Summit motors nategatorji

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
spregledal si, da ta kolega od kolega je novinar in pozna višje na summitu. in s eje vse menil z višjimi. zdej pa jamra, kako ne mor euredit. z višjimi.
 

Tamara

mX's girl
23. jul 2007
3.718
0
36
43
vedno korak pred tabo
Bila Ford Fiesta na servisu, ker je od nekje zamakalo na sopotnikovi strani. Zamenjal so menda vse sorte jajca, zaračunali takratnih 130k SIT, zamakalo je pa še zmer. Pa da jim ***** mater
jezen.gif
 

stilojtd

Pripravnik
28. mar 2008
51
0
6
softi pravi v eni drugi temi:
Citat:
saj jaz tudi komentiram samo motoriste, malce avte šinfam, držim se seksa in gradnje.

Kaj če bi se ti malo tega držal? Se pravi da bi se držal seksa in gradnje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.933
1.094
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik softi pravi:
spregledal si, da ta kolega od kolega je novinar in pozna višje na summitu. in s eje vse menil z višjimi. zdej pa jamra, kako ne mor euredit. z višjimi.
Tudi ko se zmeniš z "višjimi" se gre potem do prodajalca, naredi predračun in upošteva popust, dogovorjen z višjimi ...
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.879
1.330
113
Ti si res en kekec.

Napišem ti kaj sem videl ter kaj mi je človek ponujal, ti pa svoje goniš. Nimam niti enega razloga, da bi lagal. Stvar je taka, da jaz za 500€ zaslužka pri stvari, ki je vredna 30.000€+ ne bi niti s prstom mignil kaj šele veliki trgovci, ki imajo zagotovo večje dodatne stroške od mene.
Ti se pa kar naprej tolaži s popustom za 1.000€.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Ja me prav zanima kdo na svetu bi bil zadovoljen z 500€ zaslužka pri poslu vrednem 30.000€.

Če je kdo pripravljen delati za tako mali zaslužek naj kar lepo odpre salon za vsa vozila in bomo vsi kupovali pri njem.
seveda mora biti to salon in ne kaka podrtija, za vsako znamko in model ki jo bo prodajal mora imeti vsaj bencinca in dizla, imeti mora super usposobljene ljudi ki vejo kaj prodajao(seveda tudi ti ne bodo zadovoljni z 300€mesečne plače) in recimo še da vedno vzame vsako podrtijo na kolesih vsaj 20% boljše v račun kot pa se le ta proda na trgu.

Se bo kdo javil?
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa mi se tlele kregamo koliko ima prodajalec marže oz. koliko zaslože ne pa kolikšna je dejanska razlika v ceni in kam se vse razdeli ta denar...
Seveda je enim brezvezno imeti spodoben salon, spodobno in dobro opremljeno mehanično delavnico, kakšna kola na zalogi, prijazne prodajalce...
Ponavadi se oglašajo taki ki si še v življenju niso kupili novega avta ampak svoje prevozno sredstvo "servisirajo" v garaži ali pod kozolcem...
Če pa nekdo že plača ali pa je pripravljen dati veliko EUR za vozilo, potem ga ta sigurno ne bo kupil v skladišču, kjer se ne bo nihče brigal zanj, servis bo zanemarjen, mehaniki zdolgočaseni in neuki... Od tod potem tudi vse pritožbe...

