zares OK.

Je pa razumljivo, da ko pri 120km/h pritisneš "do podna" se zgodi NIČ. No ja, prestavi najprej v 7, pa v 6 in potem poskusi še v 5. Razlike pa ni neke :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in shift

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.724
1.258
113
Vprašam tukaj: Škoda Kamiq 1.5 avtomatik, l.2022
V menjalniku ni olja, ali lahko človek naredi kaj, da mu podaljša življenjsko dobo? Poleg "normalne vožnje".
Ima karbonski jermen, ki naj bi bil enakovreden verigi, menjava ni predvidena... Je to to?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.881
7.048
113
Kako to misliš p da v menjalniku ni olja? Vsak menjalnik ima olje. Ali imaš v mislih DSG s suho sklopko?
 

Yogi

Guru
1. sep 2007
4.724
1.258
113
Kako to misliš p da v menjalniku ni olja? Vsak menjalnik ima olje. Ali imaš v mislih DSG s suho sklopko?
Na uradnem servisu je rekel, da v dotičnem avtu v menjalniku ni olja, da je suh in da ni kaj menjati. Naj bi bili celo štirje različni avtomatski menjalniki v tem avtomobilu, s to mašino in okoli tega letnika...
 

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.952
-925
113
150.000.000 km away
C/P Avtomatski menjalniki

DSG menjalnik (Direct Shift Gearbox)

Avtomatski menjalniki DSG so vgrajeni v vozila Volkswagen, Audi, Seat in Škoda, in namesto pretvornika navora uporablja dvojno sklopko. Celoten mehanizem deluje s preprostim odklopom ene sklopke in vpetjem drugega v drugo za menjavo prestav. Ta vrsta avtomatskega menjalnika ponuja predvsem hitrejše prestavljanje od preostalih običajnih modelov.

Obstajata dve vrsti DSG menjalnikov. Šeststopenjski DSG menjalnik imajo mokre sklopke, medtem ko imajo sedemstopenjski DSG menjalniki suhe sklopke. DSG menjalniki z mokrimi sklopkami omogočajo nemoteno prestavljanje z izjemnimi zmogljivostmi, pri čemer je potrebno olje redno menjati. Pri suhih sklopkah načeloma ni potrebna menjava olja, je pa priporočljivo, da to storite na približno 100.000 km.

--- konec zapisa---


Iz zgornjega zapisa sklepam, da je olje vedno prosotno, samo da ga pri suhih sklopkah ni potrebno menjati.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
14.384
4.801
113
Ja ker pri suhi sklopki so v olju samo zobniki kot pri ročnem menjalniku.

Sedaj pa če si pri ročnem menjal pol lahko tudi pri dsg ju.
Ni pa potrebe, jaz sem TDI ja vozil do 310000 z istim oljem pol pa je šel na vzhod.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.881
7.048
113
C/P Avtomatski menjalniki

DSG menjalnik (Direct Shift Gearbox)

Avtomatski menjalniki DSG so vgrajeni v vozila Volkswagen, Audi, Seat in Škoda, in namesto pretvornika navora uporablja dvojno sklopko. Celoten mehanizem deluje s preprostim odklopom ene sklopke in vpetjem drugega v drugo za menjavo prestav. Ta vrsta avtomatskega menjalnika ponuja predvsem hitrejše prestavljanje od preostalih običajnih modelov.

Obstajata dve vrsti DSG menjalnikov. Šeststopenjski DSG menjalnik imajo mokre sklopke, medtem ko imajo sedemstopenjski DSG menjalniki suhe sklopke. DSG menjalniki z mokrimi sklopkami omogočajo nemoteno prestavljanje z izjemnimi zmogljivostmi, pri čemer je potrebno olje redno menjati. Pri suhih sklopkah načeloma ni potrebna menjava olja, je pa priporočljivo, da to storite na približno 100.000 km.

--- konec zapisa---


Iz zgornjega zapisa sklepam, da je olje vedno prosotno, samo da ga pri suhih sklopkah ni potrebno menjati.
Ja pa seveda je olje v menjalniku. Ni ga avta na svetu, ki v menjalniku nima olja. Sklopka pa je suha, tako kot je suha v navadnem ročnem menjalniku. Gre pa se za DSG dq200 menjalnik.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.512
3.850
113
davorinm.wordpress.com
Vprašam tukaj: Škoda Kamiq 1.5 avtomatik, l.2022
V menjalniku ni olja, ali lahko človek naredi kaj, da mu podaljša življenjsko dobo? Poleg "normalne vožnje".
Ima karbonski jermen, ki naj bi bil enakovreden verigi, menjava ni predvidena... Je to to?
Meni je pri 29k se začel kvariti. Točno ta dsg. Bodi pozoren na zvoke pri prestavljanju 2-3 ali 3-4.

Tako da srečno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.336
7.713
113
pri taščici
Vprašam tukaj: Škoda Kamiq 1.5 avtomatik, l.2022
V menjalniku ni olja, ali lahko človek naredi kaj, da mu podaljša življenjsko dobo? Poleg "normalne vožnje".
Ima karbonski jermen, ki naj bi bil enakovreden verigi, menjava ni predvidena... Je to to?
Koliko prestav?
Olje zagotovo je, vwrjetno bo tudi mehatronika crknila (jurja + z delom).
A je 200 al pa 250 (manj verjetno)
Po nalepki s kodami v prtjazniku pa se takoj ugotovi kater menjalnik imaš.
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.419
1.741
113
C/P Avtomatski menjalniki

DSG menjalnik (Direct Shift Gearbox)

Avtomatski menjalniki DSG so vgrajeni v vozila Volkswagen, Audi, Seat in Škoda, in namesto pretvornika navora uporablja dvojno sklopko. Celoten mehanizem deluje s preprostim odklopom ene sklopke in vpetjem drugega v drugo za menjavo prestav. Ta vrsta avtomatskega menjalnika ponuja predvsem hitrejše prestavljanje od preostalih običajnih modelov.

