SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.991
5.211
113
Avto za 5 jurjev se približuje 10. letu starosti. Lahko imaš srečo, lahko pa je nimaš in boš moral vlagati v popravila. 2x zjutraj ne vžge, pa boš vsakič imel pomisleke ali bo tokrat kresnil. Če si na tesnem z denarjem pa vzameš nekaj za 4, jurja pa imaš za morebitna popravila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

sad

Guru
24. avg 2007
20.526
9.218
113
Vse je instant roba...

Ne se tolažit, da je karkoli boljše, ker ekonomika je kruta. Vsi failajo, razlika je samo kje in koliko ti je za tisti fail mar. Popoln pač ni noben avto.
Se strinjam. Vsi šparajo.
Je pa razlika: eni bolj, eni manj šparajo. Meni je trenutni Megan bil ena od potencialnih opcij za nakup. Ko sem prijel ročaj za vrata z notranje strani, sem vedel, da ne bo nič. Potem mi je pa še na testni vožnji avto s 500km vrgel v safe mode. :)
 

map

Guru
6. jul 2008
7.793
1.930
113
najrajš na babi
Recimo babnica ima 2015 megane 3. Dejansko edini avto do sedaj brez ene reklamacije. 130 k km še čričkov nima, ker je 95 posto na AC vožen. Glede na to da je takrat veljal 16k. Za to ceno več kot zadovoljen. Ma pa eno napako. Dizel je. Prvi in zadnji v življenju. Pač ne meni, ne njej se dizel ne dopade. Naslednji bo verjetno toyota hibrid. Elektro še zaenkrat ne pride v poštev. Šiht ima pa tudi tak da ima kak mesec šiht 2 km stran, kak mesec 100 km stran itd. Tak da bo res kak hybrid najboljše, za kratke fure neobčutljiv kot stari NA bencinc, za relacijo pa poraba in ostalo v rangu diesla. Se pred prvo korono imel en dan doma corollo 2.0 sport. To bi bila še najbolj idealna zadeva.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Generik in sad

hermann

Guru
19. mar 2014
9.256
5.821
113
Se strinjam. Vsi šparajo.
Je pa razlika: eni bolj, eni manj šparajo. Meni je trenutni Megan bil ena od potencialnih opcij za nakup. Ko sem prijel ročaj za vrata z notranje strani, sem vedel, da ne bo nič. Potem mi je pa še na testni vožnji avto s 500km vrgel v safe mode. :)

Saj pravim. Pri renoju si že na prvi uč videl kje šparajo in te to moti. Vw pa toyota sta pač bolj prefrigana (toyota manj, ker je tudi bolj žalost). Samo ne bit potem čez čas presenečen, ko te bo presenetilo šparanje na kaki manj opazni zadevi, kjer reno zdela z odliko. Bodi pa 100% prepričan, da šparajo vsi in da namenijo veliko pozornosti skrajševanju življenske dobe komponent. Brez tega niso konkurenčni. Za VAG koncern jaz nasploh pravim, da so hudi bleferji. Na prvi pogled je res vse tipitopi. Vse na svojem mestu. Infotainment vrhunski. Vozne lastnosti kul. Materiali solidni. Vse to nadomestijo s "stanjem tehnike", ko jih drugo goljufanje več ne dela konkurenčne.

Pa če misliš, da toyota ali katerikoli drug avto ne shodita na testni vožnji... optimistično :evil:

Dandanšnji je pri avtih samo še kaj ti je bolj všeč in katere napake lažje spregledaš.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.526
9.218
113
Hvala za (nepotrebno) razlago, se strinjam z vsem razen dveh zadev: probaj infotainment recimo v Octaviji 4 (saj imaš Kodiaqa, ne?), pa potem probaj napisat, da je vrhunski :).
Glede staranja pa tako: poglej koliko starih vozil je VAG, koliko pa Renault še na cesti in ti to vse pove. In to velja za tudi zs nove.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.991
5.211
113
Vadim
Če 2x ne vžge, daš zelenca za nov aku, pa gremo dalje. Če pa so kake grelne svečke, tisto bo pa dražje..

Problem je lahko še marsikje drugje. Lahko kakšna komponenta spije akumulator čez noč, lahko gre črpalka goriva, zaganjač, imobilizatorju se sfuzla... Odvisno od sreče. Lahko pa kupiš rabljen avto, kjer samo akumulator in olje menjaš pa voziš dokler ne pregnije.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.256
5.821
113
Hvala za (nepotrebno) razlago, se strinjam z vsem razen dveh zadev: probaj infotainment recimo v Octaviji 4 (saj imaš Kodiaqa, ne?), pa potem probaj napisat, da je vrhunski :).
Glede staranja pa tako: poglej koliko starih vozil je VAG, koliko pa Renault še na cesti in ti to vse pove. In to velja za tudi zs nove.