Res, zakaj pa ne kdo (sigurno je kakšen ki je v tem poslu) poda celoten stroškovnik (koliko gre za kakšno postavko) od "bajnega" zaslužka... Se mi zdi, da čistega ni prav veliko...
Da nadaljujem... me prav zanima koliko bi pa vi radodarno dajali vso razliko v ceni, če morate iz nje kriti vse stroške (delovno mesto, plača, osnovna sredstva, zaloga...)?
RVC je v storitvi, ne v prodaji izdelka...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
hočeš rečt, da ima trgovec 500€ zaslužka. ampak čistega. RVC razdeli na stroške dela, stroške sredstev dela, finančne najeme itd in plača davke, ter njemu ostane 500€ čistega. to pa verjamem. in to ni slabo. saj kot direktor salona vleče plačo 1000€ in več. in to iz RVC.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Tako nekako. Pri manjših vozilih (ala Clio) se ta znesek giblje med 100 in 200 EUR, če je posebna akcija še manj... Pri kakšnem Passatu je lahko tudi več kot 500 EUR.
Zato pa zelo neradi dajejo popuste...
Če ti popust odobri mama firma ti ga tudi financira, če ga pa trgovec gre pa iz njegovega... Ampak enim to ni jasno...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
torej.
imam robo, avte. imam salon. mam neki krede.
prodajam avte. s prodajo pokrijem vse stroske poslovnaja, kredo, delavce, vse. celo sebi nakazem lepo plačo. in mi pri vsakem avtu ostane 100 in več €. kaj je kle slabega.
ker firma živi sama sebe. meni bi bilo dovolj, da mam svojo plačo.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Nič ni slabega v tem. To je celo dobro. Hočem samo reči, da prodajalcu ne ostane 7000 EUR čistega, kot bi nekateri radi prikazali...
stupid-1.gif
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ne..nekateri pravijo, da imajo marže 7000€. ne čistega. ker če bi imel čistega, pol bi bili saloni bolj na gosto od gostilen.
in enemu prodat za 7000 manj ni problem. o tem govorimo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.868
113
pri taščici
in smo ugotovili da ima 7000E marže in 6500 E stroškov s prodajo.najbrž res kar precej "realna cifra"

glede summita:nekoč sem na a.com bral zgodbo o podjetniku in njegovem XC90 ocean race.

jaz osebno ne bi nikdar čakal na nov avto pol leta. Od položitve are do dostave na moje dvorišče jim dam max 1 mesec ne glede na to kako je dolg spisek dodatne opreme.(mogoče vzhodnjakom kak teden zraven zaradi transporta). Vsi se nekaj hvalijo z just in time potem pa ti rečejo 9 mesecev. tako dolgo se čaka otroka ne pa avto.Sam osebno sem raje kupil rabljenega kot pa čakal 3 mesce na dobavo. Pa nisem imel nobenih posebnih želja-dizel, najbolj prodajani paket opreme,barva ne samo ena....
Se vračamo v čase juge ko je bil oglas v stilu : "prodam vrstni red za 101- dobava čez 5 mescev" samo takrat ni bilo novih, rabljeni pa dražji od novih, danes pa vsi proizvajalci strmijo za večjo prodajo?!
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Za mondea TDCi je mel summit 11 mesecev.
bonk.gif


Mogoče so pa vsaj pošteno povedali.
smirk-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.868
113
pri taščici
in naročilo iz ljubljane polži nesejo v evropsko tovarno in potem avto pririnejo trije mulci čez kačberg in ljubelj

Ti danes naročiš avto(ki je komaj nekaj mesecev na trgu in si končno prišel na vrsto za testno vožnjo), ko pa ga dobiš pa po netu že krožijo spy slike njegovega naslednika ali vsaj face lifta
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.361
5.868
113
pri taščici
saj ne zahtevam ne vem kakih zalog, samo da pa med bolj prodajanami modeli(ki jih prodajo nekaj tisoč na let) dobiš avto šele čez 3-6 mesec (brez zmišljevanja dodatne opreme in barve) razen če vzameš salonskega se mi zdi pa malo čudno. je potem večja izbira med rabljenimmi starimi do enega leta.
Če imajo organizcijo just in time planirano na 6 mesecev potem
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ni samo en drugi razlog:
-kapaciteta fabrike je n vozil, povpraševanje pa je npr. 2n... kaj misliš, kdo ima prednost?
-če velja zgornji primer, potem se verjetno glede na velikost in pomembnost tržišča (tžni delež) izdela lista kvot... in ko je kvota zapolnjena se lahko slikaš...
-nihče (razen mogoče Ford v USA
evil.gif
) ne dela vozil na zalogo...
To je tako, če hočeš biti in... čez kakšne pol leta ne bo več takih čakalnih dob za dotični model...