Obstajata dve vrsti DSG menjalnikov. Šeststopenjski DSG menjalnik imajo mokre sklopke, medtem ko imajo sedemstopenjski DSG menjalniki suhe sklopke. DSG menjalniki z mokrimi sklopkami omogočajo nemoteno prestavljanje z izjemnimi zmogljivostmi, pri čemer je potrebno olje redno menjati. Pri suhih sklopkah načeloma ni potrebna menjava olja, je pa priporočljivo, da to storite na približno 100.000 km.

--- konec zapisa---


Iz zgornjega zapisa sklepam, da je olje vedno prosotno, samo da ga pri suhih sklopkah ni potrebno menjati.
This. A ni za umret smešno, da lahko laik na internetu v minuti postavi na laž profija, ki od svojega nezanja hudičevo dobro živi?

Človeka, ki ni poklicni lažnivec, bi bilo ob tem vsaj sram.

OP: Strošek menjave je minimalen v primerjavi s popravilom. Priporočam menjavo na 60k/5 let.

Se pa pripravi, da te bodo gledali, kot da si padel z Marsa, pač boš še ena ovira, ki jim stoji na poti do teleporta v Nirvano, :bonk: vsi drugi - razen tebe - jim pa nosijo miljone za mnogo manj dela...:aplauz:
 

shift

Guru
20. jul 2007
10.080
2.578
113
za šankom
This. A ni za umret smešno, da lahko laik na internetu v minuti postavi na laž profija, ki od svojega nezanja živi?

Človeka, ki ni poklicni lažnivec, bi bilo ob tem vsaj sram.

OP: Strošek menjave je minimalen v primerjavi s popravilom. Priporočam menjavo na 60k/5 let.

Se pa pripravi, da te bodo gledali, kot da si padel z Marsa, pač boš še ena ovira, ki jim stoji na poti do teleporta v Nirvano, :bonk: vsi drugi - razen tebe - jim pa nosijo miljone za mnogo manj dela...:aplauz:
Saj načeloma greš na redni servis menjalnika h nekomu, ki se samo z menjalniki ukvarja bolje narejeno kot vsak pooblaščenec, meni so za aisin 8 na pooblaščenem rekli da se oni s tem ne bodo ukvarjali ker je seald for life, 280 eur me je prišel servis pri modelu, ki samo avtomate popravlja
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

tony

Guru
23. jul 2007
10.419
1.741
113
P.S.: Kako je prišel do številke na računu? Koliko litrov olja je porabil? Se na EAT8 mora po menjavi olja kaj nastavljati s testerjem (to se je počelo na volvotu na 6-gang aisinu)?
 

tony

Guru
23. jul 2007
10.419
1.741
113
na pooblaščenem rekli da se oni s tem ne bodo ukvarjali ker je seald for life
Oprosti: moram se nasmejati :valjamse::valjamse::valjamse::valjamse::valjamse::valjamse::valjamse:

Izjava je tako debilna (brezbrižna?), da si človek včasih zaželi, da bi bil psihopat, ki uživa v je6anju ljudi v glavo... Npr. z:
-kaj ste pa po poklicu?
-pa imate tukaj kakšnega mehanika?

itn. Neverjetno... Vsi po vrsti so pa miljonarji samo zato, ker jim še ni uspelo zafukati firme, ki jo je leta '89 odprl (zdaj počasi že) njihov star foter... Še.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

Radovan46

Zelenc'
6. mar 2025
19
5
3
Kot so že zgoraj napisali, menjaj pri "lokalnem" mehaniku ali nekomu, ki se ukvarja samo z menjalniki. Menjava ni neka znanstvena fantastika, za nekoga ki ne dela tega prvič.
Glede pooblaščenih je pa tako, avtomatskih menjalnikov se vsi otepajo-zakaj? ker v navodilih proizvajalca(ne menjalnikov) piše da menjava ni potrebna, in se tega ne tikajo, da v primeru če gre kaj narobe ne nosijo bremena. Dokler je garancija so tako kriti, po garanciji pa se jim j***, če ti gre menjalnik, ker bodo pokasirali 5k€ od takih kateri jim "zaupajo" da vedo kar delajo.
Pri večini znamk, če boš na pooblaščenem servisu zahteval menjavo olja v menjalniku, v navodilih pa piše "lifetime", ga ne bodo menjali in rekli da menjava ni potrebna.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.773
1.489
113
Saj načeloma greš na redni servis menjalnika h nekomu, ki se samo z menjalniki ukvarja bolje narejeno kot vsak pooblaščenec, meni so za aisin 8 na pooblaščenem rekli da se oni s tem ne bodo ukvarjali ker je seald for life, 280 eur me je prišel servis pri modelu, ki samo avtomate popravlja
Jaz sem uradni servis preko emaila prosil za ponudbo za menjavo olja v eat8 pa so mi nazaj odgovorili da je doživljensko in da se ne menjava.

Tako da daj kontakt prosim - hvala
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
49.336
7.713
113
pri taščici
Hy bi mi sicer zamenjal olje v reduktorju električarja, (kao lajftime olje) ampak sem ga raje sel menjat pod kozolc.
Se ko sem hotel na hy kupiti olje za reduktor so mi namesto predpisane 70 ponujali 75. Ces da oni tega notri vlivajo.
70 pa res nimajo na vsakem petrolu