Pošteno povedano, ne vem kakšen je tanov infotainment, kar sem bral pa ima mib3 par precej dobrih zadev. Zdaj če so ga s hrošči pokronali so pač ga pa bojo zrihtali (ali pa ne). Definitivno pa je po funkcijah "desetletja" pred toyoto :) Pa ne da mene škode kaj dosti zanimajo, tudi če imam trenutno škodo.

Pa kar se tiče dolgoživosti vagov pa renojev imam kar dobre dolgoletne izkušnje pa tudi kako lahko se potem kakšnega od teh proda :) Zmahana gnila ibiza prodana v 1 uri za kar bedast denar v Srbijo, dosti boljši clio pa samo še v prešo ali šenkat. Iz tega lahko sklepam, da so bolj ekonomski kot tehnični razlogi, da se stari vagi še vedno valjajo po cestah. Ekonomski razlogi pa verjetno izhajajo iz jugoslovanskih časov.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.793
1.930
113
najrajš na babi
No ja. Reno in vag sta pač daleč najbolj prisotna na našem trgu. Tako od oka jih jestarih na cesti približno isto. Cliotov 1,2,3, megane 2,3 kozolci, kanguji. Teh starih jajc je kolker hočeš. Ravno tako vagov tega letnika. Če greš v ita bo pa verjetn največ starih lančij. Tak da to je lahko pavšalna trditev. Če bi imel recimo daihatsu tak tržni delež bi pa verjetno nih blo največ
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

sad

Guru
24. avg 2007
20.526
9.218
113
Saj zato sem primerjal samo ta dva.
Recimo poglej samo koliko Passatov letnik 2000 se še trajba okrog. Lagune tega letnika nisem videl že vsaj pol leta.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.991
5.211
113
Če gledamo parkirišča, ga skoraj ni brez parkiranega Golfa 4 in Cliota 2 :D

Čudi pa me, kako je Golf 7, 7.5 bil med top najbolj prodajanimi. Pa na cestah ga malokdaj vidim. Še Octavij je več videti.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.526
9.218
113
Seveda se ne splača, ker nima vrednosti. Ne zato, ker se več pokvari ali je dražje za popravit kot vagovc.
In kaj ima veze tukaj razlog? Cilj je takšen.
Sicer pa samo butelj pri takih vrednostih pelje avto na odpad, ker se ga ne “splača” popravit. Je kolega to naredil in super avto za 500 EUR, ki je zahteval vložek 300 eur prodal in kupil avto za jurja, ker se mu ni splačalo popravljat. Bil pameten ko hudič 14 dni, potem je pa kar naenkrat tudi tisti avto prodal. Po kakšnem mesecu smo izvedeli, da mu je mehanik naračunal najmanj jurja popravil. V najboljšem primeru.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.793
1.930
113
najrajš na babi
Mam tle v soseščini 2 brata srbijanca. Že desetletja živita samo od lifranja avtov na jug. In to večinoma starih jajc. Pravta tako. Največ grejo francozi, japonci, korejci. Pač dol delov ni tako lahko dostopnh kot za švabata. In dol to za dele prodaš tik tak. Se pa dol vozi vse tudi vag izključno za dele. Da bi kdo te stara jajca registriral. Pozabi
 

map

Guru
6. jul 2008
7.793
1.930
113
najrajš na babi
In kaj ima veze tukaj razlog? Cilj je takšen.
Sicer pa samo butelj pri takih vrednostih pelje avto na odpad, ker se ga ne “splača” popravit. Je kolega to naredil in super avto za 500 EUR, ki je zahteval vložek 300 eur prodal in kupil avto za jurja, ker se mu ni splačalo popravljat. Bil pameten ko hudič 14 dni, potem je pa kar naenkrat tudi tisti avto prodal. Po kakšnem mesecu smo izvedeli, da mu je mehanik naračunal najmanj jurja popravil. V najboljšem primeru.
Zato pa imam doma še corso 2005 letnik. V sredo šla čez tehnični kot da ni nič. Za 2 km na šiht in na pir služi enako ali bolje kot kola za 15 jurjev. Če jo prodam ne dobim praktično nič. Če hočem kej drugega spodobnega bo vsaj + 5 jurjev. V glavnem ne dam je. Avto stare šole, ki bo najverjetneje preživel novidobne tdi dci tsi tce in ostale novotarije
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.995
9.119
113
39
MB
ampak tole se mi pa dejansko sliši kot aku :) sploh, če ste se zdaj med korono z avtom bolj neredno vozili

isti problem na prejsnjem cliu, zamenjali aku problem je ostal, naj bi bilo povezano z modulom za kljuc/kartico kao ne prebere kode kljuca takoj in ne pusti zagona, za zamenjavo zelijo 400-